Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

4 plaatsers

Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Jan80 do 26 feb 2015 - 6:45

hallo allemaal,


we zoeken een nieuwe thuis voor Joda wegens verkoop huis.

We hebben Joda zelf uit het asiel in Kontich gehaald 2 jaar geleden. Hij zat daar toen al 8 maanden, eigenlijk gewoon door zijn uiterlijk (hij heeft met zijn snuit als puppy in de prikkeldraad blijven hangen) Ze vertelde ons toen dat hij één van de liefste honden daar was en eigenlijk bleek dat ook zo.

Hij is met ons naar de hondenweide gegaan en hebben daar nooit last ondervonden, ook een bevriend koppel die een vlinderhond hebben komen geregeld langs zonder enig probleem.

Joda heeft wel de typische kenmerken van een Bull, nl koppig zijn, hem afleren uit de zetel te blijven was hopeloos en als hij nog maar iets hoort, riekt of ziet dat met eten te maken heeft is hij enorm enthousiast ;-)

Hij is ook wel een beetje dominant, totaal niet agressief maar je moet toch duidelijk je grenzen laten blijken anders laat hij het wel horen door te blaffen en zich op te dringen.

Vermits mijn dochter het er héél moeilijk mee heeft zou het leuk zijn dat het mensen zijn die voor hem willen zorgen uit het Antwerpse en nog leuker uit het noorden van Antwerpen zodat we nog eens langs kunnen gaan.

Voel je je geroepen om voor Joda te zorgen dan mag je altijd contact met ons opnemen.
Toch wel iemand die al wat ervaring heeft met het houden van honden aub

mvg, Jan

Jan80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Lizzy do 26 feb 2015 - 19:17

Sterkte met de herplaatsing
Ik weet niet of je facebook hebt, wellicht kan je Joda hier; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/  ook plaatsen. Bij deze groep is het bereik wat groter, denk ik


Laatst aangepast door Lizzy op di 10 maa 2015 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : link klopte niet)
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Jan80 do 26 feb 2015 - 21:12

ok heel hard bedankt!!

Jan80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Cicero vr 27 feb 2015 - 23:10

Hallo met Frank, is er een foto van Joda, wij hebben zelf een Bul gehad met een mismaakte snuit, wij wonen in Eindhoven, ben benieuwd naar Joda.
Cicero
Cicero
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 66
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 23-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Jan80 za 28 feb 2015 - 21:35

hallo Frank, als je me een pb stuurt met je mail adres wil ik er je gerust wat opsturen hoor


grtz, Jan

Jan80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Jan80 di 10 maa 2015 - 0:19

Niemand interesse in een lieve Bull?

We zouden hem niet graag naar een asiel brengen...

Jan80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Lizzy di 10 maa 2015 - 5:01

Nee, dat zou sneu zijn voor Joda.....
Ik zie zojuist dat de link die ik hierboven plaatste niet klopte, ik heb hem inmiddels aangepast. Hierbij nog een keer; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/ De pagina heet bullterriers in het asiel en herplaatsers
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Jan80 di 10 maa 2015 - 5:08

Had al eens op die link gezien. Daar staan er al veel te wachten op een nieuwe baas...
wist niet dat het zoveel voorkwam....

Jan80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Lizzy wo 11 maa 2015 - 5:07

Ja, dat klopt, maar er zitten ook veel liefhebbers. Er hoeft er maar een voor Joda te vallen...
Tja, helaas komt het veel voor dat mensen hun hond herplaatsen....
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van KristineHS wo 1 apr 2015 - 22:38

Hallo,

Ik ben als fan van het ras al enige tijd op zoek naar een herplaatser mini bull.
Mijn vorige hond (stafford) kwam ook uit het asiel van Wommelgem.
Kan u mij meer vertellen over Joda? Zou ze met katten overeen komen? Hoe oud is ze? beniewde groeten, Kristine
KristineHS
KristineHS
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 01-04-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Jan80 wo 1 apr 2015 - 23:34

Beste Kristine, we hebben Joda naar Canina gebracht waar hij binnen de week herplaatst is geweest.
een gepensioneerde alleenstaande man wiens dochter niets anders dan Bull Terriërs had.

bedankt voor uw reactie en topic kan dus gesloten worden.

Jan80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van KristineHS wo 1 apr 2015 - 23:36

blij dat te vernemen!
KristineHS
KristineHS
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 01-04-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Cicero vr 3 apr 2015 - 3:53

Heb het gevolgd, ben blij dat het gelukt is Jan.
Cicero
Cicero
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 6
Leeftijd : 66
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 23-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST Empty Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum