Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

Bericht van Bull Terrier Orion ma 4 jul 2011 - 5:39

Ik heb een vraag ik ben een beetje aan het rond neuzen naar een nieuwe eigenaar voor mijn Bull terrier Orion.
Hij wordt 7 september 4 jaar. Het is een hele leuke lieve hond en is opgegroeid met andere honden,katten en
paarden. Het eerste jaar hebben we alleen een paar keer vervelende ervaringen gehad met honden van andere
mensen. Orion is toen een paar keer aangevallen waardoor hij nu niks meer pikt van andere. Ook is het al een
paar keer misgegaan met de honden van mijn schoonzus en mijn zusje. Het probleem is dat ik nog een hondje
heb van 13 jaar die hij nu 2 x gegrepen heeft. Dit ging altijd prima hij reageerde nooit op het gebrom en gemop-
per van mijn andere hondje. De eerste keer was het een beetje mijn eigen schuld omdat ik speelde met ze maar
de laatste keer was het een soort dominantie gedrag. Ik ben nu ook 6 maanden zwanger en hij heeft nooit raar
tegen mensen of kinderen gedaan maar toch ben ik bang dat hij jaloers gaat worden als we een kleintje in huis
krijgen. Hij is erg op mij gericht en ik heb ook vaak het idee dat hij mij voor zich zelf wil hebben. Ik wil het beste
voor Orion en hem niet apart in een bench gaan houden omdat ik het vertrouwen kwijt ben geraakt. Ik heb hem
bij een fokker gekocht en hij heeft stamboom papieren. Verder is het een heerlijkheid speelt het liefst de hele dag
met zijn Kong. Momenteel is hij bij mijn ouders(omdat ik in een vervelende situatie zit) daar speelt hij de hele dag
in de tuin. Met wandelen aan de riem reageert hij ook fel op andere honden. Ik hoop dat we voor Orion een leuke
ervaren hondenkenner kunnen vinden die hier raad mee weet en hem een fijn tehuis kan geven. Ik wil niet dat hij
in verkeerde handen terecht komt of dat hij van eigenaar blijft veranderen. Hoop dat er een mogelijkheid is hem
te herplaatsen.
Bull Terrier Orion
Bull Terrier Orion
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ter Apel
Registration date : 04-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty Re: Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

Bericht van Danny ma 4 jul 2011 - 13:15

Misschien kan je een foto plaatsen zodat mensen kunnen zien hoe Orion er uit ziet.
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty Re: Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

Bericht van gsmeyers ma 4 jul 2011 - 17:15

hoop dat je een goed plaatsje vind voor orion...

gsmeyers
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 180
Leeftijd : 36
Woonplaats : dessel,belgië
Registration date : 16-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty Re: Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

Bericht van GuardianAngel ma 4 jul 2011 - 21:33

Misschien kun je contact opnemen met de fokker van je hond om te zien of zij iets voor je kunnen betekenen en hem kunnen herplaatsen
GuardianAngel
GuardianAngel
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 1029
Leeftijd : 58
Woonplaats : Limburg
Registration date : 03-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty Re: Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

Bericht van Bull Terrier Orion di 5 jul 2011 - 5:06

heb ik inmiddels per mail gedaan afro Even afwachten het is echt niet zo dat ik hem aan de iedereen meegeef. Het is echt moeilijk zeker omdat je geen dier aanschaft om hem ooit weer weg te doen. Hij is momenteel bij mijn ouders die hebben een hele grote tuin waar die de hele dag lekker met zijn Kong speelt en waar hij genoeg aandacht krijgt van iedereen(altijd zoete inval daar met de spelende klein kids Laughing) Zelf zit ik namelijk al in een zeer vervelende woonsituatie wat alles nog ingewikkelder maakt. Ik hoop dat er gauw een serieuze Bullen kenner op hem reageert waar het zo goed mee klikt!! Zeker omdat ik al 6 maanden zwanger ben en ik nog een boel moet regelen. Gelukkig vangen mijn ouders hem zo goed op en is hij daar ook altijd kind aan huis geweest.
Bull Terrier Orion
Bull Terrier Orion
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ter Apel
Registration date : 04-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty hey hey

Bericht van PitBull Zuka di 12 jul 2011 - 8:13

als je wil zou ik orion een goeie thuis willen geven, zo hebben men andere beestjes ook een speelkameraadje bij,, grtz

PitBull Zuka
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 19
Woonplaats : zuidschote belgie
Registration date : 12-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Orion zoekt een nieuwe BAAS!!! Empty Re: Orion zoekt een nieuwe BAAS!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum