Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis. Empty Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

Bericht van Fabian01 ma 12 nov 2012 - 6:24

Goedenavond,
Mijn naam is Fabian en voor mijn bulletje spot zoek ik
een nieuw thuis.

Ik zal eerst even vertellen hoe de situatie is gekomen:
na een nieuw huis te hebben gekocht 3 jaar geleden, samen met mijn
toenmalige vriendin en denkende dat alles op rolletjes liep, op zoek gegaan voor een leuke hond, mijn toenmalige vriendin had al een hond, een Amerikaanse buldog, ook een teef.

Na lang wikken en wegen besloten dat we een bullterrier bij zouden nemen.
Na lang gezocht te hebben uiteindelijk bij een nestje gekomen en verliefd geworden op Spot. Na 2 weken konden wij spot ophalen. En wat waren we blij dat ze er was.
De toen 6 jarige bulldog van mijn inmiddels ex vriendin en spot waren heel leuk samen. Ze accepteerden elkaar vanaf het begin. Alles leek koek en ei.

Helaas kon ik mijn draai niet vinden in het nieuwe huis en moesten we op zoek naar een ander huis en zijn we verhuisd. Vanaf hier is alles steeds slechter gegaan.

Spot en angel(am. Bulldog) konden opeens moeilijk door 1 deur en het duurde niet lang of
Een echt gevecht brak uit. Geen schade gelukkig!!! Maar wel zat de schrik er behoorlijk bij ons in. Ook liet spot ons steeds meer haar dominante kant zien.

Maar ik was van plan alles eraan te doen om het goed te laten komen, we hadden tenslotte de keuze gemaakt om haar te nemen, dan kan je er niet zomaar afstand van doen.
Naar Martin gaus om haar daar te laten beoordelen op haar gedrag.
Ze konden geen slechte kenmerken aan haar opmerken. Alles liet ze toe en thuis was het elke keer prijs. Het gedrag werd steeds slechter.

We hadden het maar geaccepteerd en gingen ons aanpassen aan spot. Helemaal fout maar we zaten met de handen in het haar.

Ondertussen is mijn relatie over en woon ik in een appartement waar huisdieren niet toegestaan zijn.
Spot leeft gescheiden van angel in het huis wat nu van mijn ex is.
Dit is geen leven voor haar, en samen met mijn ex hebben we besloten een andere oplossing voor haar te vinden. Ik heb hulp nodig om te voorkomen dat het misgaat en ze misschien wel zou moeten ingeslapen worden.

Met vriendelijke groet,
Fabian

P.s.
Het gaat mij niet om geld, ik heb veel geld in haar gestoken bij Martin gaus en zoek alleen een goed thuis voor haar, het gaat mij dus enkel en alleen om het welzijn van spot.

Fabian01
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 1
Registration date : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis. Empty Re: Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

Bericht van Karin ma 12 nov 2012 - 7:41

Hallo Fabian, Kun je er een foto bij plaatsen ?

Dat doet het altijd beter als je er een "face" bij ziet

Succes met het zoeken van een nieuw baasje

Ik hoop dat ze snel een nieuw mandje krijgt.
Karin
Karin
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 628
Leeftijd : 53
Woonplaats : Almere
Registration date : 28-08-09

http://www.lativa.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis. Empty Re: Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

Bericht van janineve di 18 dec 2012 - 3:58

mag ik vragen hoe het nu met Spot is??
En inderdaad of je een foto hebt?
Wij zijn op zoek naar een teefje....
Is ze gesterriliseerd?
janineve
janineve
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 239
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hoorn
Registration date : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis. Empty Re: Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

Bericht van BT-only wo 22 mei 2013 - 15:53

Mag ik vragen hoe het met spot is afgelopen???
BT-only
BT-only
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 58
Woonplaats : helmond
Registration date : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis. Empty Re: Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

Bericht van john.eradus.9 vr 31 mei 2013 - 12:27

goh nu ga je wel nadenken hij heeft maar een bericht geplaatst en meerdere mensen willen graag weten wat er nu met spot is gebeurd, kan alleen maar hopen dat er snel een berichtje komt over hoe het is afgelopen..
john.eradus.9
john.eradus.9
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 51
Woonplaats : hoogeveen
Registration date : 09-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis. Empty Re: Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum