Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

4 plaatsers

Ga naar beneden

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis Empty amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

Bericht van Tomatje1988 za 11 feb 2012 - 5:05

Hoi,

ik ben Priscilla en ik heb sinds 2 jaar een amerikaanse stafford Daiko maar spijtig genoeg moet ik hem weg doen omdat ik ga verhuizen en hij niet mee kan. Hij is een reu van 4 jaar ondertussen, zonder stamboom. Hij is geboren op09/01/2008. Van karakter is hij nogal wild wel, toch als er mensen over de vloer komen in het begin maar dat is dan puur om te spelen. Als je er alleen mee bent is hij zeker altijd een schatje. Hij heeft bij mij altijd samen gezeten met een teckeltje en daar kwam hij wel goed mee overeeen. Als je met hem gaat wandelen en andere honden tegenkomt doet hij wel even lelijk. Hij heeft pas ook nog met een golden retriever enkele dagen samen gezeten en dat lukte ook prima. Dus hij kan eventueel wel bij een andere hond bijgezet worden. Of hij met kinderen overweg kan weet ik niet, dat heb ik nooit geprobeerd maar de vorige eigenaar had wel kinderen en dat ging allemaal goed. In het begin zal het wel beetje moeilijk zijn maar dat is normaal denk maar eens hij zich helemaal thuis voelt en zich heeft aangepast zal da allemaal wel vlot verlopen. Hij doet nooit in huis maar in het begin kan dat wel een paar keer voorvallen van de schrik ofzo, dat was bij mij ook in het begin. Hij kan perfect een hele dag alleen zijn en met de auto meerijden is ook geen probleem. Hij verkeert in goede gezondheid en hij heeft nog pas al zijn inentingen gehad. Ik hoop bij deze weg iemand te vinden die er goed voor wilt en kan zorgen. Ik voeg hier nog enkele foto's bij.

Alvast bedankt.

Groetjes

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/189/dsc00012hu.jpg/

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/843/dsc00037td.jpg/

Tomatje1988
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 08-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis Empty Re: amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

Bericht van J@siu za 11 feb 2012 - 21:31

Dus als ik je verzoek zo lees, gaat ie naar een derde eigenaar (of waren er meer Sad )

weet je wel zeker dat het "verhuizen" de eerlijke oproep is...

of zit er een addertje onder het gras amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis 79840
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis Empty Re: amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

Bericht van ziva/faithe za 11 feb 2012 - 22:39

ik snap niet waarom als iemand verhuist de hond dan niet mee kan.
ziva/faithe
ziva/faithe
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 64
Leeftijd : 39
Registration date : 08-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis Empty Re: amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

Bericht van ferla za 11 feb 2012 - 23:38

ik vind het weer spijtig dat de hond het slachtoffer word en weer naar een andere eigenaar moet .
zo weet die hond natuurlijk nooit waar hij thuis hoort .
het is wel een mooie stafford amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis 79840


maar zou ook wel eens graag willen weten waarom hij niet mee kan verhuizen ?
en kan de teckel dan wel mee verhuizen ?

ferla
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 686
Registration date : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis Empty Re: amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

Bericht van Tomatje1988 zo 12 feb 2012 - 6:52

J@siu schreef:Dus als ik je verzoek zo lees, gaat ie naar een derde eigenaar (of waren er meer Sad )

weet je wel zeker dat het "verhuizen" de eerlijke oproep is...

of zit er een addertje onder het gras amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis 79840



Ja hij gaat dan naar een derde eigenaar Neutral en verhuizen is wel degelijhk de reden waarom hij weg moet.

Tomatje1988
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 08-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis Empty Re: amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum