Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij willen graag Bully een gouden mandje geven !!!

Ga naar beneden

Wij willen graag Bully een gouden mandje geven !!! Empty Wij willen graag Bully een gouden mandje geven !!!

Bericht van LatoyaLars do 18 jun 2015 - 1:42

Goedemiddag,

Wij zijn Lars en Latoya en wij wonen samen met onze vijf Kids in het prachtige Enschede.
Wij zijn en warm gezin en altijd thuis niet wat niet geheel onbelangrijk is als je honden hebt.Helaas is onze Bully evy voor een paar weken geleden gestorven.
Latoya en ik zijn tot de conclusie gekomen dat we er graag weer een willen.Vandaar dat ik het via deze Website probeer want we willen graag een Bull een gouden mandje aanbieden die hij/zij bij ons in huis zeker zal krijgen.Het liefst zouden we een jonge hond willen die we  nog enigzins kunnen kneden en opvoeden.
Het is wel belangrijk dat de hond met andere hondjes kan.( 2 shizu´s )Ik weet dat dit het geval van Bully niet heel makkelijk is Maar goed bij ons in huis is altijd goed gegaan.Verder is het ook belangrijk dat hij/zij goed met kleine kinderen kan.Onze kinderen zijn Bullys gewend.
We hopen op een positieve reactie,

mvg,

Lars & Latoya Weijdijk

Johannes ter Hortstraat 91
7513 ZG Enschede
Nederland

Ivm Werk duits telefoon nummmer : 004915254619016

LatoyaLars
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 1
Registration date : 18-06-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum