Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

5 plaatsers

Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van Copain di 26 feb 2013 - 5:42

Hallo....

Wij zijn Philip,36 uit Brugge(België) en Copain.Wegens het veranderen van job en het wijzigen van mijn gezinssituatie,waardoor ik moet uitkijken naar een kleinere,betaalbare,woning...ontbreekt mij de tijd om me voor de volle 100% te kunnen inzetten,of er altijd te zijn,voor mijn lieve vriend Copain.Daardoor heb ik,met ongelooflijk veel hartzeer,de knoop moeten doorhakken om afstand te nemen van hem en een nieuw gouden mandje te zoeken.Ik wil hem zeker niet zomaar ergens in een kennel of een asiel droppen want ik kan me zelf voorstellen dat dit voor een hond een hel moet zijn! Copain is dus een Bull Terriër van 3,5jaar,witte kleur met zwarte oren.Hij is gecastreerd en gechipt en staat niet onder behandeling voor één of ander ongemak.Het is een reu,is zindelijk en gaat graag mee in de auto.Hij is superenthousiast om te gaan wandelen waardoor hij de eerste 10min zijn verstand op nul zet en"vooruit"wil! :) Hij is geen fan van andere honden en met katten heb ik hem nog niet bezig gezien.Tegenover kinderen is ie flink,doch,de eerste minuten best toch in het oog houden,want door zijn enthousiasme durft hij wel op te springen,en kleine kinderen staan nu ook éénmaal nog niet 100% vast in hun schoentjes dus...er toch eventjes bijblijven is geen overbodige luxe.Copain heeft ook geen moeite om een poosje alleen de tijd door te brengen...
Ik hoop langs deze weg,vlug een nieuw gouden mandje te vinden voor mijn trouwe vriend en hem zo opnieuw de liefde en aandacht te kunnen garanderen waar hij recht op heeft... Met pijn in het hart plaats ik deze tekst,maar ik weet dat het uiteindelijk de beste oplossing is,zowel voor Copain als voor mij.Ik wil gewoon dat hij gelukkig kan zijn en een plaats heeft waar ie terug die speelse,trouwe vriend kan zijn voor zijn nieuwe baasje!
Hopelijk is er iemand die zich aangesproken voelt om mijn Bulleke in z'n huisje en hart toe te laten....

Met vriendelijke groeten,
philip.deno@telenet.be & Copain
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/189/img0307md.jpg/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/542/img0369.png/
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/59/img0052lu.jpg/
Copain
Copain
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 47
Woonplaats : Brugge(België)
Registration date : 25-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Re: Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van Karin zo 10 maa 2013 - 2:24

Copain, ik zie dat je net als ik de Imageshack gebruikt maar je gebruikt de "link" of direct link. als je de foto's wilt ZIEN op dit forum kun je de "forum code" kopieeren en gebruiken.

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Img0307md



Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Img0369



Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Img0052lu

Karin
Karin
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 628
Leeftijd : 53
Woonplaats : Almere
Registration date : 28-08-09

http://www.lativa.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Re: Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van Sarahkeeuuh do 14 maa 2013 - 8:02

Hallo Philip,
heb je misschien een e-mailadres waar ik je een paar vragen op kan stellen?

groetjes,
Sarah
Sarahkeeuuh
Sarahkeeuuh
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 24
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heusden-Zolder
Registration date : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Re: Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van Jolanda Smits do 14 maa 2013 - 10:18

Er staat een mail adres bij.

philip.deno@telenet.be
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Re: Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van Sarahkeeuuh do 14 maa 2013 - 21:34

Jolanda Smits schreef:Er staat een mail adres bij.

philip.deno@telenet.be

Oh sorry niet gezien, dankje!!

Sarahkeeuuh
Sarahkeeuuh
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 24
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heusden-Zolder
Registration date : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Re: Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van john.eradus.9 za 16 maa 2013 - 7:07

wat een geweldige bull ik denk dat hij met zn lieve koppie zo een gouden mand krijgt ik zou hem wel willen maar ik woon gewoonweg te ver om hem op te kunnen halen veel succes met het vinden van een goede mand voor Copain.
john.eradus.9
john.eradus.9
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 51
Woonplaats : hoogeveen
Registration date : 09-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje.... Empty Re: Copain zoekt dringend een nieuw gouden mandje....

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum