Dice gaat Weg
+12
Adjani & Tyson
Pauline
harrybo
Bea
linny27
pippeloentje
Jolanda Smits
Bullwolff
J@siu
Karin
Danny
MamavanHailie
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dice gaat Weg
http://dieren.marktplaats.nl/honden-jack-russells-en-terriers/492194154-bullterrier-pup-aangeboden.html?return=eJwtjFEKgzAQRO8i6KcmBksbCcXeJNUUg9Es2Q0tLb17V%2BzXvHkMY7XUH69Fj1qezrpAZ9M49zMR6KZZIritXm1aCIK1hPUWmmNSwwzXVzCymtBQLNVQqluQnOrSMU7%2Br4jz7YERHxMeEnYpGFb2w5ZXl%2FzIdXlyvecQyrZrBbmUvEvsI%2B5vbQWQjagIjSz67w%2FSpDo6&df=1&fta=eNot0FtuwyAQBdC9IDXfvA2DvIVuIQIGUqtOYxknsRpl7wXcvwOXx%2Bh6GOBVwAC5r%2FP54edCXF1qIPs8shOWcbuBmxkIqxxOlRv8TosrGQu4ZQPqrgv83K9pnaL7fkK4z%2FMHp1ta1ymt7lYm4KdluY%2F0tJWRtdclkMVfEnETsLoUQCbs33IzABHB%2B2SV3CtMCFbuTOqIiHFnqMyQsm8YAmrssJGFDqEwd3CTW0SZECxVCB1yoC3S0up%2BXVNBRYPK2fRIJY%2B2A7MV%2FbpJ2CLmdYyhYxBM9TNaDP13pbjVDRKt7RPKmDzvsINpO0JJkfRxmMYj4inJDiZyn1nJZIYDMR1jSMvDAW1Ng%2FBB9wJZrWy7LR7LeU4%2Fl%2B2rVclrYIFc%2FX5u7dZCEUwrFYh%2FEvf5zwdxHii83u8%2FdTOY3w%3D%3D&fta_ind=11&fs=1
En deze komt vast uit hetzelfde nest.
Vind het allemaal maar vaag,pups zijn net 6 weken oud.
En deze komt vast uit hetzelfde nest.
Vind het allemaal maar vaag,pups zijn net 6 weken oud.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
echt......, allemaal met ""geen tijd voor"" zullen we ze allemaal op niet ok zetten?? hebben ze weer wat te doen, oh nee geen tijd voor....
ik kan dit soort dingen gewoon echt niet begrijpen, echt niet
en het raakt mij ook diep, ik kan huilen om zo een 'pupsel'
nog niet eens dat de pup weg gaat, ik ben dan zo een nuchter denkend mens dat ik ook denk; hij is jong en kan minstens net zo een goed adres vinden waar ie het leuk heeft en de waardering krijgt waar hij recht op heeft.
ja bij mij heeft een pup of hond namelijk recht op waardering als een volwaardig gezinslid
een volwaardig gezinslid staat niet op MP met een 'prijskaartje'
dat een bull pup niet altijd makkelijk is dat weet ik, ik heb zelf ook een super moeilijke gehad waar ik echt wel eens twijfelde of het goed zou komen
maar als je er echt voor 'gaat' is er voor alles een oplossing
en het raakt mij ook diep, ik kan huilen om zo een 'pupsel'
nog niet eens dat de pup weg gaat, ik ben dan zo een nuchter denkend mens dat ik ook denk; hij is jong en kan minstens net zo een goed adres vinden waar ie het leuk heeft en de waardering krijgt waar hij recht op heeft.
ja bij mij heeft een pup of hond namelijk recht op waardering als een volwaardig gezinslid
een volwaardig gezinslid staat niet op MP met een 'prijskaartje'
dat een bull pup niet altijd makkelijk is dat weet ik, ik heb zelf ook een super moeilijke gehad waar ik echt wel eens twijfelde of het goed zou komen
maar als je er echt voor 'gaat' is er voor alles een oplossing
manman man waar zijn sommige mensen toch mee bezig..
en dan ook dood leuk op MP zetten en geld vragen ik zou me kapot schamen
werkelijk...
en dan ook dood leuk op MP zetten en geld vragen ik zou me kapot schamen
werkelijk...
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
Volgens mij word er in de advertentie op MP ook nog gelogen eerst komt Dice met 6,5 week bij hun en dan staat hij 2 dagen later op MP als zijnde bijna 8 weken Deze mensen zijn geen vlieg waard !!!!!
jdiepenbroek-udema- Wennende bull
- Aantal berichten : 162
Leeftijd : 51
Registration date : 01-10-11
Dat is snel dat je er al doorheen zit met een pup....
Beter dat die pup een nieuw baasje krijgt en hoop snel!!
Beter dat die pup een nieuw baasje krijgt en hoop snel!!
Silvia&Sammy- Super Bull
- Aantal berichten : 720
Leeftijd : 49
Registration date : 28-08-08
Ik heb gereageerd Karin... marhu NIKS NADA NOPPES !!!
geen tel.wat ze opnemen ... geen adress ... NIKS
balen, want dice had ik zo opgehaald!!!!!!!
(voor niks he !!!)
geen tel.wat ze opnemen ... geen adress ... NIKS
balen, want dice had ik zo opgehaald!!!!!!!
(voor niks he !!!)
walgelijk, verschrikkelijk, geen woorden voor, arme Dice..
de fokker wil hem niet terug natuurlijk,
en dat die hondjes met 6,5 week wegmoesten door ziekte van de fokker, heb ik vanaf moment 1 mijn bedenkingen over,...
de fokker wil hem niet terug natuurlijk,
en dat die hondjes met 6,5 week wegmoesten door ziekte van de fokker, heb ik vanaf moment 1 mijn bedenkingen over,...
Monique- Super Bull
- Aantal berichten : 772
Leeftijd : 59
Registration date : 29-05-11
In en in triest en een ander woord heb ik er niet voor, hoop van harte dat dit hondje een goed en blijvend thuis mag vinden
GuardianAngel- Super Bull
- Aantal berichten : 1029
Registration date : 03-09-08
kijk he jullie menen toch niet dat ik Dice aan iemand ga geven die ons voor alles wat niet schoon is uitmaakt Dice heeft een nieuwe baas gevonden en jullie zullen rap weten wie ben heel blij dat we deze keuze gemaakt hebben en hoop voor Dice het beste wij zijn geen slechte mensen ik ken honderden anderen die pas gruwelijke mensen zijn wij hebben Dice goed opgevangen maar soms is het beter een stap terug te zetten jazeker we hadden moeten nadenken op voorhand dit strijd ik niet tegen maar dat wij ooit slecht zijn geweest voor Dice NOOIT!
MamavanHailie- Beginnende bull
- Aantal berichten : 45
Leeftijd : 34
Registration date : 29-08-11
Niemand beweert dat jullie slecht zijn geweest voor Dice,
er zijn veel en veel ergere dingen, zoals die arme hondjes die voor het EK levend verbrand worden, om maar een voorbeeld te noemen.
dat ooit zoals je aangeeft...duurde maar 4 dagen..al met al beter nu dan later, jullie zijn niet de eersten waarmee dit gebeurt, en ook zeker niet de laatsten.
Bezint eer gij begint,... een pup is hartstikke leuk, maar vergt ook heel veel aandacht, tijd energie en een gezonde dosis humor, vooral wat een Bull aangaat.
We hopen hier allemaal dat Dice een fijn nieuw huisje krijgt, en wens de nieuwe eigenaar(en) heel veel plezier met hem.
er zijn veel en veel ergere dingen, zoals die arme hondjes die voor het EK levend verbrand worden, om maar een voorbeeld te noemen.
dat ooit zoals je aangeeft...duurde maar 4 dagen..al met al beter nu dan later, jullie zijn niet de eersten waarmee dit gebeurt, en ook zeker niet de laatsten.
Bezint eer gij begint,... een pup is hartstikke leuk, maar vergt ook heel veel aandacht, tijd energie en een gezonde dosis humor, vooral wat een Bull aangaat.
We hopen hier allemaal dat Dice een fijn nieuw huisje krijgt, en wens de nieuwe eigenaar(en) heel veel plezier met hem.
Monique- Super Bull
Ik ben heel blij dat Dice een nieuw baasje heeft gevonden
Ik ben ook blij dat jullie hem dit nieuwe baasje "gunnen" want ik weet zeker dat hij het daar heel goed gaat krijgen (ik weet nl waar hij heen gaat ) .
en we zullen hun met raad en daad bijstaan.
Voor de rest of jullie slecht zijn of niet zijn daar ga ik niet meer op in en doet ook niet terzake
Voor mij is deze discussie als het al een discussie was gesloten .
Ik ben ook blij dat jullie hem dit nieuwe baasje "gunnen" want ik weet zeker dat hij het daar heel goed gaat krijgen (ik weet nl waar hij heen gaat ) .
en we zullen hun met raad en daad bijstaan.
Voor de rest of jullie slecht zijn of niet zijn daar ga ik niet meer op in en doet ook niet terzake
Voor mij is deze discussie als het al een discussie was gesloten .
amen !!!!!!!
pippeloentje- Super Bull
- Aantal berichten : 682
Nou,ik ben heel blij dat Dice een ander huisje heeft.
Ben heel benieuwd waar dat is.
En voor mij is het hier ook mee klaar.
Ben heel benieuwd waar dat is.
En voor mij is het hier ook mee klaar.
Jolanda Smits- Moderator
Gelukkig heeft Dice een huisje...daar ben ik heel blij om..
verder ga ik niet eens reageren op je bericht...
ik ben er nu ook klaar mee...
verder ga ik niet eens reageren op je bericht...
ik ben er nu ook klaar mee...
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
We zullen snel genoeg weten waar Dice terecht komt ...hihi
en ik gun het hen van harte ...krijgt ie tenminste de start die het manneke verdient ..
en ook ik ben er klaar mee
nog ff wachten tot zaterdag allemaal
en ik gun het hen van harte ...krijgt ie tenminste de start die het manneke verdient ..
. ...... Nu word ik wel heel nieuwsgierig, is t al zaterdag??J@siu schreef:We zullen snel genoeg weten waar Dice terecht komt ...hihi
pippeloentje- Super Bull
- Aantal berichten : 682
Het blijft evengoed spannend, je hebt pas rust wanneer het beestje is waar hij zijn moet... "THUIS"
Lieve Dice, hoop dat we je snel opnieuw welkom mogen heten..
Lieve Dice, hoop dat we je snel opnieuw welkom mogen heten..
Monique- Super Bull
Kan niet wachten
Jolanda Smits- Moderator
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2