herplaatser? hoe gaat dat ?
+2
Pauline
harrybo
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
herplaatser? hoe gaat dat ?
haa moi allemaal
ik zit er ook aan te denken om een vriendinnetje voor alpha erbij te nemen, ik heb het gedeelte erover op de site van N.B.T.C. gelezen en vraag me af of dat altijd op die manier moet of gaat
wie kan me vertellen hoe t ook gaat?
ik lees t wel gr harry
ik zit er ook aan te denken om een vriendinnetje voor alpha erbij te nemen, ik heb het gedeelte erover op de site van N.B.T.C. gelezen en vraag me af of dat altijd op die manier moet of gaat
wie kan me vertellen hoe t ook gaat?
ik lees t wel gr harry
harrybo- Super Bull
- Aantal berichten : 981
Leeftijd : 56
Registration date : 20-05-10
Re: herplaatser? hoe gaat dat ?
ik heb de site van het N.B.T.C. niet gelezen
maar ik denk dat je normaal gesproken gewoon 'op zoek' gaat
dat kan bij bv een rasvereniging (kun je je zelfs vaak laten inschrijven) kan bv bij fokkers (doen soms hun dekteven weg of weten een door hun gefokte hond die herplaatst moet worden) kan op een forum, kan op marktplaats
op zoek naar een teef die kan/wil samen leven met een reu
kom je die tegen kun je eigen hond en herplaatser laten kennis maken en je kan zelf kennis maken met de herplaatser of je een klik hebt
maar ik denk dat je normaal gesproken gewoon 'op zoek' gaat
dat kan bij bv een rasvereniging (kun je je zelfs vaak laten inschrijven) kan bv bij fokkers (doen soms hun dekteven weg of weten een door hun gefokte hond die herplaatst moet worden) kan op een forum, kan op marktplaats
op zoek naar een teef die kan/wil samen leven met een reu
kom je die tegen kun je eigen hond en herplaatser laten kennis maken en je kan zelf kennis maken met de herplaatser of je een klik hebt
of het asiel natuurlijk als ze niet perse papieren hoeft te hebben
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
Adjani & Tyson schreef:of het asiel natuurlijk als ze niet perse papieren hoeft te hebben
een blunder van mij, ik heb het asiel er niet bij gezet
gelukkig hebben we de asielbullen wel bijna altijd op het forum, dus geen onvergeeflijke blunder hoop ik
haha zo is het de asielbullen worden hier altijd goed gepromoot dus het wordt je vergeven
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
heb nog wel wat leuke herplaatsers in de aanbieding:)
Silvia&Sammy- Super Bull
- Aantal berichten : 720
Leeftijd : 49
Registration date : 28-08-08
hallo silvia vertell hahaha
harrybo- Super Bull
Hoi Harry ..
wij hebben het volgende gedaan:
Contact met Syl opgenomen , onze wensen bekent gemaakt.. moet tenslotten "KLIKKEN"
die heeft vervolgens voor ons uitgezien naar een teefje.. waarvoor nog steeds onze hartelijke dank !!
daarop komt een gezin met teefje (PIGGI) weer in contact met ons, en zo is PIGGI bij ons gekeomen op een zonnige Zaterdagochtend ..
Op het moment dat ze hier waren zijn we naar NEUTRAAL terrein gegaan en hebben de honden losgelaten
en lekker laten doen , wat ze wilden doen, snuffen, elkaar uitproberen enz. enz. ...
geen enkele inmenging van ons ..
Daarna zijn we naar ons huis gewandeld en heeft PIGGI voor het eerst het huios betreden ( na ons hè)
toen ze eenmaal binnen was keek ze eens rond of ze zeggen wilde ," zo , dus hier mag ik oud worden hihi" en ging in de stoel van GINA liggen , of ze nooit iets anders had gedaan..en tot de dag van vandaag zijn we nog steeds GEK op haar ... jaja op de andere ook hoor
wij hebben het volgende gedaan:
Contact met Syl opgenomen , onze wensen bekent gemaakt.. moet tenslotten "KLIKKEN"
die heeft vervolgens voor ons uitgezien naar een teefje.. waarvoor nog steeds onze hartelijke dank !!
daarop komt een gezin met teefje (PIGGI) weer in contact met ons, en zo is PIGGI bij ons gekeomen op een zonnige Zaterdagochtend ..
Op het moment dat ze hier waren zijn we naar NEUTRAAL terrein gegaan en hebben de honden losgelaten
en lekker laten doen , wat ze wilden doen, snuffen, elkaar uitproberen enz. enz. ...
geen enkele inmenging van ons ..
Daarna zijn we naar ons huis gewandeld en heeft PIGGI voor het eerst het huios betreden ( na ons hè)
toen ze eenmaal binnen was keek ze eens rond of ze zeggen wilde ," zo , dus hier mag ik oud worden hihi" en ging in de stoel van GINA liggen , of ze nooit iets anders had gedaan..en tot de dag van vandaag zijn we nog steeds GEK op haar ... jaja op de andere ook hoor
Kathy was ook een herplaatser..stond als grofvuil op Mp
Is opgehaald door vrienden van ons, maar kathy had totaal niks met hun en hun niks met Kathy..Ik had meteen als wat met haar heel raar, onze dochter ook.
Zo is kathy bij ons gekomen..we hebben haar kenis laten maken met ons staf op neutraal terrein en later zijn we naar huis gegaan.
Daar zijn die 2 vanaf dag 1 onafscheidelijk geweest.
Idd de klik is heel belangrijk zowel met jou als met alpha..een herplaatser neemt natuurlijk wel een koffer met verleden mee..
Ga op je gevoel af maar kijk ook zeker naar alpha..jij kunt de bull helemaal geweldig vinden maar ze zal toch door 1 deur met alpha moeten..
Is opgehaald door vrienden van ons, maar kathy had totaal niks met hun en hun niks met Kathy..Ik had meteen als wat met haar heel raar, onze dochter ook.
Zo is kathy bij ons gekomen..we hebben haar kenis laten maken met ons staf op neutraal terrein en later zijn we naar huis gegaan.
Daar zijn die 2 vanaf dag 1 onafscheidelijk geweest.
Idd de klik is heel belangrijk zowel met jou als met alpha..een herplaatser neemt natuurlijk wel een koffer met verleden mee..
Ga op je gevoel af maar kijk ook zeker naar alpha..jij kunt de bull helemaal geweldig vinden maar ze zal toch door 1 deur met alpha moeten..
Laatst aangepast door linny27 op wo 29 feb 2012 - 9:50; in totaal 2 keer bewerkt
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
helemaal waar
ik wil een hechte roedel van 2 hahaha
ik wil een hechte roedel van 2 hahaha
harrybo- Super Bull
harrybo schreef:hallo silvia vertell hahaha
stuur je wel ff pbtje met me emailadres;)
Silvia&Sammy- Super Bull
- Aantal berichten : 720
Leeftijd : 49
Registration date : 28-08-08
t is een blaauwe geworden
harrybo- Super Bull
nog geen mail gezien Harry ...