Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

+10
van Koelstee
Inge Karssen
mazzel2001
Silvia&Sammy
J@siu
lipmans
mikarick
Pauline
Jolanda Smits
Miguel
14 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Inge Karssen do 12 aug 2010 - 2:08

Miguel schreef:
Miguel schreef:JA het is een hondje van de Broodfokkerij we weten het al.
Helaas kan ik niet toveren, en de super verzorging die hij deze week gekregen heeft zal hem alleen maar goed doen.

Dat de pluisjes van z'n speeltjes waren... zover waren we ookal gekomen.
En een bull hebben en hem niet goed in de gaten houden... hmm dat was nog niet in me opgekomen.

bedankt voor de commentaar... was echt zéér nuttig en zal het zeker toepassen ^^


Ja sorry Inge maar je doet al sedert m'n eerste bericht hier zo negatief tegenover Chicco dat een beetje sarcasme er wel vanaf kan zeker? :p

Speciaal voor jouw een foto waar je z'n ribbetjes niet toevallig ziet^^
Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 DSCN0745


Hey, het enige wat ik bedoelde dat je er goed op moest letten dat je pup niet uitdroogd met kosten en poepen de bedoeling was alleen maar goed maar als jij dit zo opvat dan zegt het iets meer over jou dan over mij...

Veel suc6 met je pup hoop voor je pup dat alles goed gaat

Inge Karssen
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 49
Woonplaats : Beverwijk
Registration date : 14-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel do 12 aug 2010 - 6:24


Hey, het enige wat ik bedoelde dat je er goed op moest letten dat je pup niet uitdroogd met kosten en poepen de bedoeling was alleen maar goed maar als jij dit zo opvat dan zegt het iets meer over jou dan over mij...

Veel suc6 met je pup hoop voor je pup dat alles goed gaat

JA weet ik wel, ik zie gewoon nogal rap het negatieve en vergeet de bedoeling erachter... vandaar een oprecht sorry Wink

Qua voeding:
Chicco eet vrij rustig en drinkt regelmatig (hoeveelheid zou ik eens moeten meten)
's morgens eet hij minder (9u) half potje soms (half potje = 50g) 's middags(13u) eet hij een vol potje (dus 100g) en rond 18u nog es een half potje en 22u het laatste half potje. ik geef wel telkens een vol potje. 300g is de ADH :s.
Zijn ontlasting is mooi droog.

Het is niet echt braken... meer alsof een slijm vast zit in z'n keel. hij hoest het op en slikt het vlug weer in. maar ik zie niks in z'n mond op het moment dat hij dat doet.
Mja... en daarstraks zag ik dat er iets slijmerigs in z'n neus zat. Hij heeft nog niet alle entingen gehad, ik mag maar maandag voor z'n laatste enting zodat hij met andere honden in contact kan komen.
Nu begin ik toch me zorgen te maken en denk niet dat ik zal wachten tot maandag om DA op te zoeken want ik moet echt alles uit z'n mond halen op straat en hopelijk heeft hij geen ziekte opgelopen.

Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel do 12 aug 2010 - 6:59

Juist gebeld naar de DA en moet om 20u45 langskomen.
Had gelezen dat dit kenmerken van kennelhoest zijn dus toch maar even DA opgebeld.
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Pauline do 12 aug 2010 - 7:39

als het kennelhoest is heb je er helemaal niets aan kunnen doen
kennelhoest heeft een incubatietijd van 10 dagen, dat wil zeggen de hond wordt besmet en 10 dagen later gaat de hond hoesten/roggelen
het vervelende van de 'ziekte' is dat voor ze beginnen te hoesten zijn ze heel besmettelijk voor andere honden, wanneer ze gaan hoesten (en je zelf merkt dat de hond/pup het heeft) is het besmettings gevaar eigenlijk voorbij
Kennelkuch kan echt niemand iets aan doen wanneer een hond/pup het krijgt

het mag wel om een pup ter verzachting van de keel een beetje hoestdrank voor peuters te geven
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Jolanda Smits do 12 aug 2010 - 7:46

Veel succes bij de da,geef Chicco maar een dikke knuffel
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel do 12 aug 2010 - 8:13

Juist terug van de DA
Chicco heeft een infectie op z'n bovenste luchtwegen.
De DA heeft hem een spuitje antibiotica gegeven en vanaf zondag moet ik hem een hoest siroop geven gedurende 10dagen.

Bedankt voor jullie medeleven en we zullen hem zeker vertroetelen.

Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Jolanda Smits do 12 aug 2010 - 8:19

Goed dat je er snel bij was afro
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Pauline do 12 aug 2010 - 9:00

heel goed dat je niet gewacht hebt, top

dikke beterschapknuffel voor Chicco
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Pauline do 12 aug 2010 - 9:05

waar ik aan zit te denken, het kan zijn dat ie de brokjes niet zo lekker vind omdat zijn keeltje ook gevoelig is nu
zou je kunnen proberen, als je 1 brokje in warm water doet of het brokje het water opneemt
neemt het water op, zou je wat warm/heet water over zijn brokjes kunnen gooien zodat ze zachter worden en makkelijker/prettiger door te slikken zijn

zo maar een idee hoor, maar het kan zijn dat slikken nu niet prettig is voor Chicco
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel do 12 aug 2010 - 9:35

Pauline schreef:waar ik aan zit te denken, het kan zijn dat ie de brokjes niet zo lekker vind omdat zijn keeltje ook gevoelig is nu
zou je kunnen proberen, als je 1 brokje in warm water doet of het brokje het water opneemt
neemt het water op, zou je wat warm/heet water over zijn brokjes kunnen gooien zodat ze zachter worden en makkelijker/prettiger door te slikken zijn

zo maar een idee hoor, maar het kan zijn dat slikken nu niet prettig is voor Chicco

Ok bedankt voor de tip! idd had daar niet bij stilgestaan zal dit morgen eens testen.
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Jolanda Smits do 12 aug 2010 - 9:39

Wat een geweldige leuke foto die van je aventar.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Inge Karssen do 12 aug 2010 - 20:57

Fijn dat je er snel bij was hoop dat je pup snel weer opknapt en misschien kan je ook eens proberen of de kleine een haring lust is ook lekker vet en glad om te slikken die van mij laat de haring zou naar binnen glijden.
Ze krijgt er 1.5 per week die andere halve gaat naar de andere hond.

Inge Karssen
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 49
Woonplaats : Beverwijk
Registration date : 14-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Adjani & Tyson do 12 aug 2010 - 21:37

Beterschap Chicco! bulliered
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel vr 13 aug 2010 - 0:25

Jolanda Smits schreef:Wat een geweldige leuke foto die van je aventar.
Danku, was wel grappig... heb nogal rare posities moeten aannemen om paar mooie foto's te kunnen maken. :p
bulliebrin
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel vr 13 aug 2010 - 0:31

Inge Karssen schreef:Fijn dat je er snel bij was hoop dat je pup snel weer opknapt en misschien kan je ook eens proberen of de kleine een haring lust is ook lekker vet en glad om te slikken die van mij laat de haring zou naar binnen glijden.
Ze krijgt er 1.5 per week die andere halve gaat naar de andere hond.

Zal hij daar geen niet "de vliegende spetter" van krijgen omdat hij nog zo jong is... ik vraag dit uit onwetendheid want zou hem graag al vette vis willen geven.

Met een haring bedoel je dan een "maatje" ofzo? :)

groetjes
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel vr 13 aug 2010 - 0:35

Adjani & Tyson schreef:Beterschap Chicco! bulliered
Bedankt, hij heeft nog altijd z'n kuurtjes en je zou het hem niet afschrijven dat hij ziek is in ze manier van doen... maar dat stelt ons juist gerust Wink

groetjes
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van J@siu vr 13 aug 2010 - 0:57

Mijn honden krijgen elke week, ieder twee "groene Haringen" !!!
Vers van de markt ...

Ook krijgen ze 1 x per twee weken een teentje knoflook door het eten.
wassen doe ik ook nooit , daar het lichaamsvet van de onderliggende vacht redelijk snel oplost. en zo de huid beschadigd kan worden...

Oke, als ze in een extreem vuil water terecht gekomen zijn, en stinken een uur in de wind, dan wil ik ze nog wel eens afspoelen met gewoon lauw-warm leidingwater , maar als het niet hoeft, doe ik het ook niet ...

nooit ziek, zwak of onderwegen , geen hotspots , vlooien of teken !

en blinken als een spiegel, eetlust is super , ik hoef nooit een brokje, of wat dan ook, weg te nemen,
alles wordt hier opgegeten ... afro
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Pauline vr 13 aug 2010 - 1:09

Miguel schreef:
Inge Karssen schreef:Fijn dat je er snel bij was hoop dat je pup snel weer opknapt en misschien kan je ook eens proberen of de kleine een haring lust is ook lekker vet en glad om te slikken die van mij laat de haring zou naar binnen glijden.
Ze krijgt er 1.5 per week die andere halve gaat naar de andere hond.

Zal hij daar geen niet "de vliegende spetter" van krijgen omdat hij nog zo jong is... ik vraag dit uit onwetendheid want zou hem graag al vette vis willen geven.

Met een haring bedoel je dan een "maatje" ofzo? :)

groetjes

meestal niet hoor, maar natuurlijk wel in verhouding
een pup kun je een klein stukje proberen, bv maximaal een kwart van een haring
zou je Chicco een hele geven is het in verhouding of je er zelf een stuk of 15 achter elkaar eet, en dan kun je zelf ook de vliegende spetter krijgen Laughing
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel vr 13 aug 2010 - 1:31

ok... 'k had hem waarschijnlijk een hele haring gegeven. Rolling Eyes
Zal toch al eens moeten beginnen met een voedingschema te maken voor onze rakker
en hier ook eerst nog es lezen wat de mogelijkheden allemaal zijn qua voedingkeuze.
Ik heb een voorkeur voor hoofdzakkelijk brokken met als aanvulling: kvv en zelfbereide menu's maar eerst wat meer info opzoeken.
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Jolanda Smits vr 13 aug 2010 - 2:31

Ik vind dat jullie het toppie doen hoor.
Je komt hier naar info zoeken en staat open voor raad en advies.
Gaat helemaal goed komen bij jullie. afro
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Pauline vr 13 aug 2010 - 3:36

Miguel schreef:ok... 'k had hem waarschijnlijk een hele haring gegeven. Rolling Eyes
Zal toch al eens moeten beginnen met een voedingschema te maken voor onze rakker
en hier ook eerst nog es lezen wat de mogelijkheden allemaal zijn qua voedingkeuze.
Ik heb een voorkeur voor hoofdzakkelijk brokken met als aanvulling: kvv en zelfbereide menu's maar eerst wat meer info opzoeken.

gewoon een hele geven is je gevoel van een hele haring gunnen
echter is voor een pup en om te beginnen/proberen een hele haring veel te veel, dan heb je kans dat Chicco gaat spugen of diaree krijgt. Wanneer dat gebeurt heb je het idee dat je het dus nooit meer moet geven daar de hond er niet tegen kan. Terwijl als je begin met een klein beetje de hond het waarschijnlijk heel lekker vind, en het dus vaker krijgt.
Vooral een pup om te proberen of ze het lekker vinden, kleine beetjes geven. Je zou over een tijdje als Chicco vis lekker vind ook eens aan de visboer om een zalmkop kunnen vragen, voor de visboer is het eigenlijk afval en een hond heeft er een heerlijke gezonde 'kluif' aan.
Eigenlijk geef ik mijn eigen bull bijna alles wat van, zijn maar een paar dingen uitgesloten.
Gepureerde of gekookte groente (zonder zout) alleen prei en uien niet. Fruit vind ze alle soorten lekker, alleen krijgt ze van druiven maar een enkele druif. En varkensvlees en varkensproducten krijgt ze absoluut niet. Ze krijgt ook geen varkensoortjes voor het knaagwerk (alhoewel die wel speciaal voor honden zijn) ze krijgt wel om te knagen kalfs/runder oren.
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Inge Karssen vr 13 aug 2010 - 3:58

Miguel schreef:
Inge Karssen schreef:Fijn dat je er snel bij was hoop dat je pup snel weer opknapt en misschien kan je ook eens proberen of de kleine een haring lust is ook lekker vet en glad om te slikken die van mij laat de haring zou naar binnen glijden.
Ze krijgt er 1.5 per week die andere halve gaat naar de andere hond.

Zal hij daar geen niet "de vliegende spetter" van krijgen omdat hij nog zo jong is... ik vraag dit uit onwetendheid want zou hem graag al vette vis willen geven.

Met een haring bedoel je dan een "maatje" ofzo? :)

groetjes

Ja een maatje zonder grat maar wel met staart maar die kan je er ook afhalen,ik geef het Lady al vanaf dat ze 3 maanden is en ze heeft er nog nooit racepoep van gehad.

Inge Karssen
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 49
Woonplaats : Beverwijk
Registration date : 14-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Miguel ma 16 aug 2010 - 6:03

Hoi, We mochten vandaag naar de DA om Chico z'n enting tegen kennelhoest, (wat waren we blij... eindelijk naar het bos ^^) maar dit is uitgestelt.
Chico heeft een onsteking op z'n bovenste luchtwegen en dit was tot nu toe niet beter... Hij moest Bactrim siroop nemen en heeft nu een zwaardere medicatie gekregen.(Clavubactin 50/12.5mg). Moet dit vanaf Donderdag 2x 2 pillen per dag van geven want nu heeft hij terug een spuit antibiotica gekregen voor 72u.
Hoop echt dat hij vlug beter wordt... Hij houdt zicht blijkbaar sterk want buiten het gehoest en z'n lopende neus zou je niet zeggen dat hij ziek is... hij is nog altijd even zot.
De boswandelingen zullen nog maar even uitgesteld worden...
Miguel
Miguel
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 124
Leeftijd : 38
Woonplaats : Blankenberge, België
Registration date : 04-08-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Alette en Michel zo 9 jan 2011 - 4:36

hallo,

Hoe is het nu na een paar maanden met het oor? Is het nog goedgekomen?
Die van ons heeft ook een raar oor maar dat maakt hem juist speciaal! Vinden het helemaal niet erg.
Moeten wel regelmatig zijn oor schoonmaken want er komt zo makkelijk vuil in.


Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 ?action=view&current=SDC12493


Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 ?action=view&current=SDC12444

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 ?action=view&current=SDC12436
Alette en Michel
Alette en Michel
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Woonplaats : Gouda
Registration date : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Alette en Michel zo 9 jan 2011 - 4:38

https://s1198.photobucket.com/albums/aa459/Alette-Michel/?action=view&current=SDC12436.jpg

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 SDC12436


Laatst aangepast door Pauline op ma 10 jan 2011 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto direkt zichtbaar gemaakt)
Alette en Michel
Alette en Michel
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Woonplaats : Gouda
Registration date : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed? - Pagina 4 Empty Re: Onze Nieuwe pup heeft een geplooid oor... komt dit goed?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum