Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Herplaatsing Lola

+2
heidi
Jeroeneleveld
6 plaatsers

Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Herplaatsing Lola

Bericht van Jeroeneleveld vr 3 okt 2014 - 7:01

Bull terrier liefhebbers,

Met pijn in mijn hart hebben wij moeten besluiten om voor onze Lola met spoed een ander goed, serieus huis te zoeken.

Omdat Lola steeds minder met onze andere hond overweg kan en we er nu eigenlijk wel zeker van zijn dat het uiteindelijk escaleert zijn we dus op zoek naar een echt goed gezin/persoon waardoor beide honden de rust krijgen die ze verdienen.

Lola is geboren op 14-10-2012, dus 2 jaar nu. Ze is echt een superlieve Bull met alle andere waarschijnlijk bekende goede eigenschappen van het ras.
Lola is echt heel lief, aanhankelijk, prettig gezelschap, gehoorzaam en speels. Krijgt niet genoeg van de bal.

Lola is gezond heeft geen allergieën o.i.d, is gechipt en heeft alle inentingen, een stamboom heeft ze niet.
Gesteriliseerd is ze niet. 

Samengevat :
Ras: Bull Terriër ( zonder stamboom )
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Kleur: Wit, zwart oog (links), zwart oor ( rechts )
Kan bij andere honden: in ieder geval niet bij onze andere teef ook een terrier maar geen Bull terrier.
Kan bij Katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Onverstandig door het soms nogal lompe gedrag.
Kan bij grote kinderen: Ja, mijn zoon is 12 en gaat prima.
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja
Gevolgde cursussen : Puppy (gehoorzaamheid) cursus.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Eleveld

Jeroeneleveld
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 03-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van heidi zo 5 okt 2014 - 1:43

hallo  jeroen
 ik heb je bericht gelezen zou je mij een foto van lola kunnen sturen zodat we een idee hebben hoe zij er uit ziet.
groetjes heidi en ronnie

heidi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 05-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Jeroeneleveld zo 5 okt 2014 - 2:18

Heidi en Ronnie,

Stuur aub even een mailtje naar jeroen.eleveld@eqin.eu.
Krijg foto's er hier niet op.
Zal antwoorden met foto's van Lola.

Met vr.gr. Jeroen

Jeroeneleveld
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 03-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Adjani & Tyson zo 5 okt 2014 - 21:37

Hoi Jeroen, als je wilt kan je me een foto sturen dan help ik je hem online zetten.

Als je de foto op facebook hebt kun je op de rechtermuisknop klikken dan URL kopieren en dan hier plakken tussen [img][img]

Hebben jullie Lola al van pup af aan ? en waar komt ze vandaan
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van heidi za 11 okt 2014 - 23:47

Hallo allemaal  graag hadden wij lola willen opnemen in ons gezin maar de eigenaar wilt geld voor lola ik dacht dat daar het forum niet voor was je kunt dan  beter zeggen te koop op marktplaats.

heidi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 05-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van ceesdebeer zo 12 okt 2014 - 0:12

Hoi Jeroen, kan zij met andere honden omgaan, heb zelf al een leuke vriendelijke boxer. `en heb je een foto van haar en wat vraag je ervoor.

Met vriendelijke groet,

Cees de Beer
ceesdebeer
ceesdebeer
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 1
Registration date : 12-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van heidi zo 12 okt 2014 - 0:16

Hoi Cees lees even het bericht goed en mail dan naar jeroen.

groeten Heidi

heidi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 05-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Lizzy zo 12 okt 2014 - 0:43

Heel veel mensen vragen geld bij een herplaatsing, om te voorkomen dat handelaars/broodfokkers de hond gratis op willen halen. Zo gek is dat niet....

Jeroen; misschien kan je Lola ook op deze pagina zetten; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/ daar vind je veel BTliefhebers....
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Lizzy zo 12 okt 2014 - 0:45

Mocht je geen facebook hebben, wil ik Lola er ook op zetten, maar dan zouden foto's wel helpen. Als je wil dat ik haar op fb zet, stuur dan even een pb, dan stuur ik jou mijn emailadres en zet ik Lola er voor jou op.

Sterkte met de herplaatsing
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van heidi zo 12 okt 2014 - 6:05

Wij zijn een gewoon gezin en we hebben pas onze hond die 13 jaar is geworden helaas moeten laten inslapen omdat hij oud en ziek was.
ik kwam op het forum terecht en zag lola  en werd verliefd maar helaas kosten 250 euro dit forum is toch om een hond liefde vol op te nemen daar gaat het toch om dat ze een goed tehuis krijgt.
lola sterkte

heidi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 05-10-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Lizzy zo 12 okt 2014 - 7:56

Ja natuurlijk gaat het om een liefdevol thuis :-) Maar zoals ik al zei; veel mensen vragen geld om handelaars/broodfokkers af te schrikken
Broodfokkers hangen de mooiste verhalen op en zowel jij als Jeroen zijn net op dit forum, dus het is moeilijk inschatten voor hem. Ik kan mij wel voorstellen dat er een geldbedrag aan hangt. En €250 voor een hondje van nog geen 2 jaar oud, vind ik op zich geen hysterisch bedrag. Bij een asiel betaal je ook iets dergelijks, denk ik Wink 

Als je op zoek bent naar een herplaatser kan je hier misschien eens rondkijken, misschien vind je een leuke bull; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van john.eradus.9 di 14 okt 2014 - 6:34

zoals ik het lees is het niet alleen om de hond te doen en als je een hond bij het asiel ophaalt dan kost het je een keer 150 euro, en als je de regels hier hebt gelezen staat er toch duidelijk.

Tevens is het forum geen handelsplaats dus de herplaatsers gaan weg voor niets of een symbolisch bedrag.


en als je het over een symbolisch bedrag hebt moet je ongeveer gaan reken op 50 euro max. maar ja dat is mijn mening hoop dat lola in een goed hhuisje terecht komt.
john.eradus.9
john.eradus.9
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 51
Woonplaats : hoogeveen
Registration date : 09-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Lizzy di 14 okt 2014 - 23:27

john.eradus.9 schreef:zoals ik het lees is het niet alleen om de hond te doen en als je een hond bij het asiel ophaalt dan kost het je een keer 150 euro, en als je de regels hier hebt gelezen staat er toch duidelijk.

Tevens is het forum geen handelsplaats dus de herplaatsers gaan weg voor niets of een symbolisch bedrag.


en als je het over een symbolisch bedrag hebt moet je ongeveer gaan reken op 50 euro max. maar ja dat is mijn mening hoop dat lola in een goed hhuisje terecht komt.
Het dikgedrukte begrijp ik niet?

Bij een herplaatser krijg je vaak riem, mand/bench evt voer en dergelijke erbij, bij een asiel niet

Wat voor de een een symbolisch bedrag is, kan voor een ander te veel zijn.
En wat ik dus eigenlijk wil zeggen; als je €250 teveel vindt, dan doe je het niet Wink En dan hoef je niet verongelijkt te doen, dan ga je gewoon verder met zoeken, denk ik dan
''Risico'' voor de eigenaar is, dat ie langer ''blijft zitten'' met een hond die om wat voor reden dan ook herplaatst moet worden.

Voor onze Luna, toen bijna 11 jaar, werd ook €200 gevraagd.....(overigens betaal ik niet voor een herplaatser, tenzij die via een stichting/asiel komt. Maar wij zijn in gesprek gegaan; wilden haar een forever home bieden. Waren de vorige eigenaren daar niet mee akkoord gegaan, was Luna hier niet geweest, maar morgen woont ze hier 10 maanden Wink )

't is maar wat de gek er voor geeft Wink
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Adjani & Tyson di 21 okt 2014 - 1:42

Lola's adv op MP (met foto's)

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/honden-jack-russells-en-terriers/m857768931-herplaatsing-bull-terrier-lola.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Herplaatsing Lola Empty Re: Herplaatsing Lola

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum