Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amerikaanse Bulldog

2 plaatsers

Ga naar beneden

Amerikaanse Bulldog Empty Amerikaanse Bulldog

Bericht van 10sie ma 6 feb 2012 - 0:34

Ik besef me dat dit een bullen forum is en dat het hier vooral om staffords en bullen gaat. Daarom snap ik ook als dit topic gesloten wordt. Maar ik probeer het toch even want de eigenaren willen echt graag een goed tehuis voor Chester en ik had beloofd het woord door te geven.

Chester is een lieve gezonde Amerikaanse Bulldog reu van 2 jaar oud (gecastreerd).
Een half jaar geleden is hij geadopteerd in een familie hier bij ons in de buurt. Hij is heel goed met mensen en kinderen. Maar deze vriendelijke reus veranderd wanneer het gaat om andere honden en katten. De huidige eigenaren hebben zelf nog een hond en 3 katten. Nu hebben ze er een punt achter gezet nadat hij 2 van hun katten heeft aangevallen en hun andere hond doet hij ook niet zo leuk meer naar. Hoewel hij heel lief is en het heel goed gaat met mensen en kinderen is hij gewoon een risico met andere dieren. Sommige honden gaat het goed mee, maar (vooral kleinere) honden is het gewoon afwachten tot het mis gaat. Dus ze willen graag dat hij naar iemand gaat die hem de juiste aandacht kan geven en verder geen honden of katten nog heeft.
Ze zijn in wanhoop gedreven omdat ze met spoed Chester willen herplaatsen. Daarom is hij nu ook op marktplaats gezet.
Er is een bod op hem gedaan, maar ze vertrouwen de gene die het bod deed niet echt met Chester. Dus
ze zoeken verder. Het gaat ze niet om het geld (ze vragen wel wat voor hem), maar ze zijn wel bang dat hij als hij in de verkeerde handen valt in een week weer op marktplaats staat. En ze willen natuurlijk gewoon een goed tehuis voor hem. Ik persoonlijk denk dat hij wel valt te heropvoeden om met een andere hond samen te leven, maar daar gaat veel tijd en energie in zitten. En natuurlijk is mijn woord geen garantie. De eigenaren hebben het ook zeker geprobeerd.


marktplaats
10sie
10sie
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 80
Leeftijd : 35
Registration date : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaanse Bulldog Empty Re: Amerikaanse Bulldog

Bericht van Danny ma 6 feb 2012 - 0:38

Misschien dat je ook nog een paar Foto's kunt plaatsen van deze lobbus .
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaanse Bulldog Empty Re: Amerikaanse Bulldog

Bericht van 10sie ma 6 feb 2012 - 0:40

Ze staan bij de link in, kan ze niet kopieeren omdat marktplaats dat niet toestaat Sad
10sie
10sie
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 80
Leeftijd : 35
Registration date : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Amerikaanse Bulldog Empty Re: Amerikaanse Bulldog

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum