Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

+2
Danny
Jolanda Smits
6 plaatsers

Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Jolanda Smits di 6 sep 2011 - 9:16

Op de Smakterheide
Sint Jozeflaan 2
5817AC Smakt-Venray (L)


Telefoon: 0478-639062/06-54285764
Fax: 0478-639063
Email: info@smakterheide.nl
2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) _DSCF0659

Dylan is een Bull terrier pup. Hij is geboren op 20 April 2011. Hij is Bruingestroomd van kleur met witte aftekeningen . Hij is samen met haar zusje Bulca, wit , door overname van een andere dierenopvang , bij ons gekomen. Dylan is een actieve en vrolijke hond in de omgang. Inmiddels heeft hij van de dierenarts een aantal controles gehad. Hij is gevaccineerd en gechipt.Dylan is uitermate geschikt voor mensen die het ras goed kennen. We raden zeker aan om met Dylan op een hondentraining te gaan. Het is belangrijk dat een Bull in zijn jonge tijd goed wordt opgevoed. Als ze eenmaaal volwassen zijn kunnen ze erg sterk worden. De Bull is intelligent en kan redelijk snel leren , maar is ook koppig en eigenwijs. De toekomstige eigenaar moet dan ook over veel geduld beschikken. Hij moet zeker consequent zijn in de opvoeding. Als een pup goed leert om met andere dieren omtegaaan zal dit in de toekomst geen problemen opleveren. Sommige Bull terriers kunnen wat dominant zijn tov andere honden. Het is belangrijk dat de Bull de nodige beweging krijgt. In huis is ze dan ook rustiger. We plaatsen Dylan alleen bij mensen die tijd en aandacht voor haar kunnen hebben. Heeft u serieuze interesse, laat het dan weten via info@smakterheide.nl Voor foto zie www.smakterheide.nl



Omschrijving:

Bulca is een Bull terrier pup. Ze is geboren op 20 April 2011. Ze is wit van kleur. Ze is samen met haar broertje Dylan, bruingestroomd, door overname van een andere dierenopvang , bij ons gekomen. Bulca is een actieve en vrolijke hond in de omgang. Inmiddels heeft ze van de dierenarts een aantal controles gehad. Ze is gevaccineerd en gechipt.Bulca is uitermate geschikt voor mensen die het ras goed kennen. We raden zeker aan om met Bulca op een hondentraining te gaan. Het is belangrijk dat een Bull in zijn jonge tijd goed wordt opgevoed. Als ze eenmaaal volwassen zijn kunnen ze erg sterk worden. De Bull is intelligent en kan redelijk snel leren , maar is ook koppig en eigenwijs. De toekomstige eigenaar moet dan ook over veel geduld beschikken. Hij moet zeker consequent zijn in de opvoeding. Als een pup goed leert om met andere dieren omtegaaan zal dit in de toekomst geen problemen opleveren. Sommige Bull terriers kunnen wat dominant zijn tov andere honden. Het is belangrijk dat de Bull de nodige beweging krijgt. In huis is ze dan ook rustiger. We plaatsen Bulca alleen bij mensen die tijd en aandacht voor haar kunnen hebben. Heeft u serieuze interesse, laat het dan weten via info@smakterheide.nl Voor foto zie www.smakterheide.nl


Laatst aangepast door Jolanda Smits op za 17 sep 2011 - 19:32; in totaal 3 keer bewerkt
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Danny di 6 sep 2011 - 10:15

Nou alsdeze kanjers niet snel een huis vinden weet ik het ook niet meer
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van penalu di 6 sep 2011 - 11:22

wij willen dolgraag Bulca een warm plekje geven !!!!! afro we hebben al een bull van 6 en weten hoe we ermee om moeten gaan ik heb al een mail gestuurd hoop echt iets te horen!!!
penalu
penalu
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 36
Woonplaats : oss
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Danny di 6 sep 2011 - 13:01

penalu schreef:wij willen dolgraag Bulca een warm plekje geven !!!!! afro we hebben al een bull van 6 en weten hoe we ermee om moeten gaan ik heb al een mail gestuurd hoop echt iets te horen!!!

Dat is heel mooi hoop voor jullie dat het lukt.
Maar voor we verder gaan, het is een goede gewoonte om jezelf even voor te stellen dat kun je hier doen.
dit word zeer op prijs gesteld :-)
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Dutchtbi di 6 sep 2011 - 20:58

Ik heb ook maar mijn belangstelling voor Bulca kenbaar gemaakt voor het geval penalu af mocht haken.

Dutchtbi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Jolanda Smits di 6 sep 2011 - 23:47

Leuk Dutchbi,jij ook veel succes en hou ons op de hoogte.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van penalu wo 7 sep 2011 - 9:11

we gaan Zaterdag Bulca bezoeken we hopen dat het echt iets word!!!:D
penalu
penalu
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 36
Woonplaats : oss
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Danny wo 7 sep 2011 - 14:38

Spannend hoor veel succes voor zaterdag ik hoop dat het allemaal goed gaat :-)
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van penalu za 10 sep 2011 - 0:32

heyyyyyyyyyyy........

we hebben bulca mee genomen! we konden haar niet laten zitten.

thuis gaat ook alles goed, lucky voelt der eigen helemaal moeder!

en daar zijn we blij mee!!

nou zit het reutje wel alleen!! hoop dat daar ook snel mensen voor komen!

nou hadden we te horen gekregen dat het een heel nest bull terriers waren en dat er maar 2 naar smakterheide zijn gegaan en volgens die man de rest naar enschede is gegaan, maar dat wist die niet zeker!

hij zou daar nog over mailen!

groetjes peter,nancy,lucky en buddah(bulca)
penalu
penalu
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 36
Woonplaats : oss
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Dutchtbi za 10 sep 2011 - 0:55

hartstikke leuk dat het zo goed klikt tusen die twee. Scheelt mij weer een lange reis naar limboland.

ben benieuwd naar de info over die naar Enschede zijn gegaan.

Dutchtbi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Danny za 10 sep 2011 - 1:07

Wat een topper doet me goed om te horen dat er weer ern bull een warm mandje gevonden heeft.
als je weet waar die andere zitten en ze zijn nog beschikbaar voor herplaatsing zou je ze hier op het forum kunnen plaatsen.

Oja waar blijven de foto's hahaha
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Jolanda Smits za 10 sep 2011 - 4:05

Jaaa,wat leuk,heel veel geluk met haar en natuurlijk meer foto`s plaatsen happy2

@Dutchbi,wil je alleen een teef?

Ik heb even gekeken,maar op de site van Enschede staan ze niet.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Dutchtbi za 10 sep 2011 - 5:13

Een lichte voorkeur voor een teef, maar we zouden vooral het liefst een witte of een rode hebben. Zo'n solid vind ik ( maar dat is persoonlijk ) toch wel het minst aantrekkelijk, een donkere ( driekleur) hebben we al eens gehad. Ik heb het asiel wel gevraagd om wat betere foto's want het reutje lijkt op de foto op de website een beetje een scharminkel in vergelijking met Bulca. De nieuwe eigenaar van Bulca zei echter al dat het reutje toch best stevig is. Misschien brengen die me toch aan het twijfelen. Als ik live ga kijken ben ik bang dat ik toch voor schut ga, al ziet hij er nog zo slecht uit en er dan later spijt van krijg.

Daar gaan onze voornemens om dit keer voor een engelse stafford te gaan lol!


Dutchtbi
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Danny za 10 sep 2011 - 5:29

Hahaha daar gaan je voornemens hahaha ik snap het wel hoor, ik kan ook wel ff een paar puppie foto's van Duke plaatsen ben je zo weer om hoor hahaha
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van linny27 za 10 sep 2011 - 10:43

penalu schreef:heyyyyyyyyyyy........

we hebben bulca mee genomen! we konden haar niet laten zitten.

thuis gaat ook alles goed, lucky voelt der eigen helemaal moeder!

en daar zijn we blij mee!!

nou zit het reutje wel alleen!! hoop dat daar ook snel mensen voor komen!

nou hadden we te horen gekregen dat het een heel nest bull terriers waren en dat er maar 2 naar smakterheide zijn gegaan en volgens die man de rest naar enschede is gegaan, maar dat wist die niet zeker!

hij zou daar nog over mailen!

groetjes peter,nancy,lucky en buddah(bulca)

gefeliciteerd met bulca/buddah helemaal top dat ze met jullie mee mog..ik wens jullie heel veel plezier samen afro
linny27
linny27
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Woonplaats : enschede
Registration date : 03-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van penalu zo 11 sep 2011 - 23:49

hallo,

heeft er iemand ervaring met het gewicht van de bull??

Shelby weegt nu 6,6kilo. (Shelby voorheen bulca)

is dat een normaal gewicht voor een pup met geboorte datum 26-04-2011?


over de naam,

het was buddah maar ik vond het geen leuke naam om te roepen
het kwam een beetje soft over voor zon stoere hond, vandaar dat het shelby is geworden.
shelby is van een auto afgeleid de Shelby GT500 eleanor.

groetjes peter nancy lucky en shelby
penalu
penalu
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 36
Woonplaats : oss
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Pauline ma 12 sep 2011 - 0:26

bullenpup gewicht is heel moeilijk, zit een groot verschil in reutjes of teefjes
er zit ook een groot verschil in type bullenpup (bv het terrier type zal altijd lichter zijn dan het grovere bulldog type)
het maakt ook nog veel verschil of de (voor)ouders 'grote' of 'kleine' bullen waren.

veel belangrijker dan wat een weegschaal aangeeft is het 'zicht', hoe ziet de pup er uit.
Als ik naar de foto bij je naam kijk is de verhouding van de pup niets mis mee, voor mij persoonlijk had ze ietsjes 'voller' mogen zijn.
Maar we moeten er ook bij nadenken dat puppen niet in een asiel komen uit 'weelde' en een asiel ook niet de allerbeste plek is voor een pup.
Dat ietsje voller komt er vanzelf wel bij nu ze een gouden mandje gevonden heeft, dat kan er alleen maar langzaam bij komen.
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van penalu ma 12 sep 2011 - 1:03

DANK JE WEL VOOR DE REACTIE!!

we vinden het ook wel overheen komen!
maar afentoe zie je haar ribben en dat zien we liever niet!

maar het zal wel goed komen!

en nu even rustig wat dingen in huis doen want ze liggen nu lekker te
slapen!2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Img1456vr
penalu
penalu
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 36
Woonplaats : oss
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty broertje

Bericht van penalu wo 21 sep 2011 - 4:42

weten julie mischien waar het reutje naar toe is gegaan?
We zijn erg benieuwd en mischien zouden we dan een keer wat af kunnen spreken vandaar..
ik hoor het wel

groetjes nancy en een poot van shelby b1
penalu
penalu
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 36
Woonplaats : oss
Registration date : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Jolanda Smits wo 21 sep 2011 - 8:57

Dat zul je moeten vragen bij het asiel,die kunnen dan aan die andere mensen vragen of ze hun gegevens mogen doorgeven.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS) Empty Re: 2 jonge Bullen in het asiel.(GEPLAATS)

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum