Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Benji is GEPLAATS

Ga naar beneden

Benji is GEPLAATS Empty Benji is GEPLAATS

Bericht van Zoe Luca ma 13 aug 2012 - 22:29

Benji has found a loving new home :-)

Ik heb Benji ongeveer drie jaar geleden uit een asiel geadopteerd en had geen lievere, plezierige en speelse hond kunnen krijgen. Ik moet voor mijn werk naar het buitenland verhuizen en het is helaas niet mogelijk om hem bij mij te houden.

Benji houdt van mensen. Hij groet vreemden regelmatig op straat met een “Bullie-lach” en kwispelende straart – een trucje dat nooit faalt om de aandacht te krijgen waar hij zo van houdt. Hij geniet van lange wandelingen, maar bovenal houdt hij ervan om te spelen, zoals apporteren met een bal, zowel op het land als in het water! Hij is één brok hondenblijheid, altijd in voor een speelsessie of een knuffel.

Hij luistert goed en is binnen kalm als hij zijn normale lichaamsbeweging heeft gehad. Hij zal met alle liefde uren naast u op de bank komen liggen, als u dat toelaat, en zal snurkend in slaap vallen. Hij houdt ervan om te reizen en wordt enthoustiast als hij een auto- of busdeur open ziet staan.
Hij is geen fan van andere honden en, zoals een echte terriër, hij heeft het idee dat alle dieren (van katten tot konijnen en schildpadden) goed zijn om achter na te zitten en op te eten – dus Benji moet echt het enige huisdier in het huis zijn!

Omdat Benji zo'n mensenvriend is, zal hij het goed doen in een familie zonder andere huisdieren. Hij houdt van kinderen, al kan hij wel vrij enthousiast worden als hij speelt. Het is ook niet verrassend dat hij het meeste zal houden van een huis met een tuin waar hij kan rennen en spelen, met actieve eigenaars die het heerlijk vinden om te wandelen. Benji heeft gezelschap nodig, dus hoe meer mensen hem aandacht geven, des te beter!

Geboortedatum of leeftijd: 01-09-2007 / 5 jaar
Geslacht: Reu
Kleur: Wit en bruin
Gesteriliseerd/gecastreerd: Ja
Kan bij andere honden: Nee
Kan bij Katten: Nee
Kan bij kleine kinderen: Onbekend
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja
Gedrag aan de lijn: He doesn’t pull, except sometimes when we meet other dogs/animals
Hij trekt niet of nauwelijks aan de lijn, slechts soms als we andere honden of dieren tegenkomen.
Kent basiscommando's: Ja
Zindelijk: Ja
Waaksheid: He barks once or twice if he hears a strange noise outside the door
Hij blaft één of twee keer als hij een vreemd geluid achter de deur hoort.
Kan los lopen: Nee
Medisch
Speciaal voer: Nee
Medicijnen: Nee

Benji is GEPLAATS Benji3x

Benji is GEPLAATS Benji2

Benji is GEPLAATS Benji1


Zoe Luca
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 1
Registration date : 13-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum