Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST
hallo allemaal,
we zoeken een nieuwe thuis voor Joda wegens verkoop huis.
We hebben Joda zelf uit het asiel in Kontich gehaald 2 jaar geleden. Hij zat daar toen al 8 maanden, eigenlijk gewoon door zijn uiterlijk (hij heeft met zijn snuit als puppy in de prikkeldraad blijven hangen) Ze vertelde ons toen dat hij één van de liefste honden daar was en eigenlijk bleek dat ook zo.
Hij is met ons naar de hondenweide gegaan en hebben daar nooit last ondervonden, ook een bevriend koppel die een vlinderhond hebben komen geregeld langs zonder enig probleem.
Joda heeft wel de typische kenmerken van een Bull, nl koppig zijn, hem afleren uit de zetel te blijven was hopeloos en als hij nog maar iets hoort, riekt of ziet dat met eten te maken heeft is hij enorm enthousiast ;-)
Hij is ook wel een beetje dominant, totaal niet agressief maar je moet toch duidelijk je grenzen laten blijken anders laat hij het wel horen door te blaffen en zich op te dringen.
Vermits mijn dochter het er héél moeilijk mee heeft zou het leuk zijn dat het mensen zijn die voor hem willen zorgen uit het Antwerpse en nog leuker uit het noorden van Antwerpen zodat we nog eens langs kunnen gaan.
Voel je je geroepen om voor Joda te zorgen dan mag je altijd contact met ons opnemen.
Toch wel iemand die al wat ervaring heeft met het houden van honden aub
mvg, Jan
we zoeken een nieuwe thuis voor Joda wegens verkoop huis.
We hebben Joda zelf uit het asiel in Kontich gehaald 2 jaar geleden. Hij zat daar toen al 8 maanden, eigenlijk gewoon door zijn uiterlijk (hij heeft met zijn snuit als puppy in de prikkeldraad blijven hangen) Ze vertelde ons toen dat hij één van de liefste honden daar was en eigenlijk bleek dat ook zo.
Hij is met ons naar de hondenweide gegaan en hebben daar nooit last ondervonden, ook een bevriend koppel die een vlinderhond hebben komen geregeld langs zonder enig probleem.
Joda heeft wel de typische kenmerken van een Bull, nl koppig zijn, hem afleren uit de zetel te blijven was hopeloos en als hij nog maar iets hoort, riekt of ziet dat met eten te maken heeft is hij enorm enthousiast ;-)
Hij is ook wel een beetje dominant, totaal niet agressief maar je moet toch duidelijk je grenzen laten blijken anders laat hij het wel horen door te blaffen en zich op te dringen.
Vermits mijn dochter het er héél moeilijk mee heeft zou het leuk zijn dat het mensen zijn die voor hem willen zorgen uit het Antwerpse en nog leuker uit het noorden van Antwerpen zodat we nog eens langs kunnen gaan.
Voel je je geroepen om voor Joda te zorgen dan mag je altijd contact met ons opnemen.
Toch wel iemand die al wat ervaring heeft met het houden van honden aub
mvg, Jan
Jan80- Beginnende bull
- Aantal berichten : 7
Registration date : 26-02-15
Re: Joda zoekt een nieuwe thuis GEPLAATST
Sterkte met de herplaatsing
Ik weet niet of je facebook hebt, wellicht kan je Joda hier; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/ ook plaatsen. Bij deze groep is het bereik wat groter, denk ik
Ik weet niet of je facebook hebt, wellicht kan je Joda hier; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/ ook plaatsen. Bij deze groep is het bereik wat groter, denk ik
Laatst aangepast door Lizzy op di 10 maa 2015 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : link klopte niet)
Lizzy- Wennende bull
- Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Registration date : 18-05-14
ok heel hard bedankt!!
Jan80- Beginnende bull
Hallo met Frank, is er een foto van Joda, wij hebben zelf een Bul gehad met een mismaakte snuit, wij wonen in Eindhoven, ben benieuwd naar Joda.
Cicero- Beginnende bull
- Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Registration date : 23-01-15
hallo Frank, als je me een pb stuurt met je mail adres wil ik er je gerust wat opsturen hoor
grtz, Jan
grtz, Jan
Jan80- Beginnende bull
Niemand interesse in een lieve Bull?
We zouden hem niet graag naar een asiel brengen...
We zouden hem niet graag naar een asiel brengen...
Jan80- Beginnende bull
Nee, dat zou sneu zijn voor Joda.....
Ik zie zojuist dat de link die ik hierboven plaatste niet klopte, ik heb hem inmiddels aangepast. Hierbij nog een keer; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/ De pagina heet bullterriers in het asiel en herplaatsers
Ik zie zojuist dat de link die ik hierboven plaatste niet klopte, ik heb hem inmiddels aangepast. Hierbij nog een keer; https://www.facebook.com/groups/331148777020306/ De pagina heet bullterriers in het asiel en herplaatsers
Lizzy- Wennende bull
Had al eens op die link gezien. Daar staan er al veel te wachten op een nieuwe baas...
wist niet dat het zoveel voorkwam....
wist niet dat het zoveel voorkwam....
Jan80- Beginnende bull
Ja, dat klopt, maar er zitten ook veel liefhebbers. Er hoeft er maar een voor Joda te vallen...
Tja, helaas komt het veel voor dat mensen hun hond herplaatsen....
Tja, helaas komt het veel voor dat mensen hun hond herplaatsen....
Lizzy- Wennende bull
Hallo,
Ik ben als fan van het ras al enige tijd op zoek naar een herplaatser mini bull.
Mijn vorige hond (stafford) kwam ook uit het asiel van Wommelgem.
Kan u mij meer vertellen over Joda? Zou ze met katten overeen komen? Hoe oud is ze? beniewde groeten, Kristine
Ik ben als fan van het ras al enige tijd op zoek naar een herplaatser mini bull.
Mijn vorige hond (stafford) kwam ook uit het asiel van Wommelgem.
Kan u mij meer vertellen over Joda? Zou ze met katten overeen komen? Hoe oud is ze? beniewde groeten, Kristine
KristineHS- Beginnende bull
- Aantal berichten : 2
Registration date : 01-04-15
Beste Kristine, we hebben Joda naar Canina gebracht waar hij binnen de week herplaatst is geweest.
een gepensioneerde alleenstaande man wiens dochter niets anders dan Bull Terriërs had.
bedankt voor uw reactie en topic kan dus gesloten worden.
een gepensioneerde alleenstaande man wiens dochter niets anders dan Bull Terriërs had.
bedankt voor uw reactie en topic kan dus gesloten worden.
Jan80- Beginnende bull
blij dat te vernemen!
KristineHS- Beginnende bull
- Aantal berichten : 2
Registration date : 01-04-15
Heb het gevolgd, ben blij dat het gelukt is Jan.
Cicero- Beginnende bull
- Aantal berichten : 6
Leeftijd : 67
Registration date : 23-01-15
Soortgelijke onderwerpen
» amerikaanse stafford zoekt nieuwe thuis wegens verhuis
» Keyser zoekt een nieuwe vriendin
» Tyson zoekt een nieuw thuis
» Rambo kruising bull zoekt een thuis
» Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.
» Keyser zoekt een nieuwe vriendin
» Tyson zoekt een nieuw thuis
» Rambo kruising bull zoekt een thuis
» Help! Spot 3 jarig teefje zoekt een nieuw thuis.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: