Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even voorstellen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Even voorstellen

Bericht van Freya zo 15 feb 2015 - 0:12

Ik ben Freya, 48j, woon in België, Oost-vlaanderen op een boerderij.
Ben adoptiemoeder van 6 paarden, 15 katten waaronder 2 binnen katten en 1 hond (heb er 3 gehad 2 labradors die nu helaas overleden zijn eentje op 17j en eentje op 14j dus nu nog Boy kruising van mechelaar en labrador van 10j.
Heb altijd wel een voorliefde gehad voor bullterrier maar er nooit een gehad, wel eentje gekend een echte schat, zeer trouw aan zijn gezin en kon met alles overweg.Was dit een witte raaf of hebben alle bulls dit in zich?

Freya
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 13-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Pauline zo 15 feb 2015 - 10:33

hallo Freya van harte welkom op het forum

ik denk dat normaal gesproken alle bullen wel heel trouw zijn aan het eigen gezin ondanks dat veruit de meerderheid ook wel allemansvrienden zijn.
Of een bull met alles overweg kan heeft er veel keren mee te maken hoe de baas het aanleert en of de Terrier of Bulldog overheerst in het karakter/bouw van de Bull
Overheerst de Terrier zijn het vaak slankere en atletischer honden die sneller de neiging hebben om achter alles aan te jagen. Overheerst de Bulldog zijn het vaak logger/grover honden met een 'mellow' karakter.
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Lizzy zo 15 feb 2015 - 19:53

Welkom Freya wave
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Freya zo 15 feb 2015 - 21:26

Dank voor de reactie.
Denk aangeleerd dat is wat ik kan met mijn ervaring met dieren ben ik wel een lieve baas maar ook een correcte. Er is veel toegelaten en ik heb graag dat ik het karakter van een dier zie (wat betekent dat ik geen volledige onderdanigheid ga eisen) maar er zijn welafgelijnde grenzen van wat aanvaardbaar gedrag is. Voor de rest heb ik hier zoveel dieren met toch wel een eigen karakter allemaal, dus ze verschillen allen, gelijk mensen zeker.
Ik kom bij al mijn verschillende dieren ver met een consequente neen en een ja, dat begrijpen ze hier allemaal en dat werkt voor mij en voor hun. Zelfs de wilde katten weten dat het not done is om voor hun eten te gaan vechten.
En geduld is altijd het sleutelwoord gebleken en hun observeren leert me ook telkens veel.

Freya
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 13-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Adjani & Tyson ma 16 feb 2015 - 1:05

Welkom!
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum