Hallo! Daphne en Willem hier!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo! Daphne en Willem hier!
Hallo!
Een half jaar geleden heb ik mijn soulmate Willem gevonden. Ik zal meteen even duidelijkheid scheppen, Willem is niet mijn vriend of iets, maar mijn eigenwijze bulletje
Willem is 9 jaar en komt uit het asiel. Over zijn achtergrond weet ik niet veel, alleen dat hij al 4-5 keer teruggebracht is naar het asiel.
Ondanks zijn leeftijd komt hij over als een hond van hooguit 2 jaar. Hij ziet er nog goed uit, is gezond en super actief!
Hij zou naar het asiel gebracht zijn omdat hij gegromd heeft naar een kind van 2 en een keer omdat hij niet overweg kon met een andere hond in huis. De andere redenen weet ik niet, maar het kan niet aan hem gelegen hebben, het is echt een goedzak.
Ik werd opslag verliefd toen ik hem zag en na er even over geslapen te hebben wist ik dan ook zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. Ik ben blij dat ik die keuze gemaakt heb, want het is een absolute wereldhond!
Groetjes,
Daphne
Een half jaar geleden heb ik mijn soulmate Willem gevonden. Ik zal meteen even duidelijkheid scheppen, Willem is niet mijn vriend of iets, maar mijn eigenwijze bulletje
Willem is 9 jaar en komt uit het asiel. Over zijn achtergrond weet ik niet veel, alleen dat hij al 4-5 keer teruggebracht is naar het asiel.
Ondanks zijn leeftijd komt hij over als een hond van hooguit 2 jaar. Hij ziet er nog goed uit, is gezond en super actief!
Hij zou naar het asiel gebracht zijn omdat hij gegromd heeft naar een kind van 2 en een keer omdat hij niet overweg kon met een andere hond in huis. De andere redenen weet ik niet, maar het kan niet aan hem gelegen hebben, het is echt een goedzak.
Ik werd opslag verliefd toen ik hem zag en na er even over geslapen te hebben wist ik dan ook zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. Ik ben blij dat ik die keuze gemaakt heb, want het is een absolute wereldhond!
Groetjes,
Daphne
Daphne- Beginnende bull
- Aantal berichten : 22
Leeftijd : 33
Registration date : 30-12-14
Re: Hallo! Daphne en Willem hier!
Welkom Daphne, wat fijn voor Willem dat jij voor hem koos. Geniet van elkaar!
Lizzy- Wennende bull
- Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Registration date : 18-05-14
Hoi en welkom op het forum.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
Hoi daphne&willem, welkom uit haarlem,
pippeloentje- Super Bull
- Aantal berichten : 682
Registration date : 29-08-11
Dankjewel! Zit al dagen lang alle verhalen en informatie terug te lezen die er al op staat! Super leuk en interessant!
Daphne- Beginnende bull
- Aantal berichten : 22
Leeftijd : 33
Registration date : 30-12-14
Welkom!!
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» Hallo hier allemaal