Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

knabbel been

3 plaatsers

Ga naar beneden

knabbel been  Empty knabbel been

Bericht van chivake ma 18 aug 2014 - 8:30

hoi hoi , 


Ik heb even een vraag over knabbel benen voor onze Bull , ze is nu 10 weken en in de info map staat dat we ze 
geen buffelhuid beenderen mogen geven. Is er een ander alternatief , want nu gebruikt ze mijn handen als knabbel been 
en dat vindt ik niet leuk . 


Nog een vraag je  Embarassed  , ik ben er nog niet helemaal uit of het goed is om naar een hondenschool te gaan, ik heb er namelijk een minder goed ervaring mee met onze vorige bull , die was niet welkom en dat is niet zo fijn. 


groetjes 

kelly en Mali
chivake
chivake
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 44
Woonplaats : Keerbergen
Registration date : 09-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

knabbel been  Empty Re: knabbel been

Bericht van Adjani & Tyson di 19 aug 2014 - 7:32

Gedroogde snacks is een goed alternatief om aan je hond te voeren.
Hier krijgen ze gedroogde luchtpijp, slokdarm, pezen, ossenstaart etc. 
Maar weet niet of alles even geschikt is voor puppentandjes. Je kunt voor puppen speciale speelgoed (botjes) kopen waar ze lekker op kunnen knagen

mbt hondenschool, het is heel leuk samen te werken met je hond en ik ga met plezier naar de mijne. Maar het moet wel een goede hondeschool zijn die traint volgens methodes waar jij je in kunt vinden. De hondenschool waar ik kom bijvoorbeeld, trainen we vooral op het leren communiceren met de hond en lezen van lichaamstaal en stress signalen. Het is meer samenwerken dan "bevelen" en aan correcties en slipkettingen wordt al helemaal niet gedaan. Iedere hond is welkom. 
Kijk dus bij verschillende scholen rond voordat je je inschrijft
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

knabbel been  Empty Re: knabbel been

Bericht van chivake wo 20 aug 2014 - 22:38

hoi ,

Alvast bedankt voor de info , ik heb voor haar een bot met kipsmaak is in een soort rubber. Maar daar heeft ze geen interesse in. Ga van het week end eens langs de dierenwinkel.


Gisteren 2 hondenscholen bezocht bij ons in de buurt en vindt ze beide wel oke geen dril school maar eerder de taal van uw hond leren begrijpen en samen werken met de hond wil ze niet geen probleem.

Ga het nog even verder bekijken
chivake
chivake
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 44
Woonplaats : Keerbergen
Registration date : 09-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

knabbel been  Empty Re: knabbel been

Bericht van Silvia&Sammy do 21 aug 2014 - 17:48

runderkophuid en bullenpees vinden de bullen ook altijd erg lekker en de witte botten van Farmfood of Antos kan je ook geven maar het is altijd je moet er bij blijven om het in de gaten te houden.
Silvia&Sammy
Silvia&Sammy
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 720
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 28-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

knabbel been  Empty Re: knabbel been

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum