Terug van weg geweest!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Terug van weg geweest!
Hallo allemaal!
Het is al een tijdje geleden dat we nog op het forum geweest zijn, maar we zijn weer van de partij !
Zoals sommigen van jullie weten waren we op zoek naar een bull. Na lang rondneuzen kwam ik via het net op de site van dierenasiel Canina in Essen Belgie. Daar zat een leuke kruising bull/stafford, genaamd Bella. Pet is op zijn vrije dag erheen gereden en diezelfde middag had Bella een nieuw thuis. We hebben haar omgedoopt tot Micha. Micha is een jonge dame die komende maand 2 jaar wordt. Het liefst ligt ze 24 uur per dag op schoot of eist tenminste je volle aandacht. Tijdens het spelen is ze zo lomp als wat en dol enthousiast, maar ze wil nog wel eens velletjes bijten . Ze is heel gehoorzaam ,maar we moeten wel opletten als andere honden haar wat agressief benaderen. Al met al zijn we heel blij dat ze nu bij ons is. Zo gauw ik uitgevogeld heb hoe foto's te plaatsen kunnen jullie onze nieuwe vriendin zien.
Tot horens!
grzz Pet, Ger en Micha
P.S. in het asiel in Essen zit momenteel ook een mooie 5 jarige bullreu Barik genaamd voor eventueel geinteresseerden.
Het is al een tijdje geleden dat we nog op het forum geweest zijn, maar we zijn weer van de partij !
Zoals sommigen van jullie weten waren we op zoek naar een bull. Na lang rondneuzen kwam ik via het net op de site van dierenasiel Canina in Essen Belgie. Daar zat een leuke kruising bull/stafford, genaamd Bella. Pet is op zijn vrije dag erheen gereden en diezelfde middag had Bella een nieuw thuis. We hebben haar omgedoopt tot Micha. Micha is een jonge dame die komende maand 2 jaar wordt. Het liefst ligt ze 24 uur per dag op schoot of eist tenminste je volle aandacht. Tijdens het spelen is ze zo lomp als wat en dol enthousiast, maar ze wil nog wel eens velletjes bijten . Ze is heel gehoorzaam ,maar we moeten wel opletten als andere honden haar wat agressief benaderen. Al met al zijn we heel blij dat ze nu bij ons is. Zo gauw ik uitgevogeld heb hoe foto's te plaatsen kunnen jullie onze nieuwe vriendin zien.
Tot horens!
grzz Pet, Ger en Micha
P.S. in het asiel in Essen zit momenteel ook een mooie 5 jarige bullreu Barik genaamd voor eventueel geinteresseerden.
petje1960- Beginnende bull
- Aantal berichten : 6
Registration date : 12-10-13
Re: Terug van weg geweest!
hallo, welkom terug
ennuhhh heb je het over de brindle / wit Bella? ik denk namelijk dat we die nog tussen de herplaatsers hebben staan
ennuhhh heb je het over de brindle / wit Bella? ik denk namelijk dat we die nog tussen de herplaatsers hebben staan
Hey Paulien! Heb bij de herplaatsers gekeken,maar onze Micha staat daar niet bij. Ze is gestroomlijnd bruin, tijgerkleur. gr
petje1960- Beginnende bull
- Aantal berichten : 6
Registration date : 12-10-13
Hoi, welkom op het forum.
Mooi dat jullie voor een hond uit het asiel zijn gegaan.
Mooi dat jullie voor een hond uit het asiel zijn gegaan.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
welkom terug! leuk dat jullie een hondje gevonden hebben
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
@Petje en Ger..
4 mei 11.45 uur verzamelen bij de HUT ??
12.00 uur vertrek !!
4 mei 11.45 uur verzamelen bij de HUT ??
12.00 uur vertrek !!
Jan maak er anders even een centrale oproep van :) voor als nog meer mensen mee willen
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» Terug van weg geweest ! !
» niet nieuw maar terug
» net terug van bezoek aan Enemy in het asiel Winschoten.
» Tijdje terug maar daar zijn we weer
» niet nieuw maar terug
» net terug van bezoek aan Enemy in het asiel Winschoten.
» Tijdje terug maar daar zijn we weer
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: