Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

We hebben wat te stellen met hem.....

3 plaatsers

Ga naar beneden

We hebben wat te stellen met hem..... Empty We hebben wat te stellen met hem.....

Bericht van Lucky Strike wo 29 aug 2012 - 9:31

Ik heb Lucky Strike(heten in het asiel Ben) uit het asiel gered....hij was toen 7 1/2 mnd, achteraf ben ik al de 3e of zelfs de 4e eigenaar....en dat in zijn jonge levensjaar!!
Wij hebben wel wat te stellen met hem, maar WIJ geven niet op.
Hij reageert soms erg vals tegen ons uit het niets....ook bijt hij ons maar vooral mij graag(en erg hard soms)! Ook heeft hij last van (valsachtig) grommen ook uit het niets! Hij heeft duidelijk wat meegemaakt in zijn jonge levensjaar. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken.Ik heb Lucky Strike(heten in het asiel Ben) uit het asiel gered....hij was toen 7 1/2 mnd, achteraf ben ik al de 3e of zelfs de 4e eigenaar....en dat in zijn jonge levensjaar!!
Wij hebben wel wat te stellen met hem, maar WIJ geven niet op.
Hij reageert soms erg vals tegen ons uit het niets....ook bijt hij ons maar vooral mij graag(en erg hard soms)! Ook heeft hij last van (valsachtig) grommen ook uit het niets! Hij heeft duidelijk wat meegemaakt in zijn jonge levensjaar. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die dit ook hebben meegemaakt of nog meemaken.
Lucky Strike
Lucky Strike
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Woonplaats : Delft
Registration date : 30-07-12

http://www.safetypointcoatings.com

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben wat te stellen met hem..... Empty Re: We hebben wat te stellen met hem.....

Bericht van Jolanda Smits wo 29 aug 2012 - 9:43

Ik denk maar zo,dat hij te vroeg bij de moeder weg is gehaald en geen bijtrem kent.

Je moet hem dus leren dat hij zachtjes moet doen.

Eigenlijk moet je hem beschouwen als een pup,die je alles nog moet leren,want hij is natuurlijk nooit goed opgevoed,als hij al zoveel huisjes heeft gehad.

Ik denk als je goed en positief met hem aan het werk zult gaan dat je een heel eind komt.

Bedenk dat het opvoeden van een Bull,vooral het eerste jaar erg zwaar is,maar daarna heb je een geweldig maatje.

Lees je zoveel mogenlijk in en stel zoveel mogelijk vragen en kijk wat het beste voor jou en Lucky werkt.



Zou het kunnen zijn dat hij misschien doof is aan 1 kant?

We hebben wat te stellen met hem..... _ben1

Is dit niet Lucky?


Laatst aangepast door Jolanda Smits op wo 29 aug 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto toegevoegd)
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben wat te stellen met hem..... Empty Re: We hebben wat te stellen met hem.....

Bericht van Lucky Strike wo 29 aug 2012 - 22:38

Hoi Jolanda,

JA dat kleine fotootje is mijn bulletje......Ken jij hem?

Greetzzzzz
Lucky Strike
Lucky Strike
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Woonplaats : Delft
Registration date : 30-07-12

http://www.safetypointcoatings.com

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben wat te stellen met hem..... Empty Re: We hebben wat te stellen met hem.....

Bericht van Jolanda Smits wo 29 aug 2012 - 23:53

Nee ik ken hem niet maar ik probeer altijd de bullterriers die in een asiel zitten hier op het forum extra in het zonnetje te zetten
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben wat te stellen met hem..... Empty Re: We hebben wat te stellen met hem.....

Bericht van Adjani & Tyson vr 31 aug 2012 - 7:44

hier op het forum valt al erg veel te lezen en leren over het opvoeden van een bull. En tips om het bijten af te leren. Het belangrijkste is geduld
Misschien kun je zijn gedrag eens filmen dan kunnen er misschien nog wat gerichtere tips gegeven worden
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

We hebben wat te stellen met hem..... Empty Re: We hebben wat te stellen met hem.....

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum