We hebben wat te stellen met hem.....
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
We hebben wat te stellen met hem.....
Ik heb Lucky Strike(heten in het asiel Ben) uit het asiel gered....hij was toen 7 1/2 mnd, achteraf ben ik al de 3e of zelfs de 4e eigenaar....en dat in zijn jonge levensjaar!!
Wij hebben wel wat te stellen met hem, maar WIJ geven niet op.
Hij reageert soms erg vals tegen ons uit het niets....ook bijt hij ons maar vooral mij graag(en erg hard soms)! Ook heeft hij last van (valsachtig) grommen ook uit het niets! Hij heeft duidelijk wat meegemaakt in zijn jonge levensjaar. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken.Ik heb Lucky Strike(heten in het asiel Ben) uit het asiel gered....hij was toen 7 1/2 mnd, achteraf ben ik al de 3e of zelfs de 4e eigenaar....en dat in zijn jonge levensjaar!!
Hij reageert soms erg vals tegen ons uit het niets....ook bijt hij ons maar vooral mij graag(en erg hard soms)! Ook heeft hij last van (valsachtig) grommen ook uit het niets! Hij heeft duidelijk wat meegemaakt in zijn jonge levensjaar. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die dit ook hebben meegemaakt of nog meemaken.
Hij reageert soms erg vals tegen ons uit het niets....ook bijt hij ons maar vooral mij graag(en erg hard soms)! Ook heeft hij last van (valsachtig) grommen ook uit het niets! Hij heeft duidelijk wat meegemaakt in zijn jonge levensjaar. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die dit ook hebben meegemaakt of meemaken.Ik heb Lucky Strike(heten in het asiel Ben) uit het asiel gered....hij was toen 7 1/2 mnd, achteraf ben ik al de 3e of zelfs de 4e eigenaar....en dat in zijn jonge levensjaar!!
Hij reageert soms erg vals tegen ons uit het niets....ook bijt hij ons maar vooral mij graag(en erg hard soms)! Ook heeft hij last van (valsachtig) grommen ook uit het niets! Hij heeft duidelijk wat meegemaakt in zijn jonge levensjaar. Graag zou ik met mensen in contact willen komen die dit ook hebben meegemaakt of nog meemaken.
Re: We hebben wat te stellen met hem.....
Ik denk maar zo,dat hij te vroeg bij de moeder weg is gehaald en geen bijtrem kent.
Je moet hem dus leren dat hij zachtjes moet doen.
Eigenlijk moet je hem beschouwen als een pup,die je alles nog moet leren,want hij is natuurlijk nooit goed opgevoed,als hij al zoveel huisjes heeft gehad.
Ik denk als je goed en positief met hem aan het werk zult gaan dat je een heel eind komt.
Bedenk dat het opvoeden van een Bull,vooral het eerste jaar erg zwaar is,maar daarna heb je een geweldig maatje.
Lees je zoveel mogenlijk in en stel zoveel mogelijk vragen en kijk wat het beste voor jou en Lucky werkt.
Zou het kunnen zijn dat hij misschien doof is aan 1 kant?
Is dit niet Lucky?
Je moet hem dus leren dat hij zachtjes moet doen.
Eigenlijk moet je hem beschouwen als een pup,die je alles nog moet leren,want hij is natuurlijk nooit goed opgevoed,als hij al zoveel huisjes heeft gehad.
Ik denk als je goed en positief met hem aan het werk zult gaan dat je een heel eind komt.
Bedenk dat het opvoeden van een Bull,vooral het eerste jaar erg zwaar is,maar daarna heb je een geweldig maatje.
Lees je zoveel mogenlijk in en stel zoveel mogelijk vragen en kijk wat het beste voor jou en Lucky werkt.
Zou het kunnen zijn dat hij misschien doof is aan 1 kant?
Is dit niet Lucky?
Laatst aangepast door Jolanda Smits op wo 29 aug 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto toegevoegd)
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
Hoi Jolanda,
JA dat kleine fotootje is mijn bulletje......Ken jij hem?
Greetzzzzz
JA dat kleine fotootje is mijn bulletje......Ken jij hem?
Greetzzzzz
Nee ik ken hem niet maar ik probeer altijd de bullterriers die in een asiel zitten hier op het forum extra in het zonnetje te zetten
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
hier op het forum valt al erg veel te lezen en leren over het opvoeden van een bull. En tips om het bijten af te leren. Het belangrijkste is geduld
Misschien kun je zijn gedrag eens filmen dan kunnen er misschien nog wat gerichtere tips gegeven worden
Misschien kun je zijn gedrag eens filmen dan kunnen er misschien nog wat gerichtere tips gegeven worden
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» wij stellen ons even voor
» Wij stellen ons even voor
» wij stellen ons ook ff voor
» even voor stellen
» we stellen ons eventjes voor!!!
» Wij stellen ons even voor
» wij stellen ons ook ff voor