Wisselen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wisselen
Pip is haar gebit aan t wisselen, ze heeft hier volgens mij echt last van! Ze laat haar eten staan(behalve als ik de brokjes laat weken in water), zijn er mensen die hier meer v.a weten? Ervaring met eigen pup? Groetjes louise
pippeloentje- Super Bull
- Aantal berichten : 682
Registration date : 29-08-11
Re: Wisselen
Zorg dat ze dingen heeft waar ze op kan kluiven.
En als ze moeite heeft met eten kan je haar een kvv geven,denk aan smuldier,duck,rodi,enz,zolang je er voor zorgt dat dit een complete versie is,krijgt ze alle voedingsstoffen binen die ze nodig heeft.
En als ze moeite heeft met eten kan je haar een kvv geven,denk aan smuldier,duck,rodi,enz,zolang je er voor zorgt dat dit een complete versie is,krijgt ze alle voedingsstoffen binen die ze nodig heeft.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
Je kunt inderdaad de brokjes weken of haar een kvv geven.
Om de "pijn" van het wisselen wat tegen te gaan kun je een klein handdoekje nat maken goed opdraaien en in de vriezer leggen, veel pups vinden het lekker om op te kluiven
Om de "pijn" van het wisselen wat tegen te gaan kun je een klein handdoekje nat maken goed opdraaien en in de vriezer leggen, veel pups vinden het lekker om op te kluiven
GuardianAngel- Super Bull
- Aantal berichten : 1029
Leeftijd : 59
Registration date : 03-09-08
helaas ik heb nooit gemerkt dat alpha hier problemen mee heeft gehad
al met al heb ik in totaal ook maar twee tandjes weer gevonden wel had ik een kong en kluiftouw voor hem misschien dat ik daardoor niets gemerkt heb
al met al heb ik in totaal ook maar twee tandjes weer gevonden wel had ik een kong en kluiftouw voor hem misschien dat ik daardoor niets gemerkt heb
harrybo- Super Bull
- Aantal berichten : 981
Leeftijd : 56
Registration date : 20-05-10
hebben vandaag kvv voer gehaald, gaat er in als koek, weer wat minder last en ligt nu lekker te knagen op bullepees...
groetjes Oscar & Louise
groetjes Oscar & Louise
pippeloentje- Super Bull
- Aantal berichten : 682
Registration date : 29-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: