ons bulleke
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
ons bulleke
ik heb nu ongeveer een 2tal weken mijn bull terrier pupy
hij is erg actief hoor,hij kan de kindjes niet zien paseren of hij hangt aan hun benen :-) wat ik wel al een paar keer tegen gekomen heb als ik een ommetje wil maken en ik wil zijn leiband aandoen gromt hij naar me ...t zal beetje hun karakter zijn zeker
hij is nu bijna 3maand , ik denk wel op training te gaan ermee
groetjes
hij is erg actief hoor,hij kan de kindjes niet zien paseren of hij hangt aan hun benen :-) wat ik wel al een paar keer tegen gekomen heb als ik een ommetje wil maken en ik wil zijn leiband aandoen gromt hij naar me ...t zal beetje hun karakter zijn zeker
hij is nu bijna 3maand , ik denk wel op training te gaan ermee
groetjes
isaura- Beginnende bull
- Aantal berichten : 19
Leeftijd : 40
Registration date : 17-03-11
Re: ons bulleke
heel vaak is het grommen van een pup als je de band om wil doen, onze houding
we bukken of buigen over de pup heen om het bandje om te doen en dit is voor een pup een bedreiging
vaak is het makkelijker om de band vast te pakken, zelf te hurken en blij de pup te roepen/lokken
we bukken of buigen over de pup heen om het bandje om te doen en dit is voor een pup een bedreiging
vaak is het makkelijker om de band vast te pakken, zelf te hurken en blij de pup te roepen/lokken
De tip van pauline gebruik ik ook.. wij hebben even een staff pup ter opvang..ik ga nog niet met hem naar buiten(even voor de deur/voortuin) maar leer hem al wel dat het oke is als de halsband om gaat..ik ga op me knieën doe hem rustig om. ik hoef niks meer tezeggen eigelijk omdat wij nog 2 honden hebben die geven eigelijk het voorbeeld al een beetje dat het oke is..Hij weet dan ook precies dat hij even naar voren mag buiten
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
ik ga dit nu ook doen denk ik want telkens ik de riem wil aandoen begint ze hevig te springen enz....
zo is het onmogelijk om de riem aan te doen, morgen ook is proberen.
zo is het onmogelijk om de riem aan te doen, morgen ook is proberen.
gsmeyers- Wennende bull
- Aantal berichten : 180
Leeftijd : 36
Registration date : 16-05-11
Soortgelijke onderwerpen
» een bulleke voor ons gezinnetje
» Bulleke moet weg omdat ze niet met de vogel samen kan
» lief bulleke gezocht voor een lief actief gezin!
» Bulleke moet weg omdat ze niet met de vogel samen kan
» lief bulleke gezocht voor een lief actief gezin!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: