Hallo allemaal
+5
GuardianAngel
bulldogmiep
denise
mazzel2001
doggiesyl
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo allemaal
Hallo allemaal,
Ik ben dus Sylvia, 37 jaar, en samen met mijn vrouw heb ik momenteel Twee Cane Corso's, een Poedel kruisinkje, een kat en een grijze roodstaart papegaai.
We wonen met z'n allen in Heerhugowaard en ik ben al vanaf jonge leeftijd helemaal verliefd op onder andere de Bull terrier.
Ik heb in het verleden al eens een Bull terrier kruising gehad met het karakter van een echte Bullterrier...zo gek als een deur dus
Ze is ruim zestien jaar geworden en ik mis haar nog elke dag.
Ik zit er dus heel sterk over te denken om in de toekomst een Bull terrier te nemen omdat ik ze nou eenmaal geweldig vind.
Alleen zal het (hopelijk) nog een tijd duren voordat het zover is. We hebben nu namelijk onze handen al vol aan onze huidige honden en willen dus wachten met het nemen van een andere hond tot zij er niet meer zijn.
Maar in de tussentijd wil ik evengoed graag genieten van dit mooie ras en meer kennis opdoen via dit forum.
Ik hoop dat jullie dat goed vinden
Ik ben dus Sylvia, 37 jaar, en samen met mijn vrouw heb ik momenteel Twee Cane Corso's, een Poedel kruisinkje, een kat en een grijze roodstaart papegaai.
We wonen met z'n allen in Heerhugowaard en ik ben al vanaf jonge leeftijd helemaal verliefd op onder andere de Bull terrier.
Ik heb in het verleden al eens een Bull terrier kruising gehad met het karakter van een echte Bullterrier...zo gek als een deur dus
Ze is ruim zestien jaar geworden en ik mis haar nog elke dag.
Ik zit er dus heel sterk over te denken om in de toekomst een Bull terrier te nemen omdat ik ze nou eenmaal geweldig vind.
Alleen zal het (hopelijk) nog een tijd duren voordat het zover is. We hebben nu namelijk onze handen al vol aan onze huidige honden en willen dus wachten met het nemen van een andere hond tot zij er niet meer zijn.
Maar in de tussentijd wil ik evengoed graag genieten van dit mooie ras en meer kennis opdoen via dit forum.
Ik hoop dat jullie dat goed vinden
doggiesyl- Beginnende bull
- Aantal berichten : 13
Leeftijd : 51
Registration date : 30-10-10
Re: Hallo allemaal
welkom... leuk ik heb altijd met cane corso's gewerkt...
mazzel2001- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 42
Registration date : 16-11-08
Wat leuk! en op welke manier heb je met ze gewerkt?
Ik heb op een kennel gewerkt.. ik ben een aantal keer mee geweest naar een show en mocht ze dan voorbrengen.. en ik heb met een aantal getraind (voor een opdracht van school, andere school dan toen ik er stage liep).. en de normale werkzaamheden, qua verzorging... het is al jaren geleden hoor, was voor mijn stage, maar kwam daar ook geregeld buiten de stagetijden.. Moet eigenlijk binnenkort maar weer eens heen gaan.. kijken hoe het met die schatten is...
welkom
denise- Trouwe bull
- Aantal berichten : 473
Leeftijd : 37
Registration date : 24-12-08
mazzel2001 schreef:Ik heb op een kennel gewerkt.. ik ben een aantal keer mee geweest naar een show en mocht ze dan voorbrengen.. en ik heb met een aantal getraind (voor een opdracht van school, andere school dan toen ik er stage liep).. en de normale werkzaamheden, qua verzorging... het is al jaren geleden hoor, was voor mijn stage, maar kwam daar ook geregeld buiten de stagetijden.. Moet eigenlijk binnenkort maar weer eens heen gaan.. kijken hoe het met die schatten is...
Dat klinkt leuk! Mag ik vragen voor welke kennel dat was? Misschien ken ik ze wel
Campo di cavallo..
welkom hier op het forum ja als je eenmaal het gekke bull virus hebt kom je er niet meer van af hoor hihihi
mazzel2001 schreef:Campo di cavallo..
Van John in Duitsland, die kennel ken ik wel ja Leuk!
bulldogmiep schreef:welkom hier op het forum ja als je eenmaal het gekke bull virus hebt kom je er niet meer van af hoor hihihi
Nee, dat heb ik gemerkt Ik mis die gekkigheid echt wel. Onze Cane Corso's kunnen ook wel gek doen, maar dat is echt niet te vergelijken met die gekke bullen fratsen
Ja indd bij John, ik heb er altijd enorm naar mijn zin gehad.. ook met zijn jongste dochter... altijd met de paardjes bezig zijn.. geweldig gezellig..
Dat is ook fantastisch, de hele dag lekker met dieren bezig zijn.
Alleen heeft hij als ik het goed heb, nu geen paarden meer, maar alleen nog maar Cane Corso's
Alleen heeft hij als ik het goed heb, nu geen paarden meer, maar alleen nog maar Cane Corso's
Hallo
GuardianAngel- Super Bull
- Aantal berichten : 1029
Leeftijd : 59
Registration date : 03-09-08
Hallo en welkom hier.
En wat een prachtige honden hebben jullie,daar mag je rustig een paar foto`s van plaatsen.
En wat een prachtige honden hebben jullie,daar mag je rustig een paar foto`s van plaatsen.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
Welkom op het forum!
Jen- Beginnende bull
- Aantal berichten : 64
Leeftijd : 36
Registration date : 22-10-10
Hoi en welkom op het forum
wat een prachtige honden heb je...
wat een prachtige honden heb je...
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
Dank jullie wel voor het gezellige welkom en ik zal strakjes een paar foto'tjes van mijn hondjes plaatsen
kan niet wachten
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: