Even voorstellen!
+4
Adjani & Tyson
Jolanda Smits
lipmans
Inez87
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even voorstellen!
Hoi allemaal,
ik ben nieuw hier! Ik heb sinds 3 maanden een bullterrier. Ze heet Luna en is 17 maanden oud. Dit is ze:
Ik ben ontzettend gek met haar en hoewel ze nu nog steeds niet helemaal gewend is bij ons, begint ze steeds meer zichzelf te worden.
Verder heb ik nog 4 katten, 2 cavia's en een heleboel vissen verdeels over 2 aquaria. Drukke boel dus, maar wel erg gezellig
Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel!
Groetjes Inez
ik ben nieuw hier! Ik heb sinds 3 maanden een bullterrier. Ze heet Luna en is 17 maanden oud. Dit is ze:
Ik ben ontzettend gek met haar en hoewel ze nu nog steeds niet helemaal gewend is bij ons, begint ze steeds meer zichzelf te worden.
Verder heb ik nog 4 katten, 2 cavia's en een heleboel vissen verdeels over 2 aquaria. Drukke boel dus, maar wel erg gezellig
Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel!
Groetjes Inez
Inez87- Beginnende bull
- Aantal berichten : 3
Registration date : 02-03-10
Re: Even voorstellen!
Gezellig, welkom!
Mag ik vragen waar luna wegkomt? En het is weer een witte he? Vele witten hier op het forum. Hahaha dat is toch echt de meest gewilde kleur.
Mag ik vragen waar luna wegkomt? En het is weer een witte he? Vele witten hier op het forum. Hahaha dat is toch echt de meest gewilde kleur.
Hallo Inez,welkom hier op het forum.
Heel veel plezier met Luna.
Heel veel plezier met Luna.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
lipmans schreef:Gezellig, welkom!
Dat mag je zeker vragen Luna komt van MP, bij iemand uit Dordrecht. Mijn vriend en ik waren niet bewust op zoek naar een witte. De kleur maakte ons niet uit, als het maar een teefje was die met katten kon. Nu wisten we in eerste instantie niet of ze wel met katten kon, maar ze was (en is) heel zachtaardig van karakter en het gaat super goed met mijn katten! We waren eigenlijk gewoon op zoek naar een volwassen/puberbull. Dit omdat ik haar mee neem naar mijn werk (mijn vriend en ik werken allebei fulltime) en ik het niet zag zitten om een bullenpup op te moeten voeden op mijn werk
Oh ja, en ze is niet helemaal wit, haar rechteroor is voor de helft zwart
Inez87- Beginnende bull
- Aantal berichten : 3
Registration date : 02-03-10
Welkom op het forum!
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
welkom op het forum.....
mazzel2001- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 42
Registration date : 16-11-08
Hoi en welkom
heel veel plezier op het forum en heel veel plezier met Luna..
heel veel plezier op het forum en heel veel plezier met Luna..
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
Soortgelijke onderwerpen
» ff voorstellen
» FF voorstellen
» ik wil me even voorstellen
» hoi hoi ,,even voorstellen
» Voorstellen
» FF voorstellen
» ik wil me even voorstellen