Hallo!
+2
Pauline
Hektor
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo!
Hallo!
Ik ben sinds vandaag lid op dit leuk forum. Mijn naam is Stijn ben 22 jaar en ben afkomst uit een gemeente tussen Gent en Brugge namelijk Nevele. Ik ben sinds juni mijn 3 jarige Bully kwijt geraakt, aangezien hij tumoren in de darmen had die zelf uitgezaaid waren tot in de lymfeklieren. Wat nog steeds een raadsel blijft voor mijn dierenarts, hoe dit ooit mogelijk kon zijn. Ik leef nu nog altijd beetje in de rouw voor mijn Bull Terrier Bizar die ik zo enorm graag zag. Ik woon nog steeds thuis en de aanschaf van een Bull Terrier is zo evident niet meer als voordien tot ik alleen ga wonen als ik afgestudeert ben in mijn studie, namelijk A1 Biotechnologie - Dierenzorg. Ik studeer dit aan Hogeschool Gent. Verder benijd ik iedereen die nu kan genieten van een Bully :)
Groetjes,
Stijn
Het model op de foto is Bizar :)
Ik ben sinds vandaag lid op dit leuk forum. Mijn naam is Stijn ben 22 jaar en ben afkomst uit een gemeente tussen Gent en Brugge namelijk Nevele. Ik ben sinds juni mijn 3 jarige Bully kwijt geraakt, aangezien hij tumoren in de darmen had die zelf uitgezaaid waren tot in de lymfeklieren. Wat nog steeds een raadsel blijft voor mijn dierenarts, hoe dit ooit mogelijk kon zijn. Ik leef nu nog altijd beetje in de rouw voor mijn Bull Terrier Bizar die ik zo enorm graag zag. Ik woon nog steeds thuis en de aanschaf van een Bull Terrier is zo evident niet meer als voordien tot ik alleen ga wonen als ik afgestudeert ben in mijn studie, namelijk A1 Biotechnologie - Dierenzorg. Ik studeer dit aan Hogeschool Gent. Verder benijd ik iedereen die nu kan genieten van een Bully :)
Groetjes,
Stijn
Het model op de foto is Bizar :)
Hektor- Beginnende bull
- Aantal berichten : 3
Registration date : 12-10-09
Re: Hallo!
hallo Stijn :sm5: welkom op het forum
hoe groot het gemis is van een bullenvriend is iedereen bekent die eens bullenliefde ontvangen heeft, dat gemis is groot, heel groot
wat een heerlijke foto van een heerlijke bull, een lieverd
hoe groot het gemis is van een bullenvriend is iedereen bekent die eens bullenliefde ontvangen heeft, dat gemis is groot, heel groot
wat een heerlijke foto van een heerlijke bull, een lieverd
Welkom op het forum
gecondoleerd met het verlies van Bizar
wat een mooie bull
gecondoleerd met het verlies van Bizar
wat een mooie bull
Adjani & Tyson- V.I.B. very important bull
- Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 36
Registration date : 08-10-08
Hallo Stijn,welkom op het forum.
Gecondoleerd met het verlies van Bizar.
Ik wens je veel lees en kijk plezier.
Gecondoleerd met het verlies van Bizar.
Ik wens je veel lees en kijk plezier.
Jolanda Smits- Moderator
- Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 57
Registration date : 12-01-09
Hoi stijn en welkom op het forum..
Gecondoleerd met het verlies van je maatje.
Ik wens je hele veel sterkte.
In je hart zal hij altijd een plekkje hebben
Wat een mooie foto van bizar.. een hele apparte bull om naar tekijken.
Gecondoleerd met het verlies van je maatje.
Ik wens je hele veel sterkte.
In je hart zal hij altijd een plekkje hebben
Wat een mooie foto van bizar.. een hele apparte bull om naar tekijken.
Laatst aangepast door linny27 op di 13 okt 2009 - 6:34; in totaal 1 keer bewerkt
linny27- Moderator
- Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Registration date : 03-10-08
ook van ons van harte welkom hier op het forum
het is nooit leuk om een dierbaar iemand te verliezen het het gemis zal altid groot blijen
vind het wel een verstandige keuze om te wachten met een nieuwe bull tot je er tijd voor hebt
het is nooit leuk om een dierbaar iemand te verliezen het het gemis zal altid groot blijen
vind het wel een verstandige keuze om te wachten met een nieuwe bull tot je er tijd voor hebt
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: