Hallo!
+2
Pauline
Hektor
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hallo!
Hallo!
Ik ben sinds vandaag lid op dit leuk forum. Mijn naam is Stijn ben 22 jaar en ben afkomst uit een gemeente tussen Gent en Brugge namelijk Nevele. Ik ben sinds juni mijn 3 jarige Bully kwijt geraakt, aangezien hij tumoren in de darmen had die zelf uitgezaaid waren tot in de lymfeklieren. Wat nog steeds een raadsel blijft voor mijn dierenarts, hoe dit ooit mogelijk kon zijn. Ik leef nu nog altijd beetje in de rouw voor mijn Bull Terrier Bizar die ik zo enorm graag zag. Ik woon nog steeds thuis en de aanschaf van een Bull Terrier is zo evident niet meer als voordien tot ik alleen ga wonen als ik afgestudeert ben in mijn studie, namelijk A1 Biotechnologie - Dierenzorg. Ik studeer dit aan Hogeschool Gent. Verder benijd ik iedereen die nu kan genieten van een Bully :)
Groetjes,
Stijn
Het model op de foto is Bizar :)
Ik ben sinds vandaag lid op dit leuk forum. Mijn naam is Stijn ben 22 jaar en ben afkomst uit een gemeente tussen Gent en Brugge namelijk Nevele. Ik ben sinds juni mijn 3 jarige Bully kwijt geraakt, aangezien hij tumoren in de darmen had die zelf uitgezaaid waren tot in de lymfeklieren. Wat nog steeds een raadsel blijft voor mijn dierenarts, hoe dit ooit mogelijk kon zijn. Ik leef nu nog altijd beetje in de rouw voor mijn Bull Terrier Bizar die ik zo enorm graag zag. Ik woon nog steeds thuis en de aanschaf van een Bull Terrier is zo evident niet meer als voordien tot ik alleen ga wonen als ik afgestudeert ben in mijn studie, namelijk A1 Biotechnologie - Dierenzorg. Ik studeer dit aan Hogeschool Gent. Verder benijd ik iedereen die nu kan genieten van een Bully :)
Groetjes,
Stijn
Het model op de foto is Bizar :)
Hektor- Beginnende bull
- Aantal berichten : 3
Registration date : 12-10-09
Re: Hallo!
hallo Stijn :sm5: welkom op het forum
hoe groot het gemis is van een bullenvriend is iedereen bekent die eens bullenliefde ontvangen heeft, dat gemis is groot, heel groot