Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spyker geopereerd

+8
Adjani & Tyson
bulldogmiep
J@siu
Jolanda Smits
linny27
Pauline
Buldie
mazzel2001
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van mazzel2001 ma 28 sep 2009 - 8:14

Pauline schreef:16 oktober is inderdaad heel kort bij
en dan heb je 2 operaties achter elkaar, zou ik ook niet doen

Nee dat was ook de planning voor ze dit kreeg... ik ga dat ook zeker niet doen.. dat kan nu niet meer.... Moet gewoon nog even een tijd wachten... Het was alleen heel handy omdat ik dan vakantie heb... Misschien dan maar in de kerstvakantie of voorjaarsvakantie.. of nog later, we zien wel...
mazzel2001
mazzel2001
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 41
Registration date : 16-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van Inge Karssen ma 28 sep 2009 - 21:45

Ben blij om te zien dat het weer beter gaat.

Inge Karssen
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 49
Woonplaats : Beverwijk
Registration date : 14-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van bart vr 16 okt 2009 - 14:00

ik wil nog effe op dit topic terug komen, waarom was dat grind zo gevaarlijk Mazzel?? Amon poept hier constant aarde, steentjes, muntstukken, takken en dergelijke uit en hij heeft daar eigenlijk nooit last van. heeft hij een sterke maag of is er iets aan dat grind wat de maag/darmen beschadigd?? de enige keer dat ik weet dat amon eens enkele dagen diarree had was als ie koeienstront had gegeten (bah). ik vraag het maar opdat ik amon wat beter in het oog moet houden als dat gevaarlijk is, we lopen namelijk elke dag een kleine 500m over een grindweg tijdens de wandeling...
bart
bart
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 554
Leeftijd : 42
Woonplaats : Belgie: Leuven
Registration date : 25-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van mazzel2001 vr 16 okt 2009 - 21:12

Bart ben ik een dierenarts? Ik vind het zowiezo onverantwoordlijk dat honden van de baas dingen opmogen eten.. daar moet je zowiezo mee oppassen als je er bij bent..

Grind is grind en als dat zich ophoopt omdat er een grote hoeveelheid binnenkomt, zoals bij spyker via een kattendrol, dan krijgt ze daar wel last van ja... Bij sommige honden zal het goed gaan, als ze een klein beetje binnen krijgen.. Misschien was het ook wel goed gegaan, maar ze werd er ziek van en was er snel bij... Andere honden laten misschien niks merken en krijgen een geperforeerde darm..

Het is altijd gevaarlijk.. Maar denk niet dat je hond, zomaar wat grind op eet... tenminste dat doet spyker niet..

Misschien dat het bij jou, enkele steentjes zijn en het er daarom wel uit komt.. Maar zal er zeker mee oppassen, wat me heel logisch lijkt... tot het zich een keer ophoopt en het mis gaat..
mazzel2001
mazzel2001
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 41
Registration date : 16-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van bart vr 16 okt 2009 - 22:42

was maar een vraag he Mazzel... en als je bij de da bent geweest weet je meestal toch wel of iets gevaarlijk is of niet, niet????
en waaruit leid je af dat amon van mij alles mag eten, miss dat spyker nooit losloopt? (wat erg zielig zou zijn). het terrein waarop ze loslopen is een klein kilometertje lang en iets van een 40-50m breed dus ik kan ze echt niet altijd in het oog houden. en der komen veel andere mensen/honden dus ja hij vind wel is wat om op te smikkelen, gelukkig komt het er ook weer uit :)
bart
bart
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 554
Leeftijd : 42
Woonplaats : Belgie: Leuven
Registration date : 25-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van mazzel2001 vr 16 okt 2009 - 23:41

Pardon ??? Wat ben je toch een ongeloofelijke ...... Ja sorry,.. Ik schrijf toch dat als ze veel grind eten gevaarlijk is.. en daarbij schrijf ik dat ik het niet weet waarom jouw hond het gewoon uit poept en de mijne er last van had... Zoals ik al schreef denk ik dat het ligt aan dat die van mij een grote hoeveelheid binnen heeft gekregen en daarop gereageerd heeft... En dat die van jou kleine steentjes eet en munten en weet ik veel wat, wat die weer uit poept... Daar haal ik uit dat jouw hond veel binnen krijgt wat niet hoort...

En ik hoef niet aan de da te vragen of grind op eten gevaarlijk is.. want dat is gewoon zo.. een hond hoort geen grind of andere dingen op te eten.. Ik schreef alleen dat ik geen da was en dus niet wist waarom jouw hond er niet op zou reageren en de mijne wel, maar ik heb toch antwoord gegeven, waarom ik dacht dat die van mij er wel op reageerde...
Misschien ligt het er wel aan, dat die van mij een stuk kleiner is dan die van jou en dus sneller een verstopping krijgt...

Spyker loopt heel veel los, maar ze blijft altijd in de buurt.. Lijkt me logisch dat je dr in de gaten houdt. En als ze iets oppakt krijgt ze het commado los.. dat bedoelde ik met in de gaten houden..

Vind het heel onverantwoordelijk je hond zo los te laten zonder hem in de gaten te kunnen houden.. Door zulke mensen is er een verbot gekomen in bossen op loslopen...

Er kan van alles gebeuren als je ze niet in de gaten houdt...

Hoop niet dat er ooit bij jullie in dat gebied een hondenhater komt.. en dat hij gif opsmikkelt....

Daarbij is het gevaarlijk, anders was ze niet geopereerd of wel?

Ook weet elke hondeneigenaar dat het gevaarlijk is als een hond een voorwerp opeet wat niet in een hond hoort... Door verstopping kan het zijn dat de darmen af sterven... Vind daarom je vraag een beetje raar en dommig overkomen..


Maar nu je toch het topic weer omhoog gehaald hebt..

Het gaat heel goed met haar en we gaan maandag weer voor de eerste keer naar training.. Ze is er ook wel weer aan toe... Dus wat mij betreft is dit een oud topic en kan het op slot..
mazzel2001
mazzel2001
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 41
Registration date : 16-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van bart vr 16 okt 2009 - 23:59

ik kan ze zeker in de gaten houden, maar als amon 200m verder iets opsmikkelt mag ik roepen wat ik wil tegen dat ik erbij ben is het allang binnen. los roepen helpt dan niet bij amon (als hij weet dat ik er niet bij kan). en ja ik vind dat heel normaal net zoals iedereen hier dat de honden eens goed kunnen spurten en gek doen zonder altijd terug geroepen te worden of in de buurt te moeten blijven. en zoals ik eerder zei is het op 2 plaatsen na omheind dus ze kunnen niet weg, en hondenhaters komen daar niet, er loopt niet anders rond dan honden en het is ver van bewoonde gebieden dus overlast is er zeker niet indien ze wat luidruchtig spelen. en ja Mazzel ik vind jullie ook ongeloofelijke...., ja sorry word wat pissig van die commentaar constant, mag al niks meer vragen of je krijgt zo een antwoord uit de hoogte. ik heb bulls voor hun karakter niet om er een afgetraint beest van te maken dat niets mag (10m van de baas lopen noem ik niet loslopen), wat spyker wel is denk ik... dat ieder doet wat hem best lijkt... weet 1 ding denk dat amon en kana een super leven hebben, met beperkte maar strikt toegepaste regels en ze doen het goed zo.
bart
bart
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 554
Leeftijd : 42
Woonplaats : Belgie: Leuven
Registration date : 25-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van mazzel2001 za 17 okt 2009 - 0:18

Wie wil dit topic sluiten?

Ik heb geen zin om met hem te communiceren, als hij toch altijd alles beter weet... en dat hij weet dat ik mijn hond als een afgetrainde hond heb en nooit echt los laat...

Ik reageer idd vel, omdat ik gewoonweg gek van je stomme vragen en opmerkingen wordt... Jij weet helemaal niks van hoeveel spyker los loopt en hoever ze van me vandaan gaat... ze mag heus wel even ravotten, maar kan ik er wat aan doen, dat ze meteen terug komt... daarbij als ze met andere honden in het bos loopt, wat heel vaak gebeurt, zal ze niks van de grond eten en hoef ik ook nooit het commando los te geven..

Ik wil dus graag niet meer met je communiceren.. Ik reageer al niet meer op jouw topics sinds je een nestje hebt gefokt... Ik ben er klaar mee.. Dan ben ik maar zwak... maar het is mijn keuze.. en heb daar gewoon geen behoefte aan om me er nog aan te storen..
mazzel2001
mazzel2001
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 41
Registration date : 16-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van Silvia&Sammy za 17 okt 2009 - 0:22

mazzel2001 schreef:Wie wil dit topic sluiten?

Ik heb geen zin om met hem te communiceren, als hij toch altijd alles beter weet... en dat hij weet dat ik mijn hond als een afgetrainde hond heb en nooit echt los laat...

Ik reageer idd vel, omdat ik gewoonweg gek van je stomme vragen en opmerkingen wordt... Jij weet helemaal niks van hoeveel spyker los loopt en hoever ze van me vandaan gaat... ze mag heus wel even ravotten, maar kan ik er wat aan doen, dat ze meteen terug komt... daarbij als ze met andere honden in het bos loopt, wat heel vaak gebeurt, zal ze niks van de grond eten en hoef ik ook nooit het commando los te geven..

Ik wil dus graag niet meer met je communiceren.. Ik reageer al niet meer op jouw topics sinds je een nestje hebt gefokt... Ik ben er klaar mee..

Meisje maak je niet druk laat hij eerst eens naar zijn eigen kijken met ze honden, jij doet het toch super met spijker dat staat voorop mensen hebben toch altijd wat te zeggen zeker als ze zien dat je het een stuk beter doet dan hunzelf met haar of zijn honden!!!!
Silvia&Sammy
Silvia&Sammy
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 720
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 28-08-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van mazzel2001 za 17 okt 2009 - 0:28

ja ik weet het... ik moet me niet zo laten kennen... ik laat het hier ook bij.. want het heeft geen zin... dank je silvia..
mazzel2001
mazzel2001
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 1323
Leeftijd : 41
Registration date : 16-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van Pauline za 17 okt 2009 - 3:14

Of een hond wel of niet losloopt, en dan zo losloopt dat de eigenaar/geleider totaal geen zicht meer heeft op zijn/haar hond, is geen maatstaaf voor een leuker of minder leuk leven voor een hond.
Er zijn meer dan genoeg honden die helemaal nooit los lopen terwijl die toch een veel leuker en fijner leven hebben dan honden die altijd loslopen en hun eigen gang kunnen gaan.

Voor iedere hond kan het heel gevaarlijk zijn wanneer ze dingen opeten die ze niet kunnen verteren. Ik zeg kan, het is dus niet altijd gevaarlijk. Ik heb echter al talloze verhalen vernomen van operaties die noodzakelijk waren om het leven van de hond te redden.
En dat gaat dan om onverteerbare dingen als stenen, munten, stukjes bal, draden van een flostouw, plastick en noem maar op. Zelfs stukken hout als van knagen op een tak hebben ze operatief moeten verwijderen.


Laatst aangepast door Pauline op za 17 okt 2009 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van Pauline za 17 okt 2009 - 3:15

Dit topic is begonnen omdat Spyker een operatie moest ondergaan
gelukkig is het met Spyker weer helemaal in orde nu dus kan dit topic dicht
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Spyker geopereerd - Pagina 2 Empty Re: Spyker geopereerd

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum