Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

herplaatser gezocht

3 plaatsers

Ga naar beneden

herplaatser gezocht Empty herplaatser gezocht

Bericht van jeffrey 1975 ma 23 feb 2015 - 7:18

Hallo mijn naam is Jeffrey (39) en ik ben op zoek naar een lieve Engelse Bull terrier (reu), liefst niet al te oud. Belangrijk is dat de hond overweg kan met een andere hond in huis, omdat in ons huis ook een american stafford woont. Dit is een hele sociale en lieve hond die ook uit het asiel komt. Ik heb ervaring met een bullterrier, want ik heb 9 jaar lang een bull gehad. Hij is helaas afgelopen kerst overleden op 13 jarige leeftijd. De american stafford en mijn bull konden supergoed met elkaar overweg.
Ik houd alle sites in de gaten, maar merk dat het moeilijk is om een geschikte kandidaat te vinden. Vaak kunnen bulls niet met andere honden. Dat wij een andere hond hebben maakt het dus niet makkelijker, maar de aanhouder wint...hoop ik.  Een puppy vind ik prachtig, maar ik zou graag een bullterrier die het echt nodig heeft een tweede kans geven. Uiteindelijk zitten er veel honden in het asiel en dat is onnodig. Er wordt te makkelijk een hond gekocht of weggedaan naar mijn mening..
Mijn vorige bull heeft ook diverse baasjes gehad, en ik heb hem via marktplaats destijds gekocht. Heb er nooit spijt van gehad, want deze jongen bracht mij elke dag plezier. Het doet mij dan ook nog steeds veel verdriet dat hij moest inslapen.
Mocht iemand wat weten, dan hoor ik het graag. Ik zoek een normale bull, dus geen mini. Info mag ook rechtstreeks gemaild worden naar joortgiesen@hotmail.com.
Alvast hartelijk dank!
jeffrey 1975
jeffrey 1975
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 1
Registration date : 23-01-15

Terug naar boven Ga naar beneden

herplaatser gezocht Empty Re: herplaatser gezocht

Bericht van Jolanda Smits ma 23 feb 2015 - 11:01

Er staat een teef op mp en ze kan met andere honden staat erbij.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

herplaatser gezocht Empty Re: herplaatser gezocht

Bericht van Adjani & Tyson wo 25 feb 2015 - 3:56

Welkom
Leuk dat je voor een herplaatser gaat
Zoek je een reu of een teef?
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

herplaatser gezocht Empty Re: herplaatser gezocht

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum