Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bullterrier kandidaat adoptant

Ga naar beneden

Bullterrier kandidaat adoptant Empty Bullterrier kandidaat adoptant

Bericht van Freya vr 13 feb 2015 - 2:34

Hallo,

Mijn naam is Freya, 48j wonende op een boerderij met als dieren 6 paarden (allen geadopteerd), 15 katten (allen geadopteerd) waarvan 2 binnen katten, 2 papegaaien en een 10 jarige hond mix labrador-mechelse herder (geadopteerd 9,5j geleden). De hond is gewoon geweest van met een andere reu te leven, in totaal hadden we er 3 waarvan ik 3j geleden van mijn 17 jarige lieveling afscheid heb moeten nemen, onze Bob verloor ik op 13jarige leeftijd en nu rest ons dus onze Boy. Boy kan dus vlot met andere honden indien ze niet agressief zijn. Ik ben een echte dierenvriend en heb dus altijd adoptiedieren gehad, hoewel ik al van jongs af aan een bullterrier zag zitten heb ik er nooit een gehad. Bij een adoptie ging het me nooit om het uiterlijk van de hond maar over een zo goed mogelijk passend karakter binnen een gezin (allen volwassen nu) en het welbevinden van de hond binnen deze context.
Mocht ik de kans krijgen een bullterrier te adopteren die zich binnen de gegeven context goed zou voelen dan wil ik het graag overwegen.
De bedoeling is dat hij of zij een huisgenoot is, dus binnen leeft maar vaak naar buiten kan (2 hectare grond) en tussen de andere dieren die ik heb kan zijn zonder vast te zitten aan een leiband, eens ze gewend zijn aan elkaar natuurlijk. Met de andere hond moet het kunnen want het is ook een huishond.Bully zou dus nooit alleen zijn. Mijn partner en ik werken beide maar ik doe voornamelijk nachtwerk en mijn man werkt overdag, verder hebben we nog een zoon van 25 thuis die variabele uren heeft op zijn werk.
De hond moet een paar uur alleen kunnen zijn maar er is veel iemand thuis die kan zorgen voor het buiten gaan en voeding en aandacht voor de dieren.
Dit is in een notedop wat ik kan bieden.

Freya
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 7
Registration date : 13-02-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum