Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rode mini.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Rode mini. Empty Rode mini.

Bericht van Jolanda Smits do 30 okt 2014 - 21:26

Rode mini. 10425104_1560787897489232_1940292275797248891_n


gezocht een nieuw baasje voor onze mooie kruising engelse bullterrier /miniateur. hellaas hebben we een beslissing moeten nemen voor onze mooie rooie reu van nog geen twee jaar. Wij hebbenn hem een jaar geleden gekocht / vanaf een herplaatsing / hij was toen net 9 maanden.ons werd verteld dat een van hun kinderen zwaar alergie had en dat hij te ruw was dat die de kinderen omver liep,( wat eigenlijk ook heel goed bij een bull past. wij hebben ons hele leven lang al bulterriers in ons gezin gehad ,tentoonstellingen ermee gelopen met 50 bullen tegelijk een wandeling gemaakt.en we hebben zelfs ooit 1 nestje gefokt waar bij toen alles is verkeerd gegaan wat maaar kon,( geboote werd per keizersnede gemaakt en de moeder acepteerde de pups niet meer. dus al met al ja we hebben ruime ervaringen in bulterriers.dus toen onze laaste bull 13 jaar was en niet meer kon hebben we besloten alleen nog maar te gaan voor een herplaatsing. maar we hebben altijd twee bullen .nu is onze badh, nog net geen twee jaar en heeft z,n balletjes nog, zoals iedereen weet kun je die er het beste eraf te laten halen als ie volgroeid is.maar het gezin waarvan wij die hadden gekocht is volgens ons niet eerlijk genoeg geweest.want hij had een bloedhekel aan katten ( nu niet meer )het probleem nu is dat een van onze kinderen ( 21 jaar ) niet boven de hond kan gaan staan en zich nu een kleine bijt incident zich heeft voor gedaan.en dat is de redenen dat ik als eindverandwoordelijke baas zeg tot hier en niet verder. we hebben nog 3 andere kinderen namenlijk een van 20 ,17 en nog een van 14. het is een pracht van een bull en iedereen wil hem maar dat willen wij weer niet. wij zoeken een goede baas of stel zondser kinderen die weet wat ervan word verwacht van een jonge bull die soms ook een beetje dominant over kan komen.. verder zal ik het hier bij laten,want bellen gaat beter en ik net gisteren uit het ziekenhuis ben gekomen met een nekhernia operatie.wij hebben al heel veel geld in onze bull gestoken ,omdat ie nadat we hem een maand hadden ,naar de dierenarst zijn gegaan en constanteerde dat ie botrot had. dat betekende dat een hele teen eraf moest. dat is dus ook gebeurt en hij kan rennen als een echte bul je ziet er ook helemaal niets van .we hebben nog een bull waar hij mee samen leeft.( teef van vijf) hij kan met katten overweg maar ook met andere honden , maar toch blijven opletten.ik hoop dat ik voldoende info erop heb gezet hier en anders kunnen jullie ons bellen 0654326532 mdvg fam janssen
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode mini. Empty Re: Rode mini.

Bericht van Sjaan ma 2 maa 2015 - 16:59

Is deze hond er nog?

Sjaan
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 1
Registration date : 02-03-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode mini. Empty Re: Rode mini.

Bericht van Lizzy ma 2 maa 2015 - 19:24

Er staat een telefoonnummer bij; misschien even bellen?
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode mini. Empty Re: Rode mini.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum