Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dringende vraag!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Dringende vraag!

Bericht van Luna2010 di 19 aug 2014 - 4:34

Hallo Bulterriër-liefhebbers,
Ik heb een dringende vraag;
Mijn zus is op dit moment in het bezit van een 4-jarig Engels bullterrier teefje, Luna. Luna is een probleemloze hond, lief met kinderen en andere dieren, en kan goed alleen zijn. Luna is zindelijk en heeft nog nooit iets kapot gemaakt in huis. Luna is gesteriliseerd, heeft geen stamboom, maar is wel een pup van een vader en een moeder met een stamboom. Omdat het gaat om een eenmalig hobby nestje, is er geen stamboom voor de pups aangevraagd. Luna is wel allergisch voor kaas en eieren, hier krijgt zij rode vlekjes van op haar buik. Maar als Luna gewoon hondenvoer en snacks krijgt, is er niets aan de hand. Luna is de afgelopen tijd iets te zwaar geworden door het gebrek aan lichaamsbeweging. Ik ben nu zelf met haar gaan lopen, en zij is nu al wel weer wat kilo´s kwijt. Ze heeft nu dus nog licht overgewicht.

Het probleem is dat mijn zus onlangs is gescheiden. Zij werkt hele dagen, haar enige zoon zit in de brugklas. De ex-man van mijn zus was dus diegene die bij Luna was. Hij is verhuisd naar het buitenland en Luna zit nu hele dagen alleen. Dit gunnen we Luna niet. Luna is een geweldige hond, die graag onder de mensen is. Daarom zoeken we dus een nieuw huis voor Luna. Bij mijzelf kan helaas niet, ik heb een grote hond en een klein appartement. Ook binnen onze eigen familie en vrienden kring is er niemand die haar nu goed kan opvangen. Omdat wij haar niet op marktplaats willen zetten, en haar alleen bij iemand willen plaatsen met genoeg liefde, ervaring, tijd en ruimte, hopen wij dat er iemand op deze site is die een liefdevolle plek heeft voor Luna.

Het fijnste zou zijn als Luna bij iemand in de omgeving van Arnhem terecht komt, zodat we misschien af en toe nog eens samen kunnen wandelen. Luna is namelijk erg gek op mijn hond. Maar als dit niet kan, en er is een perfect mandje in een ander deel van Nederland, dan natuurlijk graag! Misschien dat mensen met interesse of vragen mij kunnen mailen? Mijn mailadres is stijn30@zonnet.nl.

P.s. Foto van Luna is bijgevoegd, ik hoop dat ik het goed gedaan heb!!

Bij voorbaat dank voor het lezen!
Groetjes Eva
Luna2010
Luna2010
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 19-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Re: Dringende vraag!

Bericht van Adjani & Tyson di 19 aug 2014 - 7:26

Hoi, vervelende situatie! ik hoop dat jullie snel een fijn thuis voor haar vinden

Ben je bekend met de facebook groep? Bullterriers in asiel en herplaatsers

https://www.facebook.com/groups/1443080062587629/?fref=ts

Daar kun je haar ook aanmelden, er is dan een nog groter bereik

Succe!
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Re: Dringende vraag!

Bericht van Luna2010 di 19 aug 2014 - 8:16

Hallo Adjani,
Bedankt voor de tip, ik ga meteen kijken!
Groetjes Eva
Luna2010
Luna2010
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 19-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Re: Dringende vraag!

Bericht van Adjani & Tyson di 19 aug 2014 - 9:22

Het is gelukt zag ik, ik zet je foto ook even hier neer:

Dringende vraag! 10632794_750530191673741_3440453565386778974_n
Adjani & Tyson
Adjani & Tyson
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2609
Leeftijd : 35
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 08-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Re: Dringende vraag!

Bericht van Luna2010 di 19 aug 2014 - 9:38

Thanks!!
Luna2010
Luna2010
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 19-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Re: Dringende vraag!

Bericht van Luna2010 ma 25 aug 2014 - 0:26

Hallo allemaal,
Even een update over Luna. De reacties die wij hebben gehad zijn overweldigend! Hiervoor onze dank. Op dit moment zijn er afspraken gemaakt met 2 verschillende mensen, waarvan wij het idee hebben dat Luna het daar geweldig gaat hebben. Het is natuurlijk afwachten, maar de kans is groot dat Luna binnenkort een nieuw gouden mandje heeft. Aangezien we zo veel reacties hebben gekregen, wil ik u vragen niet meer te reageren. Het is voor mij moeilijk om iedereen persoonlijk terug te berichten vandaar. Ik hou jullie op de hoogte van de verdere gang van zaken!!!
Groetjes Eva bulliered
Luna2010
Luna2010
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 19-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

Dringende vraag! Empty Re: Dringende vraag!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum