Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

+3
Tasja
janineve
Jolanda Smits
7 plaatsers

Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van Jolanda Smits wo 19 jun 2013 - 2:05

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST 1015606_389837411127704_1345981548_o


Bruno is een twee jaar oude bull terrier. Van karakter is hij vriendelijk, lief en aanhankelijk. En hij is speels en knuffelt graag. Het liefste zou zijn huidige eigenaresse Linda hem houden, maar dat kan helaas niet vanwege haar andere hond die in beslag genomen is. Haar mechelse herder Dj werd door de politie in beslag genomen nadat Linda was gebeten doordat ze tussen haar met elkaar vechtende honden Bruno en Dj sprong om hen te scheiden. Dj zijn leven hing lange tijd aan een zijden draadje omdat de burgemeester hem wilde laten doden. Gelukkig kreeg Dj uiteindelijk toch een kans. Het gaat nu goed met Dj en hij blijkt de zoveelste hond te zijn die niet tegen opsluiting in de opslag kan en daarom het etiket ‘levensgevaarlijk’ kreeg van de opslaghouder en daar op dreigde te worden afgerekend. Maar Dj kan alleen weer thuis komen als Bruno herplaatst wordt. Daarom zoeken we met spoed voor Bruno een goed huis. We zoeken voor Bruno een baas die duidelijk kan zijn en overwicht heeft en geen andere honden of katten in huis heeft. Bruno vindt kinderen leuk, maar we plaatsen hem liever niet bij kleine kinderen omdat hij nogal onstuimig kan zijn. Hij is in de auto rustig en kan een uur of vijf alleen thuis blijven.

Heb je belangstelling voor Bruno neem dan contact met ons op via hulpinbeslaggenomenhonden@hotmail.com of tel. 06-40709218

Wil je ons helpen stuur dan deze oproep zo veel mogelijk door.



Sandra van de Werd

Werkgroep Hulp Inbeslaggenomen Honden

www.hulpinbeslaggenomenhonden.nl


Laatst aangepast door Jolanda Smits op za 24 aug 2013 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van janineve wo 19 jun 2013 - 2:27

Hej dit verhaal heb ik een tijdje geleden op HondenPage...
Wel een beetje apart dat de herder terug geplaatst wordt gezien het feit dat daarmee al meerdere incidenten geweest zijn in die wijk met deze "baas"..
En dat de bull dan maar weg moet..


Helaas bij ons geen plek maar ik duim dat er snel iets beschikbaar komt..
janineve
janineve
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 239
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hoorn
Registration date : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van Tasja wo 19 jun 2013 - 12:19

Apart, snap niet goed dat iets goeds weg moet voor duidelijk eentje met misschien een kleine kronkel of snap ik het verkeerd?
kan die niet met andere honden overweg dan met uitlaten enzo of mensen die een hond meenemen bij bezoek of strand etc? (Bruno bedoel ik)
Tasja
Tasja
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 12
Leeftijd : 48
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 21-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van BT-only vr 21 jun 2013 - 12:29

Zeer triest verhaal. Hoop dat er snel iemand zich meldt voor Bruno die wel weet hoe met een BT om te gaan.
Erg kwalijk dat er weer een BT op die inbeslagname-pagina wordt vermeld terwijl die herder daar thuis hoorde. Dit doet wederom ONTERECHT het ras BT geen goed.
BT-only
BT-only
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 58
Woonplaats : helmond
Registration date : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van Jolanda Smits za 22 jun 2013 - 0:58

Nee,de Bullterrier is niet inbeslag genomen,deze zoeken alleen een huis voor hem.
De herder is inbeslag genomen en mag alleen terug als de Bull terrier weg is.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van Pauline za 22 jun 2013 - 4:01

en eigenlijk geloof ik zelfs niet dat de eigenaresse niet met een bull terrier kan omgaan
als ik lees dat ze hem graag had willen houden geloof ik niet dat er veel problemen met de hond zijn.
voor mijn gevoel (ik weet dit dus niet) is dit veel meer een geval van 2 reuen in één huis waar de 'ernst' niet van ingezien is.
De bull is 2 jaar oud (geestelijk volwassen) en denkt wat moet jij nou, wie denk je dat je bent jij 'Mechelaar', IK maak hier de dienst uit nu.
De eigenaresse is er tussen gesprongen en heeft een beet gehad. Ze heeft minimaal bij een huisarts of eerste hulp post gezeten door de beet (anders was er niets gebeurt). Op de vraag welke hond beet heeft ze geantwoord waardoor deze hond in beslag genomen is.
Een hond die een mens bijt waardoor de persoon een arts moet/gaat raadplegen heeft het gevolg dat de hond (als deze bekent is) in beslag genomen wordt.
Zelfs de 'oorzaak' (waarom de hond beet) heeft de 'wet' geen boodschap aan.
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van janineve ma 24 jun 2013 - 2:07

Ik heb begrepen dat de politie gebeld is door de buren. Tijdens het gevecht schijnt de eigenaresse om hup geroepen te hebben en de buren hebben hierdoor de politie gebeld..
maar affijn. ik heb Bruno in ieder geval even gedeeld op een ander forum..
janineve
janineve
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 239
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hoorn
Registration date : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van john.eradus.9 ma 1 jul 2013 - 12:40

wat jammer dat die mooie bull nu weer de klos wordt van een hoop ellende jammer dat het een reu is anders had ik hem in huis gehaald, jammer dat ik al een reu heb die lekker aan het pubberen is(niet dat ik mijn bt wil missen hoor,voor geen goud) maar hopen dat er een gewillige is om deze bull snel een plekje te bieden voordat ze hem nog meer slechts aandoen..

 ze hebben hem nu ook al op marktplaats staan http://link.marktplaats.nl/696079649
john.eradus.9
john.eradus.9
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 51
Woonplaats : hoogeveen
Registration date : 09-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van catoo enzoo ma 19 aug 2013 - 23:09

Contact gezocht met inbeslag name ( via email hier in topic bekend) en ook deze heeft een geschikte baas gevonden.
catoo enzoo
catoo enzoo
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 14
Registration date : 19-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van BT-only di 20 aug 2013 - 9:54

Dat is heel mooi om te horen 'catoo enzoo'
Ben blij dat deze BT, die aan dit alles eigenlijk geen schuld had dan toch nog een goede plaats heeft gevonden.
BT-only
BT-only
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 288
Leeftijd : 58
Woonplaats : helmond
Registration date : 03-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST Empty Re: Bruno zoekt met spoed een goed huis GEPLAATST

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum