Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST

3 plaatsers

Ga naar beneden

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST Empty Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST

Bericht van kellaxy wo 10 apr 2013 - 4:46

Noa is bij mij gekomen via een kennis. Deze kennis kon tijdelijk niet meer voor Noa zorgen en dus zou ze een paar maandjes bij mij blijven. Inmiddels zijn we tot de conclusie gekomen dat Noa niet meer terug kan naar zijn oude baasje en daarom zijn we nu op zoek naar een vaste lieve baas voor Noa!

Noa is een bull terrier van zo'n 14 maanden oud. Ze moet dus nog een hoop leren want ze is erg enthousiast.
Ze is super lief en aanhankelijk. Als je Noa genoeg aandacht en beweging geeft heb je een tophond! Ze is wel een pittige dame maar koppigheid hoort toch ook wel bij het ras bulliered
Ze is gek op knuffelen en ligt graag bij je!

Noa is zeker wel te vertrouwen en ik heb haar nog nooit vals gezien of wat dan ook. Bij haar oude baas zat ze in een huis met een andere teef maar wij hebben haar hier niet vaak los gelaten met andere teven. Puur omdat ik niet weet wat ze doet. Met reuen kan ze sowieso samen wonen. Met een teef zouden we het moeten proberen.
Ik hoop zo erg dat iemand haar een warme mand kan bieden! Er zit een bench bij maar deze is niet om haar uren in te laten zitten.


Geslacht: Teef
Kleur: Gestroomlijnd/wit

Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Onbekend
Kan bij kleine kinderen: Ja, wel enthousiast
Kan bij grote kinderen: Ja wel enthousiast
Kan alleen thuis zijn: Ja
Kan mee in de auto: Ja

Ik zoek een blijvend huisje voor Noa omdat ze nou al in 3 huizen heeft gezeten. Haar eerste baas werd ziek en kon niet meer voor haar zorgen. Haar tweede baas idem dito en ik heb gewoon niet genoeg tijd voor haar i.v.m werk anders zou ik haar zeker houden!

Voor meer informatie of vragen kun je mij emailen: mizzkelly@hotmail.com
of vraag naar mijn telefoonnummer.




Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST 479876_635868673105334_1632564440_n

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST 577238_620001394692062_1701395544_n

kellaxy
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 3
Registration date : 10-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST Empty Re: Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST

Bericht van kellaxy wo 10 apr 2013 - 23:30

Noa heeft een huisje gevonden! Ze gaat terug naar haar eerste eigenaar!

kellaxy
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 3
Registration date : 10-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST Empty Re: Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST

Bericht van Fabienne do 11 apr 2013 - 1:09

Laat ons dan hopen dat ze daar mag blijven voor altijd.

Fabienne
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 87
Registration date : 22-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST Empty Re: Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST

Bericht van Danny do 11 apr 2013 - 3:39

Nu hebben we wel eens een huisje govonden voor een herplaatser in ik meen 4 dagen maar dit is een record whahahah 1 dag .
Nu maar hopen dat Noa daar kan blijven
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST Empty Re: Noa 14 maanden zoekt baasje! GEPLAATST

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum