Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meelopen

5 plaatsers

Ga naar beneden

meelopen Empty meelopen

Bericht van mj wo 10 apr 2013 - 1:40

hoi even een vraag of mening diesel vindt buiten maar niks behalve op de vlonder in de zon leggen dus uitlaten is echt een drama wie heeft gelijk de man uit de dierenwinkel gewoon meetrekken jij bent de baas toch,of meerdere meelokken leuk doen koekje/kaasje erbij ik weet niet meer wat het beste is maar ik had hem ook aan week naar het grasveldje gedragen ivm kennelhoest dus misschien heb ik het zelf een beetje naagemaakt maar ja wat nu dus kom maar op met de tips en hints

mj
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 51
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

meelopen Empty Re: meelopen

Bericht van steefilse wo 10 apr 2013 - 7:00

Whaahah Onze Muis deed het ook en doet het nog steeds.
Maar klik auto open rent ze naar grasveld plast en hop die auto in ik rij naar park/Bos en lopen tot dat ze het zat is maar bij ons thuisss als ze echt moet ... meelopen 818709
Tip wat bij ons gewerkt heeft zoek een maatje in de buurt spreek soms af wanneer hun een rondje lopen met hun hond!!

echt een bull nou succes
steefilse
steefilse
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 231
Woonplaats : Waddinxveen
Registration date : 10-01-11

http://muisseasidebull.webnode.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

meelopen Empty Re: meelopen

Bericht van Pauline wo 10 apr 2013 - 10:18

een bull terrier is geen hond die het goed doet op 'dwingen'
hoe harder je gaat dwingen hoe dwarser worden ze, hoe harder je gaat trekken hoe meer zetten ze de rem er op

een bull wil alles voor je doen als het leuk is en/of je het vraagt
dus nee de man van de dierenwinkel heeft geen gelijk, is voor mij zelfs een 'domme' actie/manier voor een bull

'wij' willen/nemen een bull en weten (of horen te weten) dat daar een heel sterk karakter bij hoort. Laat de bull dan ook dat karakter behouden en heb er waardering voor.

Een pup leren lopen aan een riempje gaat het beste 'leuk, leuk, leuk' door meelokken met een gek stemmetje, meelokken met voertje of meelokken met speeltje. Wanneer je de mogelijkheid hebt om je pup mee te laten lopen met een volwassen hond, of je pup de volwassen hond te laten volgen werkt dat ook heel goed.
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

meelopen Empty Re: meelopen

Bericht van pippeloentje wo 10 apr 2013 - 11:26

Pip heeft het nog, houdt niet van onbekende plekken, behalve als we met de fiets gaan, hop voorin haar mand, en idd als haar hondevrienden erbij zijn is het ook okè, dus met een andere hond meelopen is een goed plan!
pippeloentje
pippeloentje
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 682
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 29-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meelopen Empty Re: meelopen

Bericht van mj wo 10 apr 2013 - 17:44

bedankt ik ben toch geen meetrekker weet wel dat hij zijn eigen plan trekt vind ik wel leuk maar ja hij zal toch wel moeten plassen en niet op mijn kleed meelopen met iemand is wel een leuk idee voor ons allebei

mj
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 51
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 28-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

meelopen Empty Re: meelopen

Bericht van janineve do 11 apr 2013 - 3:07

mijn advies: strooi een spoor van voertjes..
of. loop een stukje vooruit tot aan het einde van de riem zeg maar en doe dan alsof je iets heel interessants gevonden hebt op de grond. Je bull komt geheid kijken.

janineve
janineve
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 239
Leeftijd : 39
Woonplaats : Hoorn
Registration date : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

meelopen Empty Re: meelopen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum