Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

+8
Jolanda Smits
pippeloentje
Sarahkeeuuh
quinty
Diana&benjy
J@siu
Danny
Bentley2011
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 ma 18 maa 2013 - 21:51

Hallo,

Met pijn in ons hart moeten we onze bullterrier Bentley weg doen ivm werk en een druk gezin. We hebben er net n 3e kindje bij, dus Bentley krijgt niet meer de aandacht die hij verdient... Het is een reu van bijna 2 jaar en is kinderen en honden gewend. Omdat hij zelf erg dominant kan zijn, hebben wij hem zelf nooit los gelaten bij andere dominante honden. Hij is erg lief, lomp en speels... Hij heeft een basistraining gehad, dus met uitlaten loopt hij netjes naast en gaat ie bij het oversteken zitten. Verder luistert hij goed, als je hem maar de baas bent :) Hoop echt dat hij snel een gouden mandje vindt waar hij de aandacht krijgt die hij verdient!!! b1
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Danny ma 18 maa 2013 - 22:09

Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van J@siu ma 18 maa 2013 - 23:22

Euhmmm ... een paar leuke foto's, en wat meer info zou wel wenselijk zijn ...Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! 79840
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Diana&benjy di 19 maa 2013 - 21:16

dus vanwege het 3e kindje erbij is er nu plots geen ruimte meer voor je hond??
Jees ik zie mijn honden ook als mijn kinderen dus kan jouw gedachtengang niet volgen hoor.
Vind het zielig voor je hond dat e rnu geen ruimte meer voor hem is en weg moet...is niet bevordelijk voor de psyche van zo'n beestje.
Hoop dat hij goed terrecht komt.
Diana&benjy
Diana&benjy
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 34
Registration date : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 di 19 maa 2013 - 23:30

Nou, hij moet en gaat niet weg vanwege ons 3e kindje hoor. Hij krijgt nu gewoon niet genoeg aandacht en hij heeft de ruimte niet om z'n energie kwijt te kunnen. We hebben de tijd er gewoon niet meer voor en denk je dat ik het leuk vind hem weg te moeten doen??? Hij is nu bij m'n ouders, maar ook daar kan die niet lang meer blijven. Ik ben een echte dierenvriend hoor, dus jammer als mensen dit dan niet begrijpen. Ik wil een goed tehuis voor hem vinden en hoop ook al is dat niet via deze weg dat hij snel z'n gouden mandje vindt!!!
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 wo 20 maa 2013 - 0:36

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Imagegkpj
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van quinty wo 20 maa 2013 - 1:03

ja diana wij zien onze honden ook als onze kinderen maar zo denkt jammer genoeg niet iedereen er over hoe vaak hoor je niet geen tijd meer voor de hond geen ruimte meer voor de hond alergie door de hond
wij maken tijd voor onze hond door lekker met hem naar het bos te gaan en thuis heeft hij zijn eigen plekje en dat neemt echt niet zoveel ruimte in beslag hoor
quinty
quinty
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 19
Registration date : 09-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 wo 20 maa 2013 - 1:47

Ey, reageer dan gewoon niet als jullie alleen maar n oordeel hebben over mensen die helaas niet meer voor t beestje kunnen zorgen. Mijn oudste zoon van bijna 5 wordt er ook nog eens benauwd van en krijgt er uitslag van... Helaas is dit ook pas gekomen. Beetje jammer hoe jullie dan reageren hoor!! Ik ben opgegroeid met honden, maar aan m'n vriend z'n kant zijn er dus allergieën.. Vandaar dat t dus ook erfelijk kan zijn...
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Diana&benjy wo 20 maa 2013 - 1:58

Ja precies Quinty daarom reageerde ik ook op dit berichtje,
Ik kan me zelf er echt niets bij voorstellen....geen ruimte meer geen tijd meer,je houd echt van zo'n beestje of niet en je kiest er zelf ook voor als je er 1 neemt,dan weet je waar je aan begint neem ik aan.
Een kind doe je toch ook niet weg vanwege geen ruimte of tijd meer.
Er mankeert niets aan de hond zijn gedrag begrijp ik en toch moet hij weg,hopelijk blijft zijn gedrag probleemloos want een dier heeft ook gevoel en hecht zich ook.
In ieder geval positief dat je de hond eerst hier aan bied omdat hier echte liefhebbers zijn..maar als niemand van hier hem kan nemen hoop ik voor het beestje niet dat je hem op Marktplaats gaat zetten ofzo.
Diana&benjy
Diana&benjy
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 34
Registration date : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 wo 20 maa 2013 - 2:11

Hahah, sorry hoor!! Maar heb je zelf geen kids ofzo?? Dat je anderen zo beoordeelt??? Mij maakt t niet uit wat jullie zeggen of denken... Bedoel het is een super lieve bull, maar jullie kennen onze situatie niet!! Dus oordeel niet meteen... Het liefste hou ik hem ook wel, maar t gaat helaas niet en weet je, t gaat jullie geen eens wat aan... Mochten er toch geïnteresseerden zijn, stuur maar pb... Denk namelijk echt niet dat ik de enige hier ben die een goed tehuisje voor z'n bull zoekt!!!
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Diana&benjy wo 20 maa 2013 - 2:16

Ja hoor ik heb een lieve zoon van 17 heb hem alleen opgevoed,werk 20 uur in de week en heb 2 schatten van honden en een kat,met zijn allen gelukkig en niemand komt wat tekort en voor ieder is en mag er ruimte zijn!...tis maar net waar je prioriteiten liggen.
Diana&benjy
Diana&benjy
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 34
Registration date : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Sarahkeeuuh wo 20 maa 2013 - 2:16

Wees blij dat ze zelf een nieuwe goede thuis voor haar hond zorgt, ipv hem in het asiel te zetten dat zou erger geweest zijn.
Je kan op voorhand nooit weten hoe het loopt, en als je er geen tijd meer voor hebt dan is het zo en kan je alleen maar hopen dat je een goede thuis voor hem kan vinden.
Dus niet zo veel commentaar op haar leveren?
Sarahkeeuuh
Sarahkeeuuh
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 24
Leeftijd : 34
Woonplaats : Heusden-Zolder
Registration date : 14-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Diana&benjy wo 20 maa 2013 - 2:19

ik gaf geen commetaar wél mijn mening.
Die heb ik nu gegeven en vind het verder wel welletjes.
Hoop dat het beestje goed terrecht komt.
Diana&benjy
Diana&benjy
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 34
Registration date : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 wo 20 maa 2013 - 2:26

Tuurlijk mag je je mening geven, maar ik ben hier nieuw en wordt meteen aangevallen... En beoordeelt!!! Terwijl jullie de hele situatie niet kennen... Ik wil hem niet in een asiel doen of zomaar aan de eerste de beste mensen meegeven.. Ik wil gewoon dat ie een goed tehuis krijgt waar hij wel de aandacht krijgt die hij verdient!!! Het is verder een schat van een bull, maar een hond die alleen maar alleen is of in de bench is ook zielig!!! Sorry voor mijn reactie, maar ik baal er echt van dat ie weg moet!!!
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van quinty wo 20 maa 2013 - 3:29

ik geef geen commentaar maar naar mijn idee zitten er al genoeg bullen in het asiel waar geen tijd meer voor was of ruimte en natuurlijk is het mooi dat hij hier aangeboden word en niet op marktplaats
laten we hopen dat hij hier een baasje vind die hem voor de rest van zijn leven een warm mandje geeft
quinty
quinty
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 19
Registration date : 09-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Danny wo 20 maa 2013 - 5:34

Ik snap het allemaal wel emoties lopen hoog op ook bij mij als ik hoor dat er wèèr een bull word aangeboden ik vind het ook erg jammer dat het forum de laatste tijd als doorgeef luik word gebruikt .
Maar ben aan de andere kant wel blij dat ze hier komen te staan en er misschien dan iemand is die verliefd word op deze of op een andere herplaatser.
Dat is altijd beter dan in het asiel zitten .
Ik ga dan ook geen oordeel vellen over het hoe en waarom een bull weg moet zal mij allemaal een worst wezen wel hoop ik dat de bull zo snel mogelijk naar iemand kan waar hij wel gewardeerd word en een vooraltijd huisje vind.
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 wo 20 maa 2013 - 5:53

Ik snap dat er veel bullen worden aangeboden enzo of in het asiel zitten, maar gelukkig zijn er deze sites zodat er echte bullterrier liefhebbers kunnen reageren... En de meeste hebben ervaring ook met bulterriërs dus dat vind ik erg belangrijk!! Hoop dan ook dat ie snel n lief baasje vindt!!
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van pippeloentje wo 20 maa 2013 - 7:37

Ik wil niet oordelen, maar word er wel verdrietig van! Als wij een drukke periode hebben met t werk(allebei freelancer) merken we dat aan pippa, ze mist ons, haar dagelijkse routine, als ze in een pension zit als we op vakantie gaan, wordt ze gek als we terugkomen,., ze hechten zo aan de mensen waar ze thuis zijn! En wij hebben ook een bull gehad toen de kinderen klein waren, ze moeten even wennen, nieuwe routine, andere volgorde uilaten eten knuffelen, maar dan zit t weer goed, en ps we slikken pillen tegen allergie, en HET werkt,maarja ieder huis zijn kruis ofzoiets, :-/
pippeloentje
pippeloentje
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 682
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 29-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 wo 20 maa 2013 - 21:37

Ik ben er ook verdrietig van, maar soms is het gewoon niet anders... En helaas hebben we geen glazen bol zodat we weten hoe t gaat lopen Wink anders hadden we t anders gedaan!! Hij is nog jong, dus gelukkig kan hij nog een hele lange tijd genieten bij hopelijk snel een ander baasje die hem alle liefde kan geven... En die hem alle aandacht ook kan geven.. Bentley wordt gauw meegesleurd in onze stress enzo en dat is niet goed voor hem.. Hij heeft gewoon z'n rust ook nodig en niet dat stressige gedoe... Komt vast goed met Bentley :)
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 do 21 maa 2013 - 21:30

Hallo,

Wou jullie toch laten weten, dat we morgen al, als het klikt natuurlijk een nieuw baasje hebben voor Bentley :) we hebben heel wat gemaild eerst en hij is echt serieus geïnteresseerd!! Nu hopen, dat het klikt en dat t goed gaat, dan heeft Bentley eindelijk zijn gouden mandje!!! Wist niet dat het zo snel kon gaan, wordt nog een moeilijke dag morgen als het allemaal goed gaat Sad ik laat het weten!!
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Jolanda Smits vr 22 maa 2013 - 1:45

Ik zou de hond niet direct meegeven,even na het bezoek,beide partijen er nog eens goed over nadenken.
Is het goede gevoel er dan nog,zou ik de hond zelf naar zijn nieuwe huis brengen.
Zodat je iig.ziet waar hij terecht komt.
Herplaatsen kan heel leuk uitpakken,maar helaas gaat het ook wel eens veel minder leuk.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Bentley2011 vr 22 maa 2013 - 5:34

We zouden idd ook eerst naar zijn huis gaan, maar als ik zie dat t klikt enzo dan zou t vast goed gaan! Hij zou me ook op de hoogte blijven houden enzo, dus dat is al fijn! En mocht t dan toch niet gaan, dan komen we ook wel met een oplossing... Het kan anders net zo goed na een paar dagen of weken niet goed gaan en miss dat het van te voren dus wel goed ging. Is altijd ff aanzien. En kan altijd vragen of hij foto's van zijn huis kan sturen toch? We zien wel eerst hoe t gaat morgen..
Bentley2011
Bentley2011
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 13
Registration date : 18-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van john.eradus.9 za 23 maa 2013 - 9:50

oke even een update voor iedereen die dit bericht volgt ben vandaag wezen kijken en heb een stukje gewandelt met bentley en ging prima, is echt een prachtige bull en daarna is bentley met mij meegegaan naar mijn huis en alles ziet er prima uit, in de auto was het een modelhond hij vond het heerlijk om in de auto te zitten dus tot zover gaat alles heel goed...
john.eradus.9
john.eradus.9
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 53
Leeftijd : 51
Woonplaats : hoogeveen
Registration date : 09-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Jeanine za 23 maa 2013 - 10:30

afro Gefeliciteerd met je nieuwe maatje !!
Jeanine
Jeanine
Bekende bull
Bekende bull

Aantal berichten : 240
Leeftijd : 51
Woonplaats : Winschoten
Registration date : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Rob za 23 maa 2013 - 11:20

Fijn om te lezen dat Bentley bij een goede BT-liefhebber terecht is gekomen.Ik heb nu zelf een BT-pup van 7 mnd oud : niet altijd even gemakkelijk ; ik wil haar af en toe ook achter het behang plakken.Maar ze kan ook zo lief en aanhankelijk zijn en ik kan me niet voorstellen dat ik haar ooit weg zal doen.Het blijft toch je kind....sorry je BT. Maar iedereen maakt zo zijn/haar eigen keuze.......Ik hoop dat zij er goed over nagedacht heeft en wens haar dan ook veel sterkte met het verlies van zo'n prachtig ras..............
Rob
Rob
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 58
Registration date : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!! Empty Re: Bentley zoekt een liefdevol huisje!! GEPLAATST !!!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum