Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedeavond,

2 plaatsers

Ga naar beneden

Goedeavond, Empty Goedeavond,

Bericht van Danny zo 3 feb 2013 - 9:46

(even hier heen verplaatst door mij (Danny))
Door yvonne.lamers.1

Ik ben Yvonne en heb twee bull terriers.
Spikey van zes jaar en Skyla van elf jaar.
Ik ben geintereseerd in deze site omdat ik leuk vindt om over mijn twee doerakken.
En misschien dat iemand mij kan helpen of raad weet met dingen.
Skyla van elf heeft namelijk een korte tijd geleden een acute darm ontsteking gehad antibiotica voor gehad en was naar twee weken over.
Nu heeft ze afgelopen maandag iets gehad ik dacht zelf iets van een tia ofzo.
Skyla is heel lief en zal mij nooit bijten.
Ze lag die nacht bij mij op de bank omdat ze niet heel lekker was ( blijf ik altijd bij haar)
ze schrikt wakker en begint ontzettend hard te schreeuwen en trekt haar rechter voorpoot omhoog en haar koppie hing ook naar rechts en door de schrik heeft ze mij twee keer hard gebeten.
Nu heeft ze iedere dag een toeval of iets, en wil ze s`nachts niet meer slapen.
Ik ben al weken met haar naar de dierenarts aan het wandelen.
En bloed is allemaal goed en ze kunnen niks vinden.
Nu ben ik benieuwd of iemand hier op het forum ook zoiets heeft mee gemaakt.
Ik wordt zo onzeker omdat ik niet weet wat het is en of ze pijn heeft of dat het geestelijk is.
En ze hoeft niet te lijden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of iets weet hierover.
Alvast bedankt
Groet Yvonne
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedeavond, Empty Re: Goedeavond,

Bericht van Pauline zo 3 feb 2013 - 23:00

Wanneer het zo is dat bij je dierenarts er meerdere in de praktijk zitten zou je nog kunnen vragen of ze er als 'groep' over na willen denken.
Het kan namelijk zo zijn dat je 'vaste' dierenarts de onderzoeken met een idee begonnen is, en wanneer dat niet klopt niet meer op een ander idee komt.
Wanneer de dierenarts(en) er echt niet uitkomen zou je ook aan ze kunnen vragen of het mogelijk is dat je naar Utrecht mag voor verder (of ander) onderzoek.

Vaak kun je wel of niet lichamelijke pijn hebben merken aan kleine dingen die jij alleen ziet omdat je intensief met de hond omgaat.
Ik zie bij mijn bull bijvoorbeeld dat ze normaal heel vaak op haar rug ligt in haar bedje, maar als haar lijf ergens niet prettig voelt doet ze dat niet.
Of bv altijd blij naar de deur gaan als je een riem pakt en dan haast niet met je mee willen naar buiten.
Wanneer een ziekte met 'toevallen' gepaard gaat is het in veruit de meeste gevallen een 'geestelijke pijn' waardoor ze veranderen als in ineens happen naar je. Die 'geestelijke pijn' is bijna altijd een soort angst waardoor ze ook zo ineens bijten omdat ze 'even weg zijn'
Het is dan de zelfde angst/onzekerheid als dat een hond na een epilepsie aanval zo ineens kan bijten, of dat sommige honden zo ineens bijten als ze uit een narcose komen.
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum