Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KnuffelPeer

Ga naar beneden

KnuffelPeer Empty KnuffelPeer

Bericht van Koffie di 31 jul 2012 - 0:56

Hallo Bullfans,

Mijn naam is Marit Hendriksen en woon samen met mijn vriendje en Peer.
Peer is een kerstmannetje van 2010 en dus nog heerlijk aan het puberen op een gezonde manier.

Wij hebben hem ergens sinds 'oktember' in huis gehaald als onhandelbare dove hond.
Ondertussen is hij uitgegroeid tot een (h)eerlijke gezonde vent.

Omdat hij nu klaar is om herplaatst te worden mogen mensen die veel ervaring hebben met een Bull en al een teefje van een sterk ras in huis hebben reageren.
Ik denk namelijk dat hij gelukkiger is met een andere hond samen te leven en i.v.m. mijn werk (www.dogdoc.nl) kom ik niet altijd de juiste honden voor hem tegen. Ik zal hem dan ook niet overal plaatsen en geleidelijk laten wennen aan zijn nieuwe huis en baasjes.
Op die manier krijg ik mijn handen weer vrij om een nieuwe hond te 'heropvoeden'.

Peer kan los, is gek op balletjes en brengt ze bijna terug afro . Kent zijn commando's maar is nog niet klaar met leren en heeft enorm veel energie die hij elke dag kwijt MOET. b1 Weet dus waar je aan begint! (overigens geldt dat voor elke hond)
Als hij niet kan worden herplaatst in het juiste gezin mag hij bij mij blijven tot dat hij oud is maar ik wil hem het beste geven want dat verdiend hij zeker. En dat is samen met een andere, goed opgevoede, hond.
Een gezin zonder kleine kinderen is aan te raden want hij kan nogal lomp spelen. Ook met andere honden. Voor Peer is alles (het hele leven) een spel maar voor de andere hond/mens op een bepaald niveau niet meer. Vandaar het sterke ras als partner hond. Liefst een dominant teefje want respect heeft hij wel. Ook een niet spelende hond is prima voor Peer. Het spelen op gelijk niveau vindt hij moeilijk maar is hij aan het leren.

Om een compleet beeld te krijgen van Peremans heb ik vanaf het begin een dagboek bijgehouden die men kan vinden op www.dogdoc.nl
Zo weet een eventuele nieuwe eigenaar precies wat hij kan verwachten en hoe snel hij leert.

Overigens kan Peer natuurlijk tijdens vakanties altijd bij DogDoc verblijven.

Mocht hij herplaatst worden (ik heb de vraag alleen via dit forum uitgezet en zal niet via marktplaats o.i.d. handelen), laat ik het hier natuurlijk meteen weten. Tot die tijd zal dit bericht geldig blijven.

Met vriendelijke groet,
Marit

Koffie
Koffie
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 23
Registration date : 25-10-11

http://www.dovepeer.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum