Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

+8
basensimone
ferla
Pauline
Bea
pebbles en Monty
AV80
J@siu
sandra25
12 plaatsers

Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van sandra25 wo 18 jan 2012 - 22:14

wij zoeken dringend meet veel pijn een nieuwe plaats voor jacko

mijn zoontje van 1 jaar is ziek en we zijn geadviseerd van de dokter voor zijn gezondheid geen huisdieren te hebben

wij weten dat we normaal een 2 de bull zochten maar toen wisten we dit nog niet

jacko is 7 a 8 maanden en gecastreerd

hij kan met kleine kindjes we hebben er namelijk zelf 4 zoals jullie al gezien hebben

wij heeft onze goeie vriend jacko een goeie thuis

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Bt5l2ff6dwc1


Laatst aangepast door Pauline op do 19 jan 2012 - 4:06; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : foto bij gesplaatst)

sandra25
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 14
Registration date : 16-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van J@siu wo 18 jan 2012 - 22:24

Sad dat is zeer spijtig om te lezen ...

het is dat BORIS hier nog rond hobbeld, hij loopt tegen de 11 jaar aan, en kan eigg. niet met andere reutjes , maar er zal echt wel iemand zijn die hem een warm mandje kan bezorgen /geven ...

anders had je hem zo mogen brengen ...Cool
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van AV80 wo 18 jan 2012 - 23:01

Dag Sandra, zoals je misschien wel hebt kunnen lezen ben ik op zoek naar een Bull die een nieuw huis zoekt! Ik zit echter nu op mijn werk en kan helemaal geen foto zien van Jacko (of heb je deze niet bijgevoegd?)

Mijn grote twijfel (bij alle honden trouwens) moet ik wel een mannetje nemen?? We zijn met zijn vieren thuis waarvan dus 3 mannen, ik kan er absoluut geen dominante hond bij krijgen.

Wie heeft hier ervaring mee?? En Sandra, zou je misschien nog wat meer over Jacko zijn karakter kunnen vertellen en hoe hij eruit ziet want ik ben pas vanavond in de gelegenheid om een eventuele foto te zien grrr.

Dank!

AV80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 68
Registration date : 17-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van pebbles en Monty wo 18 jan 2012 - 23:26

Ik hoop dat jullie voor Jacko een goed huisje vinden. Kijk onvoorziene omstandigheden kunnen zich altijd voordoen, maar dit vind ik wel een beetje raar, op maandag zoek je een tweede Bull erbij en op donderdag moet de reeds aanwezige Bull weg. Maar ja als het voor de gezondheid van je kind beter is dan is de keus ook gauw gemaakt, de kids gaan ten alle tijden voor het dier. Veel succes nogmaals.

pebbles en Monty
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 61
Woonplaats : Delft
Registration date : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van sandra25 do 19 jan 2012 - 0:00

wij wisten de uitslag pas vandaag
maar hadden dit nooit kunnen denken
het is met spijt in ons hart

sandra25
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 14
Registration date : 16-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Bea do 19 jan 2012 - 0:24

Wat vreselijk en natuurlijk kies je voor de gezondheid van je kind.

Mijn man is erg allergisch voor dieren, maar heeft hier bij de bull terrier geen last van, mede omdat een bull terrier maar een enkele vacht heeft en geen ondervacht. Het is meestal de ondervacht/huidvet waar je allergisch op kunt reageren.

Nu weet ik helemaal niet wat je zoontje heeft, wil je wel heel veel sterkte wensen en vooral veel beterschap. Lijkt me taai om te horen dat je zoon behoorlijk ziek is en dat je dan ook nog eens je hond moet herplaatsen.

AV80, mocht Sandra ermee instemmen, is het raadzaam om op bezoek te gaan om te kijken of de hond je aanspreekt en of Sandra jullie het menneke toevertrouwd. Tja reu of teef, hmm heeft beide voor en nadelen. Teven hebben hun humeurtjes en hormoontjes en reuen kunnen over het algemeen op hun weg naar volwassenheid niet meer met andere reuen. Maargoed, ik maak het ook vaak mee dat teven niet met iedereen kunnen.
Bea
Bea
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 151
Leeftijd : 53
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 26-10-08

http://www.montessorie.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Pauline do 19 jan 2012 - 1:30

Heel sneu dat het zo heeft moeten gaan, maar natuurlijk gaat de gezondheid van je kind altijd voor.

Wel is het goed om meer informatie te geven om een nieuw mandje voor Jacko te vinden.
bv. een geboortedatum, waar komt Jacko vandaan (bv welke fokker) waarom hebben jullie castratie besloten, kan Jacko in de auto mee (wel of niet wagenziek) hoe is de gezondheid (nu en als pup geweest)
hoe is zijn algemene gedrag, bv naar mensen en/of andere dieren

ook is het goed om wat foto's te plaatsen zodat mensen Jacko kunnen zien.
je kan foto's op internet zetten met bv imageshack of photobucket (staat een uitleg van op het forum)
lukt het je niet om foto's te plaatsen kun je de foto's naar mij mailen (geef je mijn mailadres via PB) dan kan ik ze er bij zetten
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Pauline do 19 jan 2012 - 4:07

foto bij geplaatst, nu kunnen we Jacko zien
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van sandra25 do 19 jan 2012 - 6:59

hopelijk vinden jullie hem mooi

sandra25
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 14
Registration date : 16-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van ferla do 19 jan 2012 - 7:02

toch even de info geven van welke fokker hij komt ?
en zijn er medische weetjes die we moeten weten

het is wel een mooie bull vind ikzelf

ferla
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 686
Registration date : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van sandra25 do 19 jan 2012 - 8:51

hij komt van het bolkshof in antwerpen en hij geeft geen kwaaltjes
momenteel toch niet

sandra25
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 14
Registration date : 16-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van J@siu do 19 jan 2012 - 20:30

En ?? heb je al contact gehad met Anne ???
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van AV80 do 19 jan 2012 - 21:01

Hoi allemaal,

Ik heb net Sandra ook een PM gestuurd... Gisteravond toen mijn man thuis kwam uitgebreid overlegd en hij wil gewoon geen mannetje. (en ook niet zo'n jonge hond)
Ik denk dat jullie het met me eens zijn dat bij het aanschaffen van een hond iedereen zich er goed bij moet voelen en niet al vanaf het begin twijfels moet hebben.. We hebben altijd gezegd dat we voor een wat oudere meid willen gaan, dus ik moet me daar maar houden. (elke avond discussie is ook zo wat Wink)

AV80
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 68
Registration date : 17-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van J@siu do 19 jan 2012 - 23:42

Jammer ...



@ sandra , mijn aanbod geld nog steeds hoor Wink
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van basensimone ma 30 jan 2012 - 5:10

Hallo hallo,



heeft u toevallig nog meer foto's van de bull?
Kan deze ook met katten overweg en met andere honden?

Graag hoor ik nog wat meer info over uw Bull en waar woont u ergens?

Mijn emailadres is: b_liebregts@hotmail.com voor meer foto's.

Hoop graag van u te horen.

Groeten Bas

basensimone
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 2
Registration date : 30-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Jacko

Bericht van andre.b di 31 jan 2012 - 8:25

Hoi hoi,

In oktober 2011 hebben wij onze bloedhond moeten laten inslapen.

Nu merken wij , en zeker onze twee kinderen, dat wij een hond in huis missen. Wij hebben altijd gezegd dat als we weer een hond willen, dit een Bull terrier gaat worden. Mochten jullie nog geen nieuw thuis voor Jacko hebben gevonden laat het ons dan weten want wij hebben serieus intresse.

Wij zijn te bereiken via de mail andre.bo267@gmail.com

Ik hoop van u te horen

Familie Bouwmeester

andre.b
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 41
Leeftijd : 51
Woonplaats : Etten-Leur
Registration date : 31-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van sandra25 di 31 jan 2012 - 8:53

jacko is al geplaats gr sandra en de kids

sandra25
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 14
Registration date : 16-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Monique wo 1 feb 2012 - 9:21

Fijn voor Jacko, dat jullie een nieuw huisje voor hem gevonden hebben
Monique
Monique
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 772
Leeftijd : 58
Woonplaats : Weert
Registration date : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van J@siu wo 1 feb 2012 - 11:07

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  298496 jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  298496
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Ness vr 24 feb 2012 - 2:09

Hallo! is Jacko'tje al geplaatst? kan hij overweg met andere honden? Ness wordt 3 jaar in juli. en we hebben een kindje van bijna 1 jaar. en aangezien Jacko al gewoon is om bij kinderen te zijn, is dit fantastisch! groetjes, Gaëlle
Ness
Ness
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 33
Woonplaats : Wetteren
Registration date : 20-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Ness vr 24 feb 2012 - 2:11

ooo ik zie net dat Jacko al is geplaatst! goed dat hij een andere goeie thuis heeft gevonden Razz
Ness
Ness
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 33
Woonplaats : Wetteren
Registration date : 20-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Jacko

Bericht van Joniponio di 6 maa 2012 - 9:51

Hallo Sandra

hebben jullie al een nieuw adres voor Jacko gevonden. Zoniet dan heb ik wel interesse. Ik ben nl in eerste instantie op zoek naar een herplaatser.. Mijn vrouw en ik hebben een half jaar geleden na 13 jaar afscheidmoeten nemen van onze welshterrier omdat deze zwaar suikerziekt had. Ik ben vroeger thuis met de bull bekend geworden en zoek er nu dus een.

met vriendelijke groet

Harry

Joniponio
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Joniponio di 6 maa 2012 - 9:52

Jammer zie nu ook dat Jacko al geplaatst. Ik zoek vol goede moed verder

Joniponio
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 06-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Monique di 6 maa 2012 - 10:54

hier zoekt nog een krasse dame een goed huis voor haar oude dag, misschien is dit iets??

ze komt me ergens bekend voor... maar ik weet niet meer waarvan,

http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/hond/5695/dierenasiel-zuidwolde
Monique
Monique
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 772
Leeftijd : 58
Woonplaats : Weert
Registration date : 29-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen  Empty Re: jammer genoeg moeten we door onvoorzienbaare omstandigheden jacko herplaatsen

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum