Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even voorstellen....

+5
linny27
harrybo
Jolanda Smits
Pauline
Bull Terrier Orion
9 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Even voorstellen....

Bericht van Bull Terrier Orion ma 4 jul 2011 - 5:35

b1 Hallo,

Ik ben Joke en ik ben 30 jaar. Mijn Bull Terrier heet Orion en voor hem heb ik mezelf aangemeld om met echte Bull Terrier kenners aan de praat te komen. Ik zit namelijk met de handen in mijn haren en zal even in het kort proberen ons probleem duidelijk te maken.

Ik ben een beetje aan het rond neuzen naar een nieuwe eigenaar voor mijn Bull terrier Orion.
Hij wordt 7 september 4 jaar. Het is een hele leuke lieve hond en is opgegroeid met andere honden,katten en
paarden. Het eerste jaar hebben we alleen een paar keer vervelende ervaringen gehad met honden van andere
mensen. Orion is toen een paar keer aangevallen waardoor hij nu niks meer pikt van andere. Ook is het al een
paar keer misgegaan met de honden van mijn schoonzus en mijn zusje. Het probleem is dat ik nog een hondje
heb van 13 jaar die hij nu 2 x gegrepen heeft. Dit ging altijd prima hij reageerde nooit op het gebrom en gemop-
per van mijn andere hondje. De eerste keer was het een beetje mijn eigen schuld omdat ik speelde met ze maar
de laatste keer was het een soort dominantie gedrag. Ik ben nu ook 6 maanden zwanger en hij heeft nooit raar
tegen mensen of kinderen gedaan maar toch ben ik bang dat hij jaloers gaat worden als we een kleintje in huis
krijgen. Hij is erg op mij gericht en ik heb ook vaak het idee dat hij mij voor zich zelf wil hebben. Ik wil het beste
voor Orion en hem niet apart in een bench gaan houden omdat ik het vertrouwen kwijt ben geraakt. Ik heb hem
bij een fokker gekocht en hij heeft stamboom papieren. Verder is het een heerlijkheid speelt het liefst de hele dag
met zijn Kong. Momenteel is hij bij mijn ouders(omdat ik in een vervelende situatie zit) daar speelt hij de hele dag
in de tuin. Met wandelen aan de riem reageert hij ook fel op andere honden. Ik hoop dat we voor Orion een leuke
ervaren hondenkenner kunnen vinden die hier raad mee weet en hem een fijn tehuis kan geven. Ik wil niet dat hij
in verkeerde handen terecht komt of dat hij van eigenaar blijft veranderen. Hoop dat er een mogelijkheid is hem
te herplaatsen.

Orion kan alleen zijn(sloopt niet),houdt van knuffelen,kan in de bench,kan in de auto en is echt wel een heerlijkheid
en hij zal met heel veel pijn in mijn hart naar een nieuwe eigenaar gaan maar ik wil het beste voor ONS beiden!!

Willen jullie meer weten of hebben jullie enkele tips......Heel graag!!! afro

Groetjes Joke en een poot van Orion bulliebrin
Bull Terrier Orion
Bull Terrier Orion
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ter Apel
Registration date : 04-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van Pauline ma 4 jul 2011 - 7:50

hallo Joke, welkom op het forum
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van Jolanda Smits ma 4 jul 2011 - 8:14

Hallo en welkom op het forum
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van harrybo ma 4 jul 2011 - 9:00

ook welkom geheten van uit emmen
ikzelf heb al een reu dus ik kan m niet nemen,maar ik hoop echt dat je t vertrouwen terug zult winnen/vinden. ik kan je alleen aanraden om de hond te houden en goede hulp voor hem te zoeken en volgens mij zitten er hier wel een paar "expert`s" dus hou vol en heel veel succes
harrybo
harrybo
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 981
Leeftijd : 55
Woonplaats : emmen
Registration date : 20-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van linny27 ma 4 jul 2011 - 10:23

hoi en welkom op het forum
linny27
linny27
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Woonplaats : enschede
Registration date : 03-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van Danny ma 4 jul 2011 - 12:53

Hoi welkom op ons forum
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van gsmeyers ma 4 jul 2011 - 17:16

welkom op het forum afro

gsmeyers
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 180
Leeftijd : 36
Woonplaats : dessel,belgië
Registration date : 16-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van GuardianAngel ma 4 jul 2011 - 21:30

Halo en welkom.

Je zit in een vervelende situatie zo te lezen, misschien kan je contact opnemen met de fokker van je hond om te kijken of deze iets voor je kan betekenen of hem voor je kan plaatsen bij iemand
GuardianAngel
GuardianAngel
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 1029
Leeftijd : 58
Woonplaats : Limburg
Registration date : 03-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van Bull Terrier Orion ma 4 jul 2011 - 23:01

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie tips!!! Ik heb contact opgenomen met de fokkers en wil hem nog aanbieden via de Bull Terrier Club. Ik wil wel proberen een ander tehuis te vinden voor Orion. Het is niet leuk op straks in huis te zitten met een kleintje en een oud hondje waarbij ik altijd op mijn hoede moet zijn voor Orion. Dat gun ik hem niet. Momenteel is hij bij mijn ouders waar hij ook altijd veel in huis is geweest. Mijn ouders hebben een hele grote tuin dus hij kan de hele dag ravotten en met zijn Kong spelen. Dit is een mooie tijdelijke oplossing maar mijn ouders hebben ook meerdere hondjes dus houden het gescheiden. Anders hadden mijn ouders of andere familieleden hem graag willen opvangen maar die hebben ook al honden dus ik heb echt wel van alles gerpobeerd en overwogen. Ik geef hem maar niet zo met de eerste de beste mee die zegt dat ie hem wel graag wil. Ik kijk goed uit want vergeef het mezelf nooit als hij in verkeerde handen komt!!

Groetjes Joke
Bull Terrier Orion
Bull Terrier Orion
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 43
Woonplaats : Ter Apel
Registration date : 04-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van denise di 5 jul 2011 - 2:49

welkom wave
denise
denise
Trouwe bull
Trouwe bull

Aantal berichten : 473
Leeftijd : 36
Woonplaats : den helder
Registration date : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen.... Empty Re: Even voorstellen....

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum