Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuw

+10
ellyenrob
lipmans
mikarick
mazzel2001
harrybo
denise
J@siu
Jolanda Smits
Pauline
flo
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van linny27 vr 28 okt 2011 - 9:32

leuk....veel geluk samen
linny27
linny27
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3118
Leeftijd : 43
Woonplaats : enschede
Registration date : 03-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van lipmans vr 28 okt 2011 - 9:44

Ooh dat is echt superfijn te horen! Waar heb je je lieverd uiteindelijk gevonden? En nog steeds actief op de staffordforum en Ozzy?
lipmans
lipmans
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 1518
Leeftijd : 46
Woonplaats : Burgum, Friesland
Registration date : 13-12-08

http://www.burgstaff.webs.com

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Pauline vr 28 okt 2011 - 10:00

dat zijn de leuke berichten, dat iemand alle dagen blij is met de hond die in huis gekomen is
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Danny vr 28 okt 2011 - 12:54

Nou allereerst welkom op ons forum en veel plezier .

Ik heb hier een engelse stafford van 4 deze heb ik vanaf week 8 maar ken hem vanaf de geboorte , ik ken geen andere terrier soort die zo leergierig is als de esbt .
Zaak is wel dat je hem opvoed en ik durf te zeggen dat het mij buitegewoon goed gelukt is .
Dat verhaal van sbt info is van a tot z onzin .
Als je om het even welke hond niet goed opvoed heb je een probleem of het nou een chiwafwaf is of een esbt het verschil is alleen dat een esbt één bonk spieren en energie is dus heb je een groter probleem.
Ik laat Duke altijd los mooi spelen met andere honden geen probleem .
Tuurlijk is er wel eens een schermutselingen maar dat is dan meer Mijn schuld dan die van Duke want ik heb dan gewoon niet opgelet op de signalen.

Verder heb ik een bull terrier teefje van 4 en een bull terrier reutje van net 1 jaar .
Ik weet niet waar je woont maar je bent van harte welkom om hier een keer te kijken hoe het is .

Trouwens de grootste fout die mensen maken met een sbt is te weinig beweging want ze moeten hun energie kwijt .
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van flo za 29 okt 2011 - 0:09

beste Lipmans, ik heb haar in Brabant gevonden en ik ben niet meer actief op het staffordforum en Ozzy. Via een van die twee zou ik een pup kopen maar helaas werd dat afgeketst omdat ik ziek ben en in een rolstoel zit. Maar ik heb uiteindelijk toch mijn maatje weer gevonden en we zijn onafscheidelijk en dol op elkaar. Ik ben op geen enkel forum actief maar zag een oude link van dit forum en dacht laat ik weer eens kijken.

Beste Danny, ik heb een kind en drie honden opgevoed en dat is me ook zeer goed gelukt. Mijn stafford is nu 8 maanden en nog een pup en ik laat haar lekker pup zijn hoor. Ze moet wel naar bepaalde commando's luisteren maar verder heeft ze alle vrijheid. Ze is een vrolijke, lieve soms ondeugende staffordpup die gek is op mensen en ook op honden. nieuw - Pagina 2 79840
flo
flo
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 60
Registration date : 30-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Danny za 29 okt 2011 - 2:03

Ik zie nu pas dat het al een oud topic is sorry nou kom maar op met de foto's dan want dat vind ik geweldig zeker van 8 maande oude pups happy2
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van flo za 29 okt 2011 - 3:19

Hallo Danny, hier kun je foto'a en een filmpje van het kind zien en een ieder die het nog meer leuk vindt ook natuurlijk:



https://picasaweb.google.com/floor64/Staffy#
flo
flo
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 60
Registration date : 30-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Jolanda Smits za 29 okt 2011 - 4:01

Wat een geweldig lief kind Laughing
Zijn leuke foto`s.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Danny za 29 okt 2011 - 4:34

HAHAHA ik zie het al gek van een bal dus een echte staffie heeft hij je banden ook al te pakken gehad of laat ie die met rust lol!
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van jdiepenbroek-udema za 29 okt 2011 - 4:59

Geweldig filmpje om te zien en wat een drukte makertje he happy2

jdiepenbroek-udema
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 162
Leeftijd : 51
Woonplaats : Winschoten
Registration date : 01-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Pauline za 29 okt 2011 - 5:16

flo schreef:beste Lipmans, ik heb haar in Brabant gevonden en ik ben niet meer actief op het staffordforum en Ozzy. Via een van die twee zou ik een pup kopen maar helaas werd dat afgeketst omdat ik ziek ben en in een rolstoel zit. Maar ik heb uiteindelijk toch mijn maatje weer gevonden en we zijn onafscheidelijk en dol op elkaar. Ik ben op geen enkel forum actief maar zag een oude link van dit forum en dacht laat ik weer eens kijken.


eigenlijk vind ik dat heel erg, het oordeel dat je geen pup mag door ziekte en/of rolstoel,
daar kan ik zo vreselijk boos om worden
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van flo za 29 okt 2011 - 5:38

Gelukkig heb ik massieve banden die staffy bestendig zijn cheers . Ballen is ze verzot op, vooral het slopen ervan klinkt zo leuk als het pffffffff zegt he! Het is inderdaad af en toe een druktemakertje maar dat vind ik juist heel erg leuk. En Paulien: als je in een rolstoel zit ben je nu eenmaal een alien daar ben ik inmiddels na 22 jaar aan gewend geraakt hoor, ik hoop alleen maar voor de mensen die erg negatief tegen ziekte en gehandicapt zijn aankijken dat hen nooit iets dergelijks over komt.


Laatst aangepast door flo op za 29 okt 2011 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
flo
flo
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 60
Registration date : 30-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Karin za 29 okt 2011 - 5:49

Hallo FLo Welkom vanuit Almere
Karin
Karin
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 628
Leeftijd : 53
Woonplaats : Almere
Registration date : 28-08-09

http://www.lativa.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Pauline za 29 okt 2011 - 6:56

flo schreef: En Paulien: als je in een rolstoel zit ben je nu eenmaal een alien daar ben ik inmiddels na 22 jaar aan gewend geraakt hoor, ik hoop alleen maar voor de mensen die erg neagatief tegen ziekte en gehandicapt zijn aankijken dat hen nooit iets dergelijks over komt.

sorry, ik hoop altijd juist dat die mensen ook ooit iets overkomt, hoeft niet blijvend één week is genoeg. Wanneer ze eens één week een ziekte of handicap zouden hebben worden het betere en begrijpender mensen.
Ik ben door een hernia maar een half jaar verlamd geweest en dan de manier dat ze tegen mijn man (die de rolstoel duwde) beginnen te praten over mijn hoofd heen, in een winkel waar we voor mij kwamen.

Iemand met een ziekte of handicap neemt geen 'labrador omdat ze zo schattig zijn bij de Page toiletpapier' die persoon heeft over alles nagedacht. Ziek of handicap is al vaak een dagelijks 'gevecht' om te kunnen functioneren, en zou het vaak daardoor als een persoonlijke nederlaag zien om niet voor de hond te kunnen zorgen.
Ook de keuze voor een pup is logisch omdat een hond moet wennen aan een mens op wielen. En als dan iemand die 'toevallig' niet ziek is en kan lopen gaat beslissen wie of er wel of niet een pup mag nemen................................. Je hebt geen idee hoe boos ik daar om wordt
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Danny za 29 okt 2011 - 7:30

flo schreef:Gelukkig heb ik massieve banden die staffy bestendig zijn cheers . Ballen is ze verzot op, vooral het slopen ervan klinkt zo leuk als het pffffffff zegt he! Het is inderdaad af en toe een druktemakertje maar dat vind ik juist heel erg leuk. En Paulien: als je in een rolstoel zit ben je nu eenmaal een alien daar ben ik inmiddels na 22 jaar aan gewend geraakt hoor, ik hoop alleen maar voor de mensen die erg negatief tegen ziekte en gehandicapt zijn aankijken dat hen nooit iets dergelijks over komt.

Ik hoop sowieso dat het niemand overkomt .
Massieve banden staffie proof whahaha ik heb hier een kong de zwarte xxl zelfs die is niet staffie proof niet dat ie hem met 2 tellen stuk heeft maar hij krijgt het voor elkaar hoor.

Wel top dat het zo goed gaat
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuw - Pagina 2 Empty Re: nieuw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw
» op nieuw
» nieuw
» nieuw!!
» nieuw

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum