Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

4 plaatsers

Ga naar beneden

bull - Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:  Empty Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

Bericht van essie1976 vr 15 aug 2014 - 7:27

NICE TO MEET YOU ALL!
Ik ben Esther en mijn bulletje dr naam is Liz. Ik ben haar derde eigenaar en dat sinds ze nog maar 14 weken oud was!( mensen weet waar je aan begint voordat je aan een uberhaupt aan een hond begint!!) Inmiddels is de dame twee en ik zou me geen leven zonder haar meer kunnen voorstellen. Na het overlijden van mijn vorige bull, die 16 jaar! Is geworden kwam Liz in mijn leven na een advertentie op ja idd marktplaats. Na een korte ontmoeting, ze vloog me letterlijk rechtstreeks mijn armen in (alsof ze wilde zeggen: ben je daar eindelijk) zijn wij onafscheidelijk. Zoals een leven met een bull hoort te zijn. Ik ben hier om te praten over alle dagelijkse beslommeringen/hysterische taferelen, wat betreft het hebben van een bulle kind. Daarnaast vind ik het heerlijk om de herkenning te lezen in de verhalen van andere bull terrier eigenaren. Kortom fijn om hier te zijn! Greetz Esther en Liz

essie1976
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 15-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

bull - Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:  Empty Re: Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

Bericht van Lizzy vr 15 aug 2014 - 17:07

Hoi Esther, veel plezier hier  wave
Lizzy
Lizzy
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 178
Leeftijd : 43
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 18-05-14

Terug naar boven Ga naar beneden

bull - Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:  Empty Re: Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

Bericht van J@siu vr 15 aug 2014 - 23:18

Welkom op ons mooie "KLUPPIE"  !! swing 
weet zo niet waar je vandaan zou moeten komen , maar Adjani en ikzelf organiseren met kleine regelmaat  gecombineerde wandelingen met BULLTERRIERS & BULLMASTIFF's ..

deze wandelingen gaan tussen de 2.5 en 3 uur duren 
en we vertrekken dan vanaf de "HUT van MIE PILS" in Aalst/Waalre ..

tzt zetten we een aankondiging hier op het forum ...

mvg Janneman  Cool
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

bull - Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:  Empty Re: Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

Bericht van essie1976 za 16 aug 2014 - 1:29

Hi Janneman&Adjani,

Ik kom uit Amsterdam en woon op dit moment in Hilversum. Dus best nog een eindje weg van waar jullie wandelingen zijn. Maar wie weet in de toekomst..
Bedankt voor de uitnodiging in ieder geval!


essie1976
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 4
Registration date : 15-08-14

Terug naar boven Ga naar beneden

bull - Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:  Empty Re: Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

Bericht van Jolanda Smits za 16 aug 2014 - 8:43

Hoi en welkom op het forum..
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

bull - Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:  Empty Re: Ook hier een nieuw lid en bull terrier liefhebster die zich komt voorstellen:

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum