Bull Terrier Chat Forum & info
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

+3
Jolanda Smits
Seaside Bully`s Achilles
svastenavont
7 plaatsers

Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van svastenavont di 20 sep 2011 - 23:02

Nieuwe thuis gezocht voor een Bull terrier teef.
Ze is ouder als 18 maanden en heeft al pups gehad. Gaat samen met andere honden, maar niet met katten.
Zeer lieve hond, braaf aan de leiband. Ook braaf in de auto ( korte afstand toch, lange onbekend). Hoe ze met kinderen om gaat is ons ook niet bekend. Ze is niet gechipt.
Voorlopig verblijft ze in Belgisch Limburg ( Beverlo).
Wij hadden haar opgevangen nadat ze gedumpt werd langs een drukke baan. Helaas gaat ze niet samen met onze katten anders had ze mogen blijven. We doen haar liever niet naar het asiel.

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 308229_2412615240747_1412256779_32960203_33172427_n


Laatst aangepast door Pauline op ma 19 maa 2012 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : topic titel aangepast)

svastenavont
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 10
Registration date : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van svastenavont di 4 okt 2011 - 11:32

Ze moet dringend weg!!!

svastenavont
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 10
Registration date : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Seaside Bully`s Achilles wo 5 okt 2011 - 0:02

En nog niks gevonden?

Seaside Bully`s Achilles
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 151
Leeftijd : 35
Registration date : 25-08-09

http://hamsterycandy.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Jolanda Smits wo 5 okt 2011 - 0:28

Waarom moet ze dringend weg?
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van svastenavont wo 5 okt 2011 - 10:38

Nee, we hebben nog niks gevonden.

Ze moet dringend weg omdat ze 5 van onze kippen dood gebeten heeft. We vinden het nu een heel andere zaak dan als ze enkel op de katten reageert. Ze kan wel even blijven, omdat ze binnen vrij rustig is ( als krijgt ze soms gewoon blaf aanvallen, raar :) )

svastenavont
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 10
Registration date : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Seaside Bully`s Achilles wo 5 okt 2011 - 22:06

Maar deze dame heeft nu toch een nieuw thuis?

Seaside Bully`s Achilles
Wennende bull
Wennende bull

Aantal berichten : 151
Leeftijd : 35
Registration date : 25-08-09

http://hamsterycandy.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van svastenavont wo 5 okt 2011 - 23:18

Hoezo?

svastenavont
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 10
Registration date : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van J@siu do 6 okt 2011 - 1:47

Shocked huh?? nou snap ik er ook niks meer van ...



heb je dit teefje nu wel of niet opgevangen

komt ze nu uit het asiel, of heb je ze van de snelweg opgevangen ?!
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Jolanda Smits do 6 okt 2011 - 2:51

Zijn jullie blond?? bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 3950597356 bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 3950597356 bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 3950597356

Ze hebben de hond opgevangen en liever niet naar een asiel.
Maar nu heeft zij kippen vermoord en moet dus met spoed weg.
Jolanda Smits
Jolanda Smits
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4255
Leeftijd : 56
Woonplaats : almelo
Registration date : 12-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van J@siu do 6 okt 2011 - 3:13

Tja miss. Blond haha...lol! marhu , voor ik ja zeg wil ik gewoon wat meer info (als die er al is)

daarnaast moet ik ook even overleggen met Mira,

want we hebben er al drie ... en alleen ga ik niet de beslissing nemen ... anders is hier het huis te klein !!

en ik wil GEEN oorlog met mijn wijffie !!!bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 79840
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Danny do 6 okt 2011 - 3:22

Tja ik snap het verhaal ook nog wel hoor het staat alleen in verschillende topics het komt er in het kort op neer dat andere mensen zagen dat ze uit een auto werd gezet deze mensen hebben haar meegenomen maar deze mensen wisten niets van honden en toen hebben hun de hond genomen want dat leek hun wel leuk maar het ging niet zogoed met de katten daar vroeg ze advies voor maar had in de tussentijd de hond wel ter herplaatsing aangeboden (ff ademhalen) maat nu heeft hij het kippenbestand in belgië met 5 uitgedund dus nu moet wilma met spoed weg want kippen mag je niet dood bijten .

Zo dat was de korte versie voor blonde mensen hahahaha bulliered

Het is natuurlijk een droevig verhaal en ik denk dat ze de kippen uit verveling heeft gepakt
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Danny do 6 okt 2011 - 6:50

J@siu schreef:Tja miss. Blond haha...lol! marhu , voor ik ja zeg wil ik gewoon wat meer info (als die er al is)

daarnaast moet ik ook even overleggen met Mira,

want we hebben er al drie ... en alleen ga ik niet de beslissing nemen ... anders is hier het huis te klein !!

en ik wil GEEN oorlog met mijn wijffie !!!bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 79840

Nou vind het wel stoer hoor dat je het overweegt niet zo stoer dan weer dat je toestemming Moët vragen aan de directie haha
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van J@siu do 6 okt 2011 - 7:14

Nope gaat hem niet worden Shocked ...Directie is het er niet mee eens ...Evil or Very Mad

hier gaan de huizen plat, binnen nu en twee jaar en we weten niet waar we terecht gaan komen voor een wisselwoning,

mogelijk plaatsen ze ons in een groot flatgebouw pffff...

aja, we zien wel... tzt komt er wel weer een teefje voorbij op ons paadje;)
J@siu
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 70
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van svastenavont za 8 okt 2011 - 1:14

Danny schreef:Tja ik snap het verhaal ook nog wel hoor het staat alleen in verschillende topics het komt er in het kort op neer dat andere mensen zagen dat ze uit een auto werd gezet deze mensen hebben haar meegenomen maar deze mensen wisten niets van honden en toen hebben hun de hond genomen want dat leek hun wel leuk maar het ging niet zogoed met de katten daar vroeg ze advies voor maar had in de tussentijd de hond wel ter herplaatsing aangeboden (ff ademhalen) maat nu heeft hij het kippenbestand in belgië met 5 uitgedund dus nu moet wilma met spoed weg want kippen mag je niet dood bijten .

Zo dat was de korte versie voor blonde mensen hahahaha bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST 42130

Het is natuurlijk een droevig verhaal en ik denk dat ze de kippen uit verveling heeft gepakt



Klopt ( al klinkt dat van die kippen zo net alsof het niet erg is dat ze kippen dood bijt.) en die mensen die haar voor ons thuis hadden, hebben 2 reutjes en daar kon ze daarom niet blijven.

Waarom denk je dat ze dat uit verveling gedaan heeft?



[email=J@siu]J@siu[/email] jammer dat je haar niet kan nemen. We hebben haar laten chippen vandaag en het plan is om haar na haar loopsheid te laten steriliseren.

svastenavont
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 10
Registration date : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Pauline za 8 okt 2011 - 4:15

svastenavont schreef:


Klopt ( al klinkt dat van die kippen zo net alsof het niet erg is dat ze kippen dood bijt.) en die mensen die haar voor ons thuis hadden, hebben 2 reutjes en daar kon ze daarom niet blijven.

Waarom denk je dat ze dat uit verveling gedaan heeft?

We hebben haar laten chippen vandaag en het plan is om haar na haar loopsheid te laten steriliseren.

Natuurlijk is het wel erg dat ze de kippen dood gebeten heeft. Echter was mijn eerste gedachte ook dat het uit verveling gebeurt is. Een bull die het echt en zuiver voor de 'jacht' doet had je het eerste moment aan gemerkt dat hij/zij helemaal fixeerde op de kippen. Zo een gefixeerde bull 'duikt' zelfs het gaas in waar ze achter zitten.
Dit doodbijten klinkt voor mij als; "ik heb niks te doen, ow de kippen bewegen, eens kijken of ze meespelen met mij" Dat dan een hok gesloopt moet worden om te kunnen spelen is voor een bull een 'bijzaak' dat is zo voor elkaar. Het moment dat de bull in het hok komt gaan de kippen 'op tilt' wat voor een bull een prachtig spel is. Helaas is een bull zo een ruwe speler dat als hij/zij een kip pakt het eigenlijk ook altijd doden is.

Wanneer je besluit om een hond te steriliseren is het het beste om te wachten tot haar hormonen weer helemaal tot rust zijn.
Wanneer steriliseren een medische noodzaak is kun je de beste tijd niet kiezen, maar kun je de tijd wel kiezen is het het beste om te steriliseren tussen twee loopsheden in. Gemiddeld worden teven iedere 6 maanden loops dus is de beste tijd ongeveer 3 maanden na de loopsheid.
Door hormoon schommelingen kunnen teven heel vervelend gedrag vertonen rond loopsheid en schijnzwanger, ga je op zo een moment steriliseren kunnen de in dat gedrag blijven hangen
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Danny za 8 okt 2011 - 9:18

Nou heb er niets aan toe te voegen alleen dan dat ik het qua kippen leuk probeerde te brengen tuurlijk is het niet leuk dat ze 5 kippen dood gebeten heeft .

En uit verveling komt waarschijnlijk door te weinig beweging en of te weinig spel prikkels dus te weinig uitdaging.
Je zou dit kunnen proberen op te lossen door als je gaat wandelen met een balletje te gooien .
Danny
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 54
Woonplaats : Grootebroek , Holland
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van svastenavont zo 18 maa 2012 - 23:21

Hoi, even laten weten dat Wilma een nieuwe thuis gevonden heeft. Super mensen van de andere kant vh land. Ze zijn 2 uur onderweg geweest om naar haar te komen kijken en ze waren meteen verkocht. Wilma was ook een echte mensenhond dus ging ze ook meteen fletsen. De herplaatsing is via een organisatie gegaan. Die zijn eerst gaan kijken bij die mensen of hun situatie thuis in orde was en de organisatie gaat achteraf ook nog kijken of Wilma goed behandelt wordt. Al twijfel ik daar niet aan. De foto's die we tot nu toe ontvangen hebben zeggen ons genoeg. Bij ons is de rust vrij snel wedergekeerd. Op het laatst was de situatie onhoudbaar geworden. Ze heeft meerdere keren gevochten met onze andere honden. En echt menens. Op het laatst moesten we om beurten onze honden of haar in de keuken steken achter een poortje. En zelfs toen op de laatste avond van haar verblijf thuis heeft ze gevochten met onze labrador ( beiden waren goed gekwetst, lab heeft weken gemankt op haar pootje). Dus hoe graag we Wilma ook zagen we waren ook opgelucht dat de spanning thuis weg was. Want na elke vechpartij was die erger. We weten ook niet waarom Wilma is beginnen vechten. ( eerst dachten we omwille van voernijd, maar het bleef duren en op het laatst dachten we aan jaloezie). We zijn ook met jullie tips bezig geweest en hebben haar meer afleiding gegeven.

Wilma is nu de enige binnen hond in dat gezin. Geen kindjes, geen andere huisdieren buiten 4 honden die apart van haar zitten. En enkel onder toezicht mogen ze samen.

svastenavont
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 10
Registration date : 20-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van harrybo ma 19 maa 2012 - 4:16

mooi dat ze ondanks de "slechte" buien toch een fijn huis heeft gevonden
harrybo
harrybo
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 981
Leeftijd : 55
Woonplaats : emmen
Registration date : 20-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Pauline ma 19 maa 2012 - 4:45

mooi dat ze een 'warm' mandje gevonden heeft
Pauline
Pauline
Admin
Admin

Aantal berichten : 5937
Leeftijd : 62
Woonplaats : West-Friesland NH
Registration date : 01-10-08

http://www.debullterrier.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

bullterrier - Jonge Bullterrier teef GEPLAATST Empty Re: Jonge Bullterrier teef GEPLAATST

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum